Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

YT: Summer Haul 2015



Novi youtube video je tu, a ovog puta je u pitanju Summer Haul. Neke stvari sam vam već pokazala ovde na blogu, a to su Bonjour Paris majica od saradnje sa Jelenom, najbožanstveniji šešir ikada + marama koje nema u videu i naočare koje sam dobila od Katarine, a kojih takođe nema u videu. Razlog za to je što sam video snimila pre nego što sam dobila naočare. 

Ostale stvari koje se nalaze u ovom Summer Haulu možete videti u videu i recite mi koja stvar vam se najviše sviđa kako bih znala koji outfit prvo da slikam. Jedva čekam da vam ih pokažem, ali mislim da će oni malo pričekati zbog vremena.

Ukoliko ste propustili neki moj outfit, a želite da ih vidite - to možete učiniti na linkovima ispod:


Ako vas zanima šta sam kupila za proleće to možete proveriti ovde.
_______
Instagram | Twitter | Bloglovin' | Youtube | Facebook | Tumblr

9 коментара:

  1. Predobar video ♥ Baš mi se sviđa. Pogotovo ova providna majica sa čipkom :))

    justbewhoyouwantbe.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Baš mi je drago. ♥ Znači, za sada ona vodi za slikanje outfita. :D

    ОдговориИзбриши
  3. Video je predobar, dopadaju mii se majice :)

    http://teenagegirlsdiarydiy.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  5. Video je super, i ja također imam majicu the new icons, samo što je moja crna. :D
    mypolishbook.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Haljinica je predivna! I majice takođe, ali ona je posebno lepa! :)

    ОдговориИзбриши
  7. Sve mi se i vise nego dopada! Video je sjajan, bas mi se svidja kako editujes. ♥

    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...