Best Kids' Choice Outfits 2015 + Winners


Dodela nagrada Kids Choice-a je održana 28. marta u Inglewood-u, California i odlučila sam da ponovo obujem svoje cipele modnog sudije i krenem na posao. Ove godine izabrala sam 5 kombinacija koje su mi se dopale (od onih koje sam uspela da nađem i vidim) i moći ćete da ih vidite u nastavku posta. Kao i u prošlom Best Kids' Choice Outfits postu i u ovom ću davati ocene za outfit, cipele, frizuru i modne detalje. 

1. MESTO:  Zendaya
Zendaya Coleman
OUTFIT: Haljina oduzima dah na prvi pogled i odmah asocira na proleće. Mene još asocira i na pčele, a vas? Da je haljina skroz žuta, stopila bi se sa pozadinom, tako da je sa ovim prugama pun pogodak. 
CIPELE: Većina kombinuje štikle sa torbom, a ona je uklopila sa tankim prugama haljine i to mi se dopada. Sandale odišu jednostavnošću i baš to joj treba uz ovu kombinaciju.
FRIZURA: Zendaya je devojka koja na svakoj gali ima drugačiju frizuru i spremna je da rizikuje u vezi toga. Ovaj rizik se isplatio jer se meni sviđa.
MODNI DETALJI: Sad kad sam posebno obratila pažnju na modne dodatke i spojila to sa njenom fruzurom - podsetila me na Kleopatru i zato joj ne zameram toliko nakita. Da je stavila i minđuše,  to bi već bilo preterano. Torbica je fensi i tu je da stvori kontrast.

OUTFIT: 10 | CIPELE: 10 | FRIZURA: 10 | MODNI DETALJI: 10

2. MESTO: Skylar Diggins
Skylar Diggins
OUTFIT: Odakle da počnem, eh... Obukla je kombinezon u duhu proleća, znate da volim kombinezone, i dodala je elegantno sportsku jaknu preko. Ovo je presavršeno za mene. Elegancija sa dozom sporta.
CIPELE: Na svoju wish listu, molim! ☺ Sve sam rekla tom rečenicom, nisam li? Štikle su top! Savršeno ih je uklopila sa celom kombinacijom. 
FRIZURA: Odlučila se za visoki konjski rep. Možda bi bolje izgledalo da joj je kosa skroz pozadi ili samo na jednoj strani, ali svejedno je dobro odlučila. Da joj je kosa puštena, to bi bilo prenatrpano i outfit ne bi mogao dobro da se vidi.
MODNI DETALJI: Skylar se odlučila za umerene modne dodatke, zato nosi samo minđuše i torbicu  sa brojem 84 koja se totalno uklapa u ceo outfit.

OUTFIT: 10 | CIPELE: 10 | FRIZURA: 9 | MODNI DETALJI: 10

3. MESTO: Kira Kosanin
Kira Kosarin
OUTFIT: Top i suknja su perfektno uklopljeni. Sviđa mi se oblik topa, a suknja je prava umetnost. Dosta podseća na umetničku sliku i zato je predivna!
CIPELE: Užas! Jeste da ih je uklopila sa suknjom i celim outfitom, ali mi se ne dopadaju! Izgledaju kao da su za malu decu. Veeeliki minus.
FRIZURA: Ne znam da li Kira ima ovako kratku kosu ili ju je podigla, ali u svakom slučaju - odlično joj stoji.
MODNI DETALJI: Kira nosi metalik narukvicu koje su trendi ovog proleća i minđuše. Uopšte nije preterala sa nakitom, sve je umereno mada bi se neki složlili da je mogla da stavi i neki manje upadljiv lančić.

OUTFIT: 10 | CIPELE: 4 | FRIZURA: 9 | MODNI DETALJI: 9

4. MESTO: Chloe Bennett
Chloe Bennett
OUTFIT: Ova haljina možda jeste jednostavna, ali je veoma prelepa. Dopada mi se kako haljina pada. Prosto obožavam takav oblik jer kad se zavrtiš haljina se lepo raširi. 
CIPELE: Veliki plus što je obula roze cipele. Sviđa mi se boja, ideja ali zameram što su otvorene, izgledaju kao da nisu dovršene.
FRIZURA: Frizura je uključena u ceo sklop jednostavne, ali upečatljive pojave. Mada, mislim da bi punđa sa spuštenim pramenovima mnogo bolje stajala uz ovu kombinaciju.
MODNI DETALJI: Od nakita Chloe nosi samo prstenje i to je savršen odabir. Ogrlica se ne bi uklopila jer ima otvor na haljini. Međutim, mogla je da stavi minđuše (ukoliko ih nema) i to neke u boji da stvori još veći kontrast, a to je mogla i sa torbom. Da li ste primetili da drži torbicu? Ja jedva!

