Favourite of March | Beauty


Mart mi je zaista brzo prošao, dani su se tako vrteli da nisam ni znala koji je dan, a sad je, evo, već kraj. Trudila sam se da barem, između ostalog, jednom nedeljno objavim post, da redovno update-ujem Tumblr o Eizi, da se čujem sa prijateljima i da vidim kako i šta je najbolje za snimanje videa za youtube. I uspela sam! Radim još na planovima i organizaciji, ali vremenom će se sve kockice složiti. Mart nam odlazi, a april već čeka pred vratima, zato pre nego što se pozabavim dobrodošlicom aprila, moram prvo da se oprostim od marta i opraštam se ovim postom uz budući mali dodatak.

Postove ovog tipa znate svi, pa ne moram u detalje da objašnjavam. Poenta je da na kraju meseca pokažemo favorite ili proizvode koje smo najviše koristili, a bili su nam odlični. U nastavku posta su moji TOP 10 proizvoda marta meseca. 


1. Essence crveni ruž
Prvo je Essence 'All You Need Is Red' dugotrajni crveni ruž bez kojeg ne izlazim nigde. Obožavam crvene karmine i svaki put kada idem negde, ja ga nosim. Lepe je boje i dugotrajan je. Sad sam shvatila da sam mogla da ga otvorim pa da vidite boju. :/
2. Twenty One lak za nokte
Drugo je Twenty One rozi lak za nokte. Više preferiram crvene lakove i french manikir, ali ovog meseca sam isključivo mazala samo ovaj lak i zaista nije loš.
3. Balea Young labelo
Treće je Balea Young 'Love is Battlefield' labelo koje mi je mnogo pomoglo kod hidriranja i osvežavanja usana. Ne ostavlja nikakav trag, a skoro se i ne oseća na usnama.


4. Balea sprej za posvetljenje kose
Oduvek sam želela da promenim boju kose, a ovaj proizvod mi upravo to pruža. Nanosi se posle pranja kose i posvetljuje kosu malo po malo. Posle svakog pranja, kosa mi je svetlija za nijansu. 
5. B.U. Dezedorans
B.U. 'Fancy Cinderella' dezedorans nosim stalno u torbi kako bih mogla bilo gde i bilo kad da se naparfemišem. Znači, prskam se svaki dan i definitivno mi je favorit.
6. Balea zaštitni sprej za kosu
Ovaj sprej se prska na mokru kosu kako bi je zaštitio od isušenosti i oštećenja kada se suši fenom. Prelepo miriše. Ja nekad prskam i na suvu kosu, haha... 
7. Serum za suve krajeve kose - Avon
Ovaj serum apsolutno vraća život kosi. Ako imate ispucale krajeve ili vam je kosa suva, ovaj proizvod to može da sredi. Koristim ga još od srednje škole i stvarno je efikasan. Uvek favorit.

8. Freeman maska za lice 1
Ova maska za lice je ova u plavom pakovanju. To je anti-stres maska za lice sa mineralima mrtvog mora. Nanosim je pre spavanja, pa je posle skinem.
9. Freeman maska za lice 2
Ova maska je sa mintom i limunom, čisti pore kao prva, ali mnogo lepše miriše, a kako i ne bi, haha... Nanosim je isto kad i prvu. U istoj nedelji, sa razmakom od dva dana.
Fali mi 10 favorit koji nisam mogla nigde da nađem, haha... To bi bio Baby Lips, ali njega ću smestiti u favorite aprila. Da li vam se svideo neki od ovih proizvoda? Da li koristite neki od njih? Kakvo je vaše mišljenje? Da li želite recenziju od nekog od ovih proizvoda jer sam planirala da radim neke. ☺

PS: Pre nego što sam slikala proizvode, igrala sam tenis i mnogo sam umorna bila. Znam da su slike loše, ali zaista loše, zato sam koristila te efekte. Nadam se da neće niko zameriti.
_______
Instagram | Twitter | Bloglovin' | Youtube | Facebook | Tumblr

12 коментара:

  1. Odličan post. Ja bih volela da probam Balein sprej za posvetljenje kose. :)

    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala. Ako želiš da posvetliš malo kosu, samo napred. :)

      Избриши
  2. Dobar post, voljela bih sve to probati. Izgleda dobro.
    Posjeti moj novi blog, puno bi mi znacilo.
    lloveyourselfbybruna.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, pa probaj nešto, svi proizvodi su zaista dobri. Posetiću. :)

      Избриши
  3. Odličan post :) Možda i probam nešto :)


    1. dio romana na mom blogu! Pročitaj obavezno :)
    http://justbewhoyouwantbe.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Čula sam dosta pohvala na račun ovih Freeman maski, tako da ne sumnjam da su odlične! Divno pišeš, post je divan! Uživala sam. :)♥

    Novi post na blogu --> girlyworld07.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, zaista su odlične! Kožu stvarno čine mekom i glatkom, a i lepo mirišu. :)
      Hvala mnogo! Drago mi je što si uživala. ♥

      Избриши

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...