Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The Liebster Award


Posle lepog sunčanog dana, došao je jedan jesenji i to mi se ne sviđa. Raspoloženje mi je odraz ovog vremena. Tmurno, loše, katastrofalno. Inspiracija je nabacila svoj kišobran i ne izlazi, a još uz to imam neki problem sa Google Chromom koji odbija da kopira tekst i slike. Raspoloženje mi nije na nekoj minimalnoj cifri. Ne, ono je ispod nule. Na nekom minusu.

Inače, nominovana sam za Liebster Award od strane Milice i Anje i ovo je drugi tag koji radim. Prvi je bio Versatile Blogger Award i za ovaj sam jednako srećna kao i za prvi.

Šta je Liebster Award?
Liebster Award je nagrada formirana za nove blogere početnike čiji blogovi imaju manje od 200 pratilaca. To je jedan savršen način da se otkriju, prezentuju i unaprede drugi blogeri. 


Pravila:
  1. Neophodno je objaviti link osobe koja te je nominovala.
  2. Odgovorite na 11 pitanja postavljenih od strane osobe koja vas je nominovala.
  3. Nominujte 11 blogera čiji blogovi imaju manje od 200 čitalaca.
  4. Kreirajte 11 novih pitanja na koja će odgovoriti osobe koje nominujete.
Q&A
1. Zašto si odlučila da ti se blog zove baš tako?
- Jer se na njemu može naći ono što me zanima i ono što sam ja, a šta bolje predstavlja to nego sopstveno ime. Mada, u početku mi se blog zvao Jasmina Di Corner (Carpe Diem), ali sam ga promenila. Očigledno.

2. Koliko već dugo bloguješ?
- Godinu i tri meseca.

3. Šta te je navelo da otvoriš blog?
- Želja da podelim svoje interese i mišljenja sa drugim osobama koje zanima isto što i mene.

4. Da li si ikada pomislila da napraviš svoj kanal na jutjubu?
- Ne da nisam pomislila, već mislim na to duže vreme i polako spremam svoj prvi video.

5. Koji modni detalj najviše voliš?
- Šešire. Pored njih, volim i narukvice.

6. Koja manekenka ti je idol?
- Nijedna manekenka mi nije idol.

7. Opiši sebe u tri reči.
- Pozitivna, emotivna, sanjar.

8. U kojoj zemlji bi volela da živiš u budućnosti?
- Verujem da svako iz Srbije sanja da ode odavde i živi negde drugde, međutim, Srbija je lepa takva kakva jeste i ima svojih mana i prednosti kao i svaka država, tako da bih se na kraju vratila da živim u njoj. U međuvremenu, volela bih da živim u Kaliforniji ili u Engleskoj. :)

9. Kada bi mogla da biraš između farmerki i helanki, šta bi odabrala?
- Farmerke.

10. Da li vežbaš?
- Igram tenis, a nekad radim vežbe i trčim ili radim jogu i pilates.

11. Koje proizvode koristiš za negu lica?
- Koristim maske, micelarnu vodu za čišćenje, piling i ponekad kreme.

12. Šta te je navelo da počneš sa blogovanjem?
- Pored onoga što sam rekla u odgovoru na treće pitanje, želela sam da blogujem i zbog slika koje sam stalno slikala. Znači, bukvalno sam sve oko sebe uslikavala i ubacivala u folder pod nazivom 'Blog'.

13. Da li tvoji prijatelji i porodica znaju za postojanje tvog bloga?
- Porodica zna, a od prijatelja, samo oni najbliži.

14. O čemu najviše voliš da pišeš na blogu?
- Pa kad pogledam po tagovima na blogu, izgleda o modi. :)

15. Da li više vremena provodiš ispred TV ili ispred računara?
- Više vremena provodim ispred računara, definitivno! TV uopšte ni ne gledam.

16. Da li redovno učiš ili si 'kampanjac'?
- Ja sam pomalo od oboje. Nekad učim nedeljama unapred, a nekad u poslednji čas. 

17. Da li voliš da čitaš knjige?
- Obožavam!! Najviše volim da čitam one sa vampirima, ali ni ostale ne zaostaju. Uskoro post o knjigama! :)

18. Da li gledaš 'Pinkove Zvezdice'? Ako gledaš, za koga navijaš?
- Kao što sam gore rekla da uopšte ne gledam TV, tako uopšte ne gledam ni Pinkove Zvezdice.

19. Koja materijalna stvar koju poseduješ ti najviše znači?
- Moj mobilni telefon koji sam dobila pre 5 godina. Ako nije kod mene ili negde u blizini, osećam se izgubljeno. :/

20. Koji slatkiš najviše voliš da jedeš?
- Krem bananice.

21. Čime fotografišeš za blog?
- Sa tri različita fona.

22. Kako sebe zamišljaš za 10 godina?
- Zamišljam kako radim svoj posao snova i uživam sa svojom sopstvenom porodicom. #iWish

Sada bih trebala nominovati i napisati svojih 11 pitanja, ali ja to neću uraditi jer sve blogove za koje znam, ili su nominovani ili su već uradili ovaj tag. PS: Pravila su tu da bi se kršila.
_______

14 коментара:

  1. Uh koliko smo slične :o
    I ja obožavam knjige i filmove o vampirima,i spremam svoj prvi video,obožavam da pišem o modi... i da ne nabrajam sad :D

    lickadiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hehe, nemaš pojma koliko mi je drago. Blog vodim baš zbog toga da nađem osobe slične sebi. :) <3

      Избриши
  2. Drago mi je što si se odazvala i što si odgovorila na postavljena pitanja. :) Imaš divan blog, sa zadovoljstvom čitam tvoje postove. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Interesting post, dear! I like your blog!



    xoxo ¦*
    MY BLOG

    ОдговориИзбриши
  4. Odlican uvod kao i ceo post. :)♥
    Novi post na mome blogu; http://miljana-saveti.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Mnogo mi je drago da si odgovorila na pitanja. Veoma si slična meni. I jedva čekam tvoj prvi video na jutjubu. <3

    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Meni je drago što si me nominovala. :) Hvala ti, baš radim dosta na tome. Koji prvi video da bude, pozadina i sve. :) ♥♥

    ОдговориИзбриши
  7. Super post, kao i blog!

    http://ninasandmirjanasdiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Odlican post,super uvod haha.Uclanila sam se u tvoj blog♥
    http://ksenijalukic79.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...