Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 Outerwear Pieces



Kiša. Sunce. Vetar. Ovo vreme je kao na ruletu jer željno iščekujemo na šta će se zaustaviti. Da li će biti crveno-toplo ili crno-hladno? Ko zna...  Ali na šta god da se zaustavi, moramo u svakom trenu biti spremni za to.

Svi želimo da stisnemo stop na visokoj temperaturi jer jedna stvar je sigurna - zimske jakne u prolećnoj sezoni su out. Ako ih i dalje nosite (što ne verujem) onda je vreme da odbacite debele zimske jakne, a na sunce iznesete šarene prolećne jaknice jer imam proverenu informaciju da će se vreme zaustaviti na toplijim danima i da će temperatura porasti na 30 stepeni. Radujte se! ☺

U ovom postu ću vam napisati čime se možete ogrnuti kada nastupe prolećni pravi dani i šta da uzmete ako planirate da obnovite svoju garderobu, ali ne dajte da vas prolećna euforija potpuno ponese. Iako će biti toplo, vreme nije pouzdano pa može da se desi da ne bude dovoljno toplo, a onda morate obući nešto preko tog sjajnog outfita koji ste osmislili. Na sreću, izbor je veoma širok i ja vam ga predstavljam u nastavku.

Kaput
Ukoliko volite malo elegantniji i ozbiljniji izgled, kaput je izvanredan izbor. Možete izabrati neki u neutralnim tonovima crni, sivi, bež, beli ili neki u bojama koje savršeno pristaju toplijim danima. Svakako predlažem da to bude strukirani kaput, jer su oni mnogo ženstveniji. Pored njih, možete nositi i kratke kapute kao što je ovaj pod brojem 4 ili čak ovaj pod brojem 3. Prvi put vidim tako širok kaput i moram da priznam da me pomalo podseća na pončo, ali odlično izgleda.


      
Coats




Kožna jakna 
...ili jakna od veštačke kože. Crna kožna jakna je univerzalni komad odeće koji možete godinama nositi i odlična je investicija. Izgledu daje pomalo pobunjenični i rok šmek. Kao i crna, dobro izgleda i bela kao i ostale boje. Međutim, crna kožna jakna je must-have, a ostale po izboru. Postoje sa kapuljačom, a i bez. Možda vam se učini da su sve iste, ali ono što kožnu jaknu razlikuju jesu detalji. Recimo, ova pod brojem 6. Ta je za mene. Baš moj ukus. ☺

Leather Jackets



Teksas jakna
Još jedan univerzalni komad je teksas jakna, Lako se kombinuje i može da se nosi sa bilo čime. Može biti tamnih, ali i svetlijih nijansi, ali najpoznatija je ipak ona plave boje. Za njih je sigurno da ne izlaze iz mode, jer se džins uvek nosi. Ukoliko vam se ne sviđaju teksas jakne, možete izabrati prsluke, koji su isto tako sjajni.
Denim Jackets








Kardigan
Poslednje što vam predstavljam su kardigani. Oni mogu biti kratki, a u poslednje vreme su posebno popularni oni duži. Mogu biti različitih dezena i printova, a tako isto i modela. Sigurna sam da svako ima barem po jedan kardigan, a ukoliko ga nemate - šta čekate? Nabavite ga!
Cardigans

Ukoliko vam se dopao neki od ovih komada, a muči vas cena onda bi trebalo da znate da su sve cene ovih proizvoda ispod 50$. Neki su čak i na popustu i uskoro taj popust ističe zato ne gubite vreme.
_______
Instagram | Twitter | Bloglovin' | Youtube | Facebook | Tumblr

10 коментара:

  1. Love your picks, esp the red coat is so gorgeous. Lovely blog here btw! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post. Ja obožavam da nosim jakne što prolećne što zimske zato me izluđuje nagla promena vremena. Nisam ljubitelj teksas jakni i kardigana, ali kožne jakne obožavam. Sviđaju mi se materijali pojedinih kaputa, ali su obično monotonih boja, dok oni malo življih obično nisu onakvog materijala kakvog bih ja želela. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Super post :) ovaj crveni kaputic mi je zapao za oko,prelep je :)

    http://indigokutak.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Super post. Ja sam tip osobe koji pretezno nosi kardigan ovih dana. :D ♥

    Posetite moj blog: Style On First Place

    ОдговориИзбриши
  5. Super si ovo napisala. ♥
    sandrin-kutak.blogspot.com
    NOVI POST!

    ОдговориИзбриши
  6. Teksas jakne prevladavaju svijetom! Ja imam 2 i obožavam ih :) Kožne i kaputi su isto zakon <3 Uglavnom, sve je super xD

    Natjecanje za najprofesionalniji post:
    http://justbewhoyouwantbe.blogspot.com/2015/05/natjecanje-za-najprofesionaniji-post.html

    ОдговориИзбриши
  7. Divan post, baš mi se sviđa! Baš volim teksas i kožne jakne ♥

    maketheworldbetter9.blogspot.com - poseti moj blog :-)

    ОдговориИзбриши
  8. Divan post! Ja bih najpre odabrala teksas jaknice, jer ih obožavam! Drugo mesto zauzimaju kaputi koje takođe često nosim. Imam jedan crni, baš za ovo vreme, pa je često uz mene. :)

    ОдговориИзбриши
  9. ovaj crveni kaputic mi je zapao za oko,prelep je

    ОдговориИзбриши

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...