3 Outfit Ideas + Wishlist


Proleće je stiglo. Istina. Nervirali smo se jer kiša pada. Istina. April je došao i sada vetar duva. Istina. Loše vreme se reflektuje na naše raspoloženje i ne možemo da radimo ono što smo planirali. Istina. I dalje sedimo kući zavijeni u ćebad i pijemo tople napitke. Istina. Ha? Ne baš? Dobro. Laž. 
Sunce uhvati poneki trenutak i zasija kao da počinje ponovo da diše. Istina. A onda i mi uhvatimo poneki trenutak kako bi vreme iskoristili na najbolji mogući način pre nego što oblaci ponovo uguše sunce. Istina. Ali koliko god ta svetlost sunca bila jaka ipak nije dovoljno za outfite leta i zato ne morate uopšte da brinete i da ih planirate. Istina? Eheeej, naravno da je LAŽ! Naravno da morate!

Dakle, u ovom postu sam vam spremila 3 outfita na koja sam se nekako fokusirala na basic boje, a roza je u svakom outfitu završila igrom slučaja. Znači, skroz neplanirano. (Mislim da je to uticaj bloga, jer svakodnevno gledam tu rozu pozadinu). Svaki komad odeće koji ćete videti je iz H&M-a i nalazi se na mojoj Wishlisti, a kolaži su pravljeni na Polyvore sajtu. I da, sada možemo da krenemo sa outfitima. 

Kawaii Cutie
Kawaii Cutie

Prva kombinacija je vrlo jednostavna, ali mnogo upečatljiva. Imamo uobičajene uske teksas farmerke, kratki rozi pleteni mekani džemper, zatim crne čizme sa štiklom u imitaciji antilopa na pertlanje i crni vuneni šešir kako bi se nadovezali na crni Kawaii Cutie print džempera.



Fancy Girl

Fancy Girl

Ova kombinacija je više sportski, ali sa dozom elegancije. Imamo teksas šorc i crnu majicu sa printom krsta za koju sam zamislila da se uvuče u šorc, ali i ne mora. Sve je stvar izbora. Zatim, tu su roze starke koje stvaraju sportski izgled i naočare koje izgled vuku na elegantnost. Za kraj, imamo rozi lak i sjaj kako bi pružili podršku starki za stvaranje kontrasta i narukvice kako bi upotpunili outfit.





Shiny Diamond



Ovde imamo izbledeli teksas kombinezon sa prilično dosta džepova što je baš super, zatim ovaj rozi top za koji se ispostavilo da je dečiji džemper, što nije baš super. Ali shvatate ideju outfita, zar ne? Dalje, bele cipele sa gumenom potpeticom na pertlanje, beli ranac u imitaciji kože sa metalnim ukrasima koji je must-have ove sezone. I za kraj, ovaj prelepi prsten da se slaže sa topom/džemperom i blistava maska koju sam stavila da bi kolaž bio lepši. Ali ako želite, možete da je nosite, naravno. ☺


To bi bilo to za ovaj post, valjda ste dobili neku inspiraciju. Želim vam divaaan dan i čitamo se u sledećem postu, a ako vas zanima neki post koji sledi, u ovom imate trag o čemu će biti. Ako ste ga našli, recite mi. ☺ Do tada, ukoliko vas nešto zanima ili želite nešto da me pitate to možete učiniti na ovom postu gde je Q&A u toku.
_______
Instagram | Twitter | Bloglovin' | Youtube | Facebook | Tumblr

24 коментара:

  1. Outfiti su preslatki ! Najvise mi se svidja Shiny Diamond ! :DD

    ОдговориИзбриши
  2. Outfiti su preslatki! :D 2. je naj! *_*
    sandrin-kutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Super post,kombinacije su mi baš lepe.

    flyovanje.blogspot.com

    uclani se na moj blog i ja cu na tvoj.

    ОдговориИзбриши
  4. Prelepe kombinacije. Baš mi se dopada tvoj blog, zapratila sam te. :-)

    http://fashionholicyeahh.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Divne kombinacije! Shiny diamond se mi puno svidja, bilo bi super probati nešta ovako :) xx Maja
    - http://majasmuffin.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Very stylish doll. Amazing combination. I love your post!
    Hope you will visit my blog and you will enjoy my photos!
    http://fashiondiarybymihaella.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Sjajan post. Mnogo mi se dopadaju svi outfito , a pogotovo ovaj poslednji. <3
    I mnogo mi se sviđa način na koji ti pišeš postove. :)

    P.S. Novi post na mom blogu:
    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Ranac na zadnjoj slici je SOOOO CUTEEE<3333INACE MISLIM DA SI JEDNA OD NAJBOLJIH BLOGERKI

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ako su ti rančevi must-have ove sezone, onda moraju biti slatki, hehe... :D
      Vau, ovakvo priznanje baš laska, ali daleko sam ja od najboljeg. :) Hvala u svakom slučaju, ko god da si, anon. ♥

      Избриши
  9. BAS MI SE SVIDJA OVA PRVA SLIKA! PRIVUKLA ME JE! ♥
    I OSTALE KOMBINACIJE SU SAVRSENE!
    NESTO NOVO ; http://miljanadimitrijevic.blogspot.com/ ♥
    KOMENTARISITE. ♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Imaš sreće ako te je privukla samo ta jedna, hihi... :D
      Hvala. ♥ Učlanila sam se u tvoj blog. ♥

      Избриши
  10. Super post. Molim te da se ućlaniš u moj blog, posetiš ga i komentarišeš. Ja sam se u tvoj već učlanila.

    sejlinkutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Divne kombinacije :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  12. Super post, svidja mi se izgled tvog bloga. ♥
    Poseti moj blog i uclani se ukoliko zelis: onmywaybyivana.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...