New In: Summer Beauty Essentials


I got new beauty products which I want to show you and which I will certainly use during this hot summer.

1. Velnea Beauty Hair Oil: first product is for hair. This Velnea Oil protects hair not just from the sun, but also from snow, wind and rain. It's with macadamia nut oil which smells so good! 
2. Labelo Lip Butter Original: second one is for lips. I already used this lip butter and I think it provides quite sufficient care although is without protective factor. 
3. Olival Lady Marmalade for Tanning: this marmelade is for fast tanning. I really need this because my skin needs a lot of time and the sun to get tan, so I really, but really hope this will work. 
4. Top Ten Hawaiian Cocktail Body Butter Skin Repair: if I get that tan I badly want then I need to keep it as long as I can, right? Well, this body butter will provide me that, because that's what he does.
_______
Što se tiče šminke, iz Shopping Tag posta znate da je ne kupujem često jer se uvek šminkam isto, ali zato kupujem, isprobavam i menjam druge preparate koji ne spadaju u šminku. U ovom postu vam predstavljam nove kupljene beauty proizvode koje ću sigurno koristiti tokom leta.

U pitanju su četiri proizvoda tj. dva proizvoda za sunčanje, jedan za kosu i jedan za usne. Dva proizvoda sam već i pre koristila i uskoro stižu recenzije za njih, ali sada hajde samo da vam ih predstavim.



Velnea Beauty Oil Ulje za kosu
Ovo ulje koristim tokom cele godine, naizmenično sa serumom za suve krajeve kose iz Avona, o kojem sam pisala u beauty favoritima marta meseca. Velnea ulje zimi čuva kosu od hladnoće, kiše, vetra, snega, a leti od sunca. Na bočici piše da sadrži rich macadamia nut oil, a kako svi proizvodi sa makadamijinim uljem mirišu fenomenalno, ni ovo ulje nije izuzetak.

Labelo Lip Butter Original
Kod nas na tržištu se može naći dosta proizvoda za negu usana tokom leta koji sadrže zaštitni faktor. Međutim, ja sam se odlučila za ovaj proizvod. U pitanju je buter za usne, a pošto je buter u pitanju, on je poprilično masan i mislim da pruža sasvim dovoljnu negu iako ne sadrži zaštitni faktor. Ovo je jedan od proizvoda koji sam već koristila.


Olival Pekmez za ubrzano tamnjenje
Ovaj proizvod sam videla kod jedne devojke i odlučila sam da ga kupim. Služi da se brže dobije preplanula boja tokom sunčanja, a budući da leti svi jurimo taman ten, mislim da će ovaj pekmez dobro poslužiti. Ostaje samo da vidim da li će delovati jer taman ten moju kožu ne zahvata tako brzo i zato je pekmez tu.

Top Ten Hawaiian Cocktail Body Butter Skin Repair 
Kada nas već uhvati preplanuli ten, onda treba i da ga zadržimo što duže, zar ne? Zato je tu ovaj maslac za telo koji se koristi posle sunčanja. On treba da održi preplanuli ten što duže, kao i da spreči kožu da se peruta i ljušti. Mislim da je ovo must-have beauty proivod. Ako deluje, zamislite koliko dugo možete zadržati taj predivan preplanuli ten.

 ♥

To su ta četiri proizvoda koja sam kupila i koja ću koristiti ovo leto. Sada kada ste se i vi upoznali sa njima, možete mi reći čiju recenziju želite pre. Usput, pišem jednu recenziju o proizvodu iz posta favorita marta, tako da očekujte ga u skorije vreme, a što se tiče izgleda bloga ... Oops! I did it again i samo da kažem da sam najavila to, ali ipak želim da se izvinim onima koji su bili na mom blogu dok je trpeo promene. 
PS: Dok sam kucala ovaj post primetila sam da imam i buter i pekmez, tako da mi treba samo parče hleba, pa da sebi napravim ukusu užinu!! A to ću upravo i da uradim. ☺
_______
Instagram | Twitter | Bloglovin' | Youtube | Facebook | Tumblr

15 коментара:

  1. Odličan post! Neke od proizvoda koristim i ja.
    Novi post na mom blogu, komaj ako ti se dopadne:

    http://inmyownworld321.blogspot.com/2015/07/kako-se-zabaviti-leti-ako-ne-idete-na.html

    ОдговориИзбриши
  2. Nisam koristila ove proizvode, ali zanima me nešto više o proizvodu za brže tamnjenje, pa kada ga budeš testirala, obavezno piši recenziju. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Labello me privlaci! *_* Odlican post. Obavezno napisi rezenzije! ♥

    sandrin-kutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Labello je fantasticno, a ostale proizvode nisam koristila. Odlican post, slike su superiska. ♥

    fashionholicyeahh.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Slike su divne. Imam ovo labelo, a ulje ću probati pošto mi je definitivno potrebno nešto za zaštitu kose. Volela bih da pročitam recenziju ovog spreja za kosu. :)

    ОдговориИзбриши
  6. Odličan post ! Slike su predivne , kao i proizvodi . Nisam do sada koristila ni jedan , ali možda neki i probam . ♥

    Novi post -----------> allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Super post, kao i blog!
    http://ninasandmirjanasdiary.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Olival pekmez mi je bas privukao paznju, zanima me samo gde si kupila? :)

    ОдговориИзбриши
  9. Ako nekada ne znate sta cete i ako vam nekad treba savet obavezno posetite moj blog http://dnevnikobicnedevojke.weebly.com/
    Super blog!

    ОдговориИзбриши
  10. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  11. Анониман24. јул 2016. 01:25

    Pa kakva je to recenzija za nesto sto nisi koristila??

    ОдговориИзбриши

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...