My Must-Have Summer Wishlist

Wishlist

Ah, tek što sam napravila wishlistu, ja sam već snimila nove stvari. Toliko su mi se svidele da mi se motaju po glavi više od dečka koji mi se dopada, haha... Ali da se vratim ja na ovu wishlistu.

Ovde možete videti stvari koje su za mene must-have. Neke želim od skoro, a neke čak od prošle godine! Znate ono, imate spisak stvari koje želite, a kada odete da ih kupite onda kupite sve nešto sa strane. E, to se meni dešava. Ne uvek i definitivno ne kao Rebecci Bloomwood.

Kao što ste mogli primetiti na listi se nalaze neki komadi koji su trend ove sezone, ali uglavnom sve što vidite mi se dopada i nadam se (barem do kraja godine iako je ovo letnja lista želja odeće) da ću vremenom posedovati to sve.

FASHION
1. Teksas košulja: kad već svi kombinuju teksas na teksas, moram i ja da imam nešto u rezervi ako se ipak odlučim na taj korak, a teksas košulja je najbolja za to.
2. Bela košulja sa kravatom: negde sam videla ovakvu košulju i načisto sam odlepila za njom, nažalost, nisam stigla da je kupim na vreme, šmrc.
3. Karirana košulja: pre nisam bila neki zaljubljenik kariranih košulja, ali sada... dajte mi jednu, molim vas! Haha... :D Uglavnom je želim kako bih je nosila oko struka, ali psst.
4. Wildfox top: ovakav top želim za vežbanje jer šta je bolje od ovoga? Ništa, yup. Čak ni ne mora da bude wildfox!
5. Majica sa printom krsta: ovu majicu želim još od prošlog leta, ali nijednom nisam naletela na neku gde mi se sve komplet sviđa, što znači materijal, boja i krst. Damn.
6. Top džemper: ovaj džemper mi je presladak i jednostavno moram da ga imam. Izgleda taaako mekano.
7. Strukirani kupaći: ne znam zašto, ali silno želim strukirani kupaći. Čisto za šetanje u njemu. Shvatate me, ne? PS: Taj nije loš, ali ja ipak glasam za ove ---> sreća, sreća, radost.
8. Triangl bikini: ovaj bih već koristila za sunčanje i kupanje. Baš su divni i ceo svet zna za njih. Zaluđeni su njima... nemojte me pitati zašto jer ne znam ni sama.
9. Peplum suknja: opčinjena sam njima. Predivne su. Pre-di-vne. Više o njima ovde.
10. Lepršava strukirana suknja: šta je bolje nego ovakva suknja za leto? Hej, da li moram da imam razlog baš za sve što želim?
11: Strukirani čipkani šorc: u poslednje vreme sam uhvatila sebe kako nosim strukirane stvari, tako da još jedan komad više (i to u čipci i u ovoj boji) je definitivno plus.


BEAUTY
12. Miss Manga maskara: ako je verovati reklami za ovu maskaru da tako izdužuje trepavice, onda je stvarno must-have. Ima li je i dalje u prodaji? :/
13. Urban Decay Naked3 paleta senki: ludnica za ovim senkama. I to ne samo za njima već i za Naked 1, 2, 4 i 5. Ludim i ja.
14. Baby Lips: svi znamo da su odlični i veoma efikasni. Ovog puta želim Cherry Lips jer udara dva udarca. Crvene usne i dehidracija. Amen!
15. EOS balzam: što se tiče Eosa, za sad nisam probala nijedan, ali bih jako volela.

SHOES
16. Duboke čizmice: ove čizmice su definitivno Tumblr čizmice. Toliko puta sam ih videla tamo da sam i sama poželela jedne. Šta da se radi...
17. Chanel patike: kada pogledam ove patike sve što vidim je da su udobne, meke i lake. Mislim da su to dovoljni razlozi za želeti ih, ali teško da ću ih dobiti.
18. Vans starke: za šetnje i opuštenije događaje. Idu uz sve i... ne treba se ništa više reći.
19. Wedges: ovo je nešto najbolje što je ikad izmišljeno! Ali ikad!

BAGS
20. Mochino torba: zašto tačno ovu torbu želim ne znam ni sama. Uglavnom se meni dopadnu neke čudne i interesanto neobične stvari, pa je sigurno i ovo takav slučaj. Ali torba je neverovatna, priznajte!
21. Valentino torba: ove torbice trenutno vrte svet. Svi ih imaju, a jedina mana im je ta što može da stane malo stvari, eventualno ono najosnovnije.
22. Celine torba: planetarni hit za kojom svi žude. Nekima se želja smanjila, meni i dalje ista, eh. 
_______
Instagram | Twitter | Bloglovin' | Youtube | Facebook | Tumblr

16 коментара:

  1. Oooodlična lista želja! Sve mi se dopada od navedenog. :)

    fashionholicyeahh.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  3. Sve mi se sviđa ♥ Pogotovo teksas i karirane košulje! Morat ću da nabavim neke čim prije :))

    justbewhoyouwantbe.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Divne stvari. Pogotovo ove Peplum suknje. Nominovala sam te za Shopping Tag, bilo bi mi drago da ga uradiš. :)

    ОдговориИзбриши
  5. Sve stvari mi se definitivno sviđaju pogotovo Peplum suknje, zaluđena sam njima u zadnje vrijeme. ❤☺

    ОдговориИзбриши
  6. Odličan izbor stvari :) I meni se jako dopadaju Valentino torbe

    ОдговориИзбриши
  7. Mnogo mi se dopada tvoja lista zelja i sve bih ovo i ja zelela da imam! Inace, ja sam zaljubljena u ovu malu pink Valentino torbu, ali znam da je necu skoro imati. :D ♥

    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  9. Mnogo mi se sviđa lista želja,odlična je za ovu sezonu. :)

    ОдговориИзбриши
  10. Predivni komadi odeće!!
    Želim i ja nešto od ovoga da imam!!!hahaha

    flyovanje.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. lepo lepo jasmina :))

    Isidora
    http://highheelpoodl.blogsp

    ОдговориИзбриши
  12. Karirana košulja mi je prva na wishlist! Ali nikako da nađem neku koja mi se u potpunosti dopada.. Suknje su predivne, takođe. Divna lista. ♥ ^_^

    pametnodete.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...