Place To Visit: Coachella Festival

Coachella is the world-famous festival and I have it on my To Visit list. I think this is experience of a lifetime and I would love to go there. If I go someday I will camp and I will dye my hair in some rainbow color and draw a heart on my cheek or next to my eye. Promise! ✌ Have you ever been to Coachella? Would you like to go? Check Desert Parallax Video and tell me what you think! ♥
_______
Znate već da želim da proputujem ceo svet i da posetim "sva mesta iz monopola", ali ostalo je pitanje šta tačno u tim mestima želim da posetim. Zato vam u ovom postu donosim svetski poznat festival Coachella koji počinje sad 10. aprila i definitivno se nalazi na mojoj To Visit listi.

Ovaj festival kojem je puno ime Coachella Valley Music and Arts Festival je nastao 1999. godine i osnovao ga je Paul Tollett. Koliko je poznat i aktuelan govori sama činjenica da su se karte za 2015. godinu prodale za samo 20 minuta(!), a dnevno ga poseti više od 100.000 ljudi, među kojima su i poznate zvezde.

U nastavku posta pročitajte gde odsesti, šta obući, šta poneti i kako se pakleno dobro provesti! ♥

Mislim da je vreme da se upoznamo, Coachella!
Gde odsesti
Budući da festival traje tri dana, većina njih ga ni ne napušta, već kampuju. Da, dobro ste pročitali. Ima posebno mesto za šatore i oni tamo kampuju. Ako žele nešto udobnije, onda kampuju u kolima ili u svom prevoznom sredstvu. Ako nekome ne odgovara ova opcija, ne paničite jer imaju još dve verzije. Prva je dobri, stari udobni hotel, a druga iznajmljeni stanovi/kuće sa privatnom  sobom ili sobom za više njih. ☺
Ako već idem, ja bih izabrala kampovanje. Ne napuštam festival, mogu upoznati nove ljude i što je najbolje - prava je avantura. Ako postane baš, baš nepodnošljivo, onda - hotelu stižem!

Šta obući?
To je Kalifornija i mora biti toplo, zato predlažem nešto kratko, međutim, kada dođe noć, temperatura se znatno spusti tako da treba poneti nešto i na duge rukave.
Primetila sam da skoro svi nose šorceve, tako da je šorc izgleda must-have za Coachellu. Kao i šešir i naočare kako bi se zaštitili od sunca. Za ostalo, predlažem neke lake i lepršave majice i nešto da se ogrnete kada zahladni. Od obuće: patike i neke čizmice. Pustinja je to, a i još ako krene kiša da pada.

Sada modni detalji. Cvetni venci, cirkoni, srca na obrazima, dugina kosa, marame oko glave su samo neki detalji koji se nose. Ja ako budem išla, obećavam da ću nacrtati srce i obojiti kosu. ✌

Šta poneti?
Budući da treba da se ponese odeća i dugih i kratkih rukava, onda nam treba malo veća torba da sve spakujemo.
Pored odeće, obavezna i na prvom mestu je voda. Dok šetate, a šeta se dosta, umorite se i treba vam voda da se osvežite i da ne dehidrirate.
Što se tiče hrane, ona ima da se kupi i ne morate da brinete o njoj. Ali zato morate o novcu jer vam treba da kupite hranu, još vode, a možda i neke suvenire.
Punjač da punite telefon, ali ako nemate gde, onda bi bilo dobro da ponesete sat.
Kremu za sunčanje. Svi znamo kako i koliko jako sija Kalifornijsko sunce.

PS: Ovde imate post gde ima jedan outfit (Fancy Girl) za Coachella festival. Outfit u kome sam ostavila trag za ovaj post.

Kako se pakleno dobro provesti?
Ono što ja predlažem jeste da obiđete što više mesta i da uživate u trenutku. Slike i video snimkove možete praviti, ali nemojte gubiti vreme gledajući ih odmah. Ima dosta mesta da se obiđe, ono za šta znam jesu nastupi mnogih poznatih pevača i muzičara. Ove godine nastupaju Drake, AC/DC i Jack White. Ono ostalo što ima... ne znam kako bih sve to nazvala, pa vam zato ostavljam neke slike i video Desert Parallax da vidite kako je fenomenalan ovaj festival! 


