Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Baby Lips Electro Lip Balms

U Srbiju je stigla (stiže) nova kolekcija Baby Lips balzama pod nazivom Electro. U ovoj kolekciji se nalaze šest balzama u crnom pakovanju koje ostavljaju neonski trag. Kažu da štite i hidriraju 8h, ali bez testiranja neću da se kladim na to. Četiri elektro nijanse i četiri voćne arome se mogu naći u prodaji pod cenom od 249 dinara, a koji je koji pogledajte u nastavku posta kako bi lakše odlučili koji prvo da nabavite.

Berry Bomb
Boja: ljubičasto bobičaste boje
Miris: bobice i grožđe
Sadrži: vitamin E i Shea Butter

Pink Shock
Boja: pink, boja brusnice
Miris: lubenica
Sadrži: Shea Butter

Strike a Rose
Boja: koralska pink
Miris: voćni miris
Sadrži: vitamin E i Shea Butter

Oh Orange
Boja: svetla nijansa narandžaste
Miris: pomorandža
Sadrži: vitamin E i Shea Butter

Fierce 'n Tangy
Boja: slaba žuta
Miris: limun
Sadrži: vitamin E i Shea Butter

Minty Sheer
Boja: slaba zlatasta boja
Miris: menta
Ne sadrži: zaštitni faktor

Koji i da li ćete kupiti neki? Da li se nadate da će doći još neka kolekcija?

PS: Ovo je post koji je pod novom Beauty: Trends podkategoriji.
U njoj ću vas obaveštavati o svim beauty trendovima i novitetima. 
_______

14 коментара:

  1. Sigurno ću za početak kupiti bar jedan. Mislim da će to biti Pink Shock. Kada vidim kakav je on i ako mi se dopadne, kupiću još neke. Nadam se da će što pre biti dostupni u DM-u i Lilly-ju, još uvek ih nisam viđala. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican post,kod mene u DM-u su vec stigli,nisu svi ali ima bar tri,cetiri nova.Planiram da uzmem Pink Shock <3

    ОдговориИзбриши
  3. Ja sam videla kod neke devojke na Instagram da ga je kupila u Jagodini valjda. :D Prvo ću probati žuti, svi izgledaju lepo. :D

    ОдговориИзбриши
  4. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  5. Jako su lepi, ja ih obožavam! :D

    http://couturecase.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Divan post! Ja sam baš prije neki kupila onaj koralsko rozi i predobar je. ♥

    Novi post --------------> allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. OMG, novi Baby Lips-ovi! Ne mogu da verujem, ODMAH trčim u dm da vidim da li ih ima. Na Instagramu sam videla tu kolekciju i boja prva četiri Baby Lips-a mi se mnogo svidela, obavezno ih kupujem ako ih nađem u prodaji. Hvalaaaa ti do neba što si me obavestila da su stigli u Srbiju <333.

    http://nellablogdiary.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Videla sam ih danas u dm-u i zaista deluju primamljivo, ali sam se ja ipak odlucila za Balea balzam. :)

    http://georgiarose5.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Wow I am in love with your blog, thanks for sharing:) Can we follow each other’s blog to support each other?:) please let me know if you are interested so I can follow your blog back:)

    xoxo
    http://www.theclosetelf.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Imam jednog, ovog Strike a Rose, koji savršeno pristaje mom tenu i boji usana. Stvarno mi se sviđa ova kolekcija i baš je odlična *-* Još smao čekam da dođu oni nježno rozi u bijelom pakiranju ♥

    ОдговориИзбриши
  11. Prvi put sam na tvom blogu i imaš odličan content. Svaka čast.



    BLOG : uniqueyeah.blogspot.com
    INSTA : instagram.com/uniqueyeah

    ОдговориИзбриши
  12. Obozavam baby lips,nemam ni jedan,ali su sigurno odlicni. ♥

    P.S. Poseti moj blog-tagovala sam te! http://forgirlsonly-ofg.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  13. Kupujem neki, sigurno! Dvoumim se između Berry Bomb i Strike a Rose. Inače, jako si mi pomogla postom. Mogla si i da napišeš jedan ovakav i o onim u belim pakovanjima.

    ОдговориИзбриши

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...