OUTFIT: 10 | CIPELE: 8 | FRIZURA: 9 | MODNI DETALJI: 5

5. MESTO: Mandy Capristo
Mandy Capristo
OUTFIT: Nisam mogla da odolim! *__* Kombinezon je odlično sašiven, ali, ne znam da li je zbog slike ili je stvarno tako, ali ovaj kombinezon mnogo sija. Jednostavno upada u oči, zbog toga joj dajem minus... ili dva.
CIPELE: Ove cipele me podsećaju na Arianine s prošle dodele, samo što ove nemaju platformu. Lepog su oblika, a razlog zašto sam joj dala ocenu koju sam dala je taj što je štikla tanka, a ja ne volim takve.
FRIZURA: Od svih devojaka koje se nalaze ovde, njena kosa mi je najbolja. Volim talasasto lepršavu kosu. 
MODNI DETALJI: Mandy je izgleda želela da ceo akcenat bude na kombinezonu zato nema neke modne dodatke koji bi privlačili pažnju, a mislim da i sam kombinezon to odlično radi.

OUTFIT: 8 | CIPELE: 8 | FRIZURA: 10 | MODNI DETALJI: 10

To bi bile moje najbolje obučene devojke sa KCA, a sada je vreme za pobednike! 

POBEDNICI OVOGODIŠNJE DODELE

Omiljeni pevač: Nick Jonas
Omiljeni rijaliti: Dance Moms
Omiljena emisija takmičenja talenata: The Voice
Omiljena knjiga: Diary of a Wimpy Kid series
Najzaraznija igrica: Minecraft
Omiljena pevačica: Selena Gomez
Pesma godine: “Bang Bang” – Jessie J, Ariana Grande i Nicki Minaj
Omiljena grupa: One Direction
Omiljeni animirani film: Big Hero 6
Omiljena akciona glumica: Jennifer Lawrence
Omiljeni glumac: Ben Stiller
Omiljeni film: The Hunger Games: Mockingjay— Part 1
Omiljeni akcioni glumac: Liam Hemsworth
Omiljeni novi izvođači: Fifth Harmony
Omiljeni crtać: Spongebob Squarepants
Omiljeni TV glumac: Ross Lynch
Omiljena TV glumica: Laura Marano
Omiljena dečija serija: Austin & Ally
Omiljena porodična serija: Modern Family
Omiljena filmska glumica: Emma Stone

Prvo mesto je i ove godine odnela Zendaya. Moram da kažem da je to potpuna slučajnost i da svi možemo da se složimo da devojka zna kako da se obuče. Koji outfit vam se najviše dopao? Da li ste gledali KCA? Šta kažete za pobednike? ☺
_______
Instagram | Twitter | Bloglovin' | Youtube | Facebook | Tumblr

18 коментара:

  1. Lep, zanimljiv i drugaciji post jako lepoo!!!
    :) <3

    http://lamiastoria018.blogspot.com/2015/03/stiglo-nam-je-prolece.html

    ОдговориИзбриши
  2. Sjajan je post kao i sama ideja :)
    Ako imas vremena mozes li me zapratiti ma Gfc uzvraticu naravno :*
    http://diamondnina.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Vecinom,slazem se sa tobom! ♥ Jako mi se svidja haljina pod 4. ♥ Mislim da bih trebala ta kombinacija biti 1 mesto. ♥ Moje misljenje.

    Novi post je tu, volela bih da cujem vase misljenje u komentaru; http://miljanadimitrijevic.blogspot.com/ ♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, lepa je kombinacija, ali meni je ipak Zendayina lepša. :)

      Избриши
  4. Vecinom,slazem se sa tobom! ♥ Jako mi se svidja haljina pod 4. ♥ Mislim da bih trebala ta kombinacija biti 1 mesto. ♥ Moje misljenje.

    Novi post je tu, volela bih da cujem vase misljenje u komentaru; http://miljanadimitrijevic.blogspot.com/ ♥

    ОдговориИзбриши
  5. Sjajan post. Zendayina torbica mi se sviđa.

    Posjeti moj blog :)
    http://justbewhoyouwantbe.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Meni se najvise svidja cetvrti look, tacnije haljina, mada bih ja isla drugaciji oblik cipela i ni meni se ne svidjaju sto su otvorene, generalno najvise volim one kao sa slike broj pet. :)

    www.sarahdinyc.blogspot.com
    Proveri ako zelis, znaci mi :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, haljina je baš prelepa, ali te cipele kvare utisak. Da su zatvorene sigurna sam da bi završila na 1. mestu. :) Proverila sam. ♥

      Избриши
  7. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  8. Odlican post

    Novi post http://myworldmyrulees.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Odličan post. Po mom mišljenju najlepše se obukla Mandy Capristo. Inače , na moje veliko iznenađenje skoro u potpunosti se slažem sa odabirom pobednika. <3

    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Hvala. :) Zendaya često menja izgled, ali uvek se obuče odlično. zaslužuje prvo mesto. <3

    ОдговориИзбриши

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...