Spring New In: Shoes & Clothes


Zdravo! Pre nego što počnem sa ovim postom, želim da kažem nekoliko stvari. Prva, odustala sam od Vertigo Nedelje jer oduzima dosta vremena, a ima i malo toga u roku od nedelju dana. Međutim, većinu toga što bih pisala u tom postu, postavljaću na instagram ili na tviter. Pa, obećavam da ću pokušati. Stvarno obećavam. ✌ Druga stvar, napravila sam banere za sve rubrike (yes!) koje ćete vremenom videti i isplanirala sam postove za naredne dve nedelje! Treća, ako ste pročitali Getting To Know Me post, znate da sam rekla da planiram da otvorim youtube kanal i da se time bavim i pogodite šta? Počela sam da snimam! Ali nisam još objavila nijedan video... kamera i ja smo još u fazi upoznavanja. ☺ Četvrta, ne znam da li je neko primetio, ali vratila sam jedan svoj stari post. To je Best Kids' Choice Outfits 2014. I znate šta, planiram još neke da vratim, ali, shhh, moram prvo da ih preuredim.

A sad da se vratim na temu posta... U prošlom postu sam vam predstavila nove trendove, a sada ću vam pokazati šta sam "ulovila" u prolećnom šopingu. Jeste li spremni? Krećemo! ♥


Prva stvar je ni manje ni više nego bluza baš u prolećnom duhu! Rukavi i zadnji deo su skroz crni dok napred ima ovo cveće koje možete videti na slici iznad. Veoma je lagana i udobna i može da se nosi sa bilo kojom vrstom džins farmerki. Bluza je iz Bershke.


Ovaj pleteni džemper mi se totalno svideo kada sam videla ova tri srca na leđima. Braon je boje i veoma je uzak. Možda bi se više uklopio u jesenji šoping, ali ja sam se zamislila u njemu i kratkom teksas šorcu i eto. Imaćete prilike to da vidite u Outfit postu ili Spring Outfit Ideas koji će doći uskoro. ♥ 


Zatim, imamo ove plave pantalone. Meke su, uske i tegle se. Kad se obuku izgledaju kao helanke. Dosta su udobne i kao što možete videti, imaju ta dva rajsferšlusa na jednoj strani, a na drugoj jedan. Mislim da mogu da se kombinuju sa dosta stvari, isto kao džins, samo što je osećaj udobniji i mnogo bolji!


Za kraj, što se tiče odeće opet imamo jednu bluzu. Ona je crna sa belim tufnama i ima print na prednjem delu. Pored kruga i slike printirana su imena: 'Johnny ★ Joey ★ Deedee ★ Tommy'. Biće pravi izazov ukombinovati ovu bluzu. Ako imate neki predlog, napišite u komentar.


Na red je došla obuća! To su jedne patike i sandale kupljene u Metrou. Tek sam sada primetila da je skoro sve crno-belo. Najviše nosim crnu boju, mora da je zato. 


Kada kupujem patike, kupim ili crne ili bele. Na slici se ne vidi dobro, ali materijal izgleda kao zmijska koža. Udobne su i meni veoma zanimljive. Imaju i taj metalni preklop, za koji mislim da može da se skine, ali nisam sigurna.


Zatim, tu su sandale koje su na kaiš, imaju potpetice i cirkone na toj beloj traci. Nisam ih još nosila, tako da ne znam da li su udobne ili ne. Jedva čekam još da otopli pa da ih nosim.

To bi bilo to od New In posta i "ulovljenog plena" u šopingu. ☺ Sledeći post dolazi u četvrtak, i planirala sam da to bude Spring Outfit Ideas ili samo jedan moj outfit, ali mi je drugarica sada rekla da će padati kiša, pa postoji šansa da ga ne uradim. Zato, ako imate neki predlog koji post bih mogla da uradim u četvrtak, ako vreme ne bude bilo na mojoj strani, napišite u komentar, a takođe napišite i vaša mišljenja i šta vam se najviše svidelo u ovom postu. Ovo je prvi post inače gde sam postavila svoje slike. 
_______
Instagram | Twitter | Bloglovin' | Youtube | Facebook | Tumblr

14 коментара:

  1. Great post. Love it. I follow you, could you follow back, dear. Keep in touch. Kiss

    http://mylovelyfashionbih.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Patike su divne .

    Ako ti se svidja moj blog , mozes se prijaviti ovdje katherinefashion24.blogspot.com :-)

    ОдговориИзбриши
  3. Lepe stvari :)
    Bershka ima mnogo lepe stvari :)

    http://arianefashionandbeauty.blogspot.co.at/

    ОдговориИзбриши
  4. Such a lovely haul. Totally adore the jumpers!

    Xoxo
    Linda

    http://lapetitebetise.blogspot.de/

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post. Super slike. Najviše mi se dopadaju majica iz Bershke i ove sandale. :)

    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Super post ♥
    Posetite moj blog nova sam ♥
    http://blogmina123.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Super su ti sve ove stvari što si kupila :) Najviše mi se sviđa majica na cvjetiće i džemper na srce, baš su cute :3 Inače super post :*
    http://fdiarybyz.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...