Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

New In: Sunglasses ML2


I'm back and back with new collaboration! I took the sunglasses because, if we're honest, they protect us from the sun and that is why we always need them. I was choosing between several models and at the end I took the model that you can see in the pictures. I really like them because their box goes only halfway and if someone does not recognize - they are brown. Insta Page from where I got them you can check out here and don't forget to tell me what you think about my new sunnies.
Wish you a good day! 
_______
Ne mogu da verujem da nisam ništa postavila dve nedelje. My. God. Razlozi su zdravstveni, ali sve me je to prošlo i sada sam se vratila i to sa novom saradnjom! ☺ Sklopila sam saradnju sa Katarinom koja vodi instagram stranicu modnalinija2_online_prodaja_bg i uzela sam naočare jer, ako ćemo iskreno, one nas štite od sunca i zato nam uvek trebaju. Birala sam između nekoliko modela i na kraju sam uzela model koji ćete videti dole na slikama. Mnogo mi se dopadaju jer im okvir ide samo do pola i ako neko ne može da prepozna - braon su boje.

Na stranici, pored naočara, možete naći bikinije, majice, razne haljine koje su moram reći pravo savršenstvo. Stisnite na link i sami pogledajte. Oduševićete se. Ako planirate da idete na more, ova stranica je prava za vas jer imaju modele bikinija koji će zadovoljiti svačiji ukus. Uz to, sigurna sam da ćete naći još nešto što vam odgovara, tako da ne zaboravite da je zapratite kako bi prvi videli šta sve ima novo u ponudi. Takođe, ne zaboravite da mi kažete utiske za moje nove naočare.
Želim vam divan dan! 

_______
Instagram | Twitter | Bloglovin' | Youtube | Facebook | Tumblr

8 коментара:

  1. Sviđaju mi se naočale. Prekrasne slike ♥

    NOVI POST NA BLOGU:
    http://justbewhoyouwantbe.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post, naočare su prelepe!
    http://inmyownworld321.blogspot.com/2015/05/nekoliko-diy-projekta-za-vas.html

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican post. Jako mi se dopadaju naocare i volela bih i ja ovakve. I ja sam sklopila saradnju sa istom stranicom pre mesec dana i sada ce mi takodje stici jedne naocare. Valjda nece biti iste. :D ♥

    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ako treba da ti stignu i ako želiš baš ovakav model, slobodno ih uzmi jer su stvarno predivne. :) ♥
      PS: Zar se opet potrefilo da sarađujem sa istom osobom? :D

      Избриши
  4. Divan post, prelepe su. ♥

    http://savetiizasve.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...