To bi bilo to za ovaj post. Ukoliko ste tek saznali za Coachellu ili vam se nije sviđala ranije, sada sam sigurna da ste se totalno zaljubili u nju. :) Nadam se da će neko od nas iskusiti ovo sve jer je ovo zaista doživljaj za ceo život!

Ko još želi da iskusi Coachellu?
Da li želite još ovakvih postova?
Odgovorite mi na drugo pitanje. 
x
_______
Instagram | Twitter | Bloglovin' | Youtube | Facebook | Tumblr

21 коментар:

  1. Ovo je divno! Do sada nisam čula za ovaj festival, ali posle slika i ovog fenomenalnog teksta, stvarno bih volela da ga posetim! Obavezno češće piši ovakve postove, meni je ovo jako interesantno!

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Dobrodošla u klub. :D Hvala ti, Anja. Više ovakvih postova primljeno k znanju. :)

      Избриши
  2. Nikad pre nisam cula za ovo ali izgleda predobro. I da ovakvi postovi su super.
    jasminadi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sada znaš za njega. :) Hvala, znači nastavljam sa njima. :)

      Избриши
  3. Mnogo mi se svidjaju ovi postovi! Ti si ovo jako lepo napisala, jako mi se svidja. ♥

    Novi post, volela bih da cujem vase misljenje u komentaru; Ako ti se svidja moj blog , zaprati me! ♥ http://miljanadimitrijevic.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Hvala mnogo, Miljana! Baš mi je drago zbog toga. Biće još ovakvih postova. :)
    Ja te već pratim. ♥

    ОдговориИзбриши
  5. Posle ovog posta, i ja bih želela da posetim ovaj festival. Mnogo mi se svidja ovaj post, odusevljena sam. :D
    Samo nastavi ovako! <3
    Sve si prelepo napisala i uklopila. ☺

    Novi post na blogu: girlyworld07.blogspot.com
    - Danijela

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Dobrodošla i ti u klub. :D Hvala, Coachella zaista oduševljava. :) Trudiću se, hvala mnogo, Danijela. ♥♥

      Избриши
  6. Odličan post!! :)
    Ne verujem da ću ikada tamo ići haha, ali zaista deluje sjajno!! :)

    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nikad ne reci nikad. Na kraju krajeva, možemo da sanjamo! :)
      Hvala. ♥

      Избриши
  7. Coachella stvarno izgleda zanimljivo ! Pogotovo zato sto je u Kaliforniji *_* Moja drzava iz snova ... ahhhh xD Inace ja stvarno nisam tip za ludovanje , party all night long ili nesto tog smisla , medjutim Coachella stvarno deluje zanimljivo ! A najvise od svega mi se svidja kreativnost izvodjaca !!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ako nisi za ludovanje, ti sedi i isprobavaj svu Kalifornijsku hranu koju nude na festivalu. Čula sam da je predobra! :D

      Избриши
  8. Cool post!Volela bih da odem na Cocahell-u!Super su slike :D
    Poseti moj blog http://sofija1837.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala mnogo, Sofija! Otići ćemo valjda jednog dana. :)
      Posetiću.

      Избриши
  9. Coachella izgleda prelepo i stvarno sada posle tvog posta želim da ga posetima,hahah

    lickadiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Sjajan post. Coachella je savršenstvo. Čula sam za taj festival i oduševljena sam. Čim budem malo starija definitivno ću otići u Kaliforniju i lude se provesti. I da , i ja sam za kampovanje , mnogo je uzbudljivije. Opcija hotel je dosadana kada su u pitanju ovakvi festivali. :D

    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! Javi mi utiske kada budeš otišla. :) Ako si u hotelu, možeš da propustiš neko dešavanje, a propustićeš ga sigurno jer se na Coachelli stalno dešava nešto. :)

      Избриши
  11. Otkad sam videla Chiaru Ferragni prvi put na Coachelli, svake godine sve više želim da posetim festival :) Možda se nam jednom posreči da odemo :) xx Maja
    Moj blog, ako ga želiš posetiti: -> http://majasmuffin.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tačno tako! Ako verujemo i nadamo se, može da se desi. :)

      Избриши
  12. Odličan post, vrlo maštovito. Slike su prelepe. Kada se zagledam deluje mi kao da sve te prizore posmatram sa neke terase. :-D

    Ako želite pogledajte moj novi post. :-) http://pozelitemisrecu.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...