10K & B'day!

Dugo sam tražila svoje mesto pod suncem. Znate ono mesto gde se osećate kao da pripadate tu i gde upoznajete sebe i shvatate šta želite od života? To mesto se traži prilično dugo, a ja do nedavno nisam ni shvatila da sam prestala da ga tražim jer sam ga pronašla. Ovde. Sa vama. Na blogu.

I opet se budim u svom svetu, znajući ko sam.
I neću prestati ni na sekund, moja sudbina je sada.
x

Postoje neki ljudi kojima je smešno ovo sve. Blogovanje kao hobi. Blogovanje kao posao. Postoje i one osobe koje čak ni ne znaju za blogger i blogove. Takvu sam upoznala sinoć. Kada je pitala šta je blog, gledala sam u nju bez reči, misleći da li se šali. Nije se šalila, ali je zvučala veoma radoznalo da sazna šta je to blog.

Što se tiče budućnosti bloga, reći ću ono što je Fie rekla: "Možda sam iz male zemlje i grada, ali jedna stvar je sigurna... Borim se za nešto veliko i ne postoji nikakva stvar zvana Plan B."


10K pregleda, whooo!
Fashion Spell je dostigao 10K pregleda! Ne možete da zamislite koliko sam srećna i koliko sam zahvalna svima koji su došli na moj blog i pročitali neki tekst. Još više sam zahvalna onima koji i dalje dolaze, koji me redovno prate i komentarišu, koji mi daju podršku i čine moj dan. Trudim se da svima uzvratim istom merom jer svi to zaslužujemo. 

Ivi B'day
Ne bih mogla biti srećnija što je blog dostigao ovu brojku na rođendan jedne od mojih najboljih drugarica. Dešava mi se to... da se dobre stvari poklope sa danima koje vredi i treba slaviti. Slavlje udvostručeno. Ne žalim se. Žurka tek predstoji.

xoxo, Džej Di

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...