New In? Little Summer Sneak Peek!


Guys, I got a hat! He is from Vienna (Nagy Hut) and I'm in love with him. This is a little sneak peek for Summer New In. The other thing is this red-black scarf. It looks elegant and feminine and I can't wait to wear it! ☺
_______
Leto nam se polako približava, a samim tim mora da se obnovi garderoba ili ubaci neki novi komad. Dok mi ostale stvari stižu, odlučila sam da uradim mali sneak peak i pokažem vam dve letnje New In stvarčice.

Jučerašnji dan kod mene odlazi u istoriju jer konačno posedujem šešir. 
Otvorite šampanjac i nazdravite! 

Prva stvar koju vam pokazujem je ovaj prelepi Nagy Hut šešir iz Beča. Ja sam totalno zaljubljena u njega, a kako i ne bih kad sam hatter freak. Oduvek sam volela šešire i kada vidim neku osobu da ih nosi istog trena osetim naklonost prema njima. Jednostavno ih volim. ♥ 
Pre nekoliko godina sam imala jedan šešir, ali nažalost, moj pas ga je se dočepao i uništio. Mislim da možete da zamislite koliko sam sada srećna zbog ovog šešira.

Druga stvar koju vam otkrivam u ovom sneak peeku je crno-crvena marama. Uzela sam je od sestre, a ona ju je dobila kao poklon na poslu. Marama je takođe iz inostranstva. Deluje elegantno i ženstveno. 

Za kraj vam ostavljam moj novi video, koji je vlog sa 1. maja, a u nastavku možete videti još slika.


_______
Instagram | Twitter | Bloglovin' | Youtube | Facebook | Tumblr
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...