Summer Outfit Ideas

Ukoliko vam nedostaje inspiracije za outfite, mislim da je vreme da je malo udahnete. Sklopila sam tri outfita sa nekoliko kombinacija kako bi svima outfiti odgovarali. Iako je leto i treba da bude toplo, vreme se opet klacka pa ima i jedan outfit za to vreme. Ukoliko vas zanimaju neki proizvodi, samo stisnite na ime kombinacije, a onda na proizvod koji vas zanima i dobićete cenu i gde ga možete kupiti. Javite mi koja kombinacija vam se najviše dopada.


If you lack inspiration for outfits, then I think it's time to breathe her a little. I made three outfits with several combinations to suit everyone. Although it's the summer and should be warm, time is on seesaw so here is an outfit for that time, too. If you are interested in some products, just click on name of combination and then on product you're interested in and you will get the price and where you can buy it. Tell me which combo is the best for you.

Pink Lady



Što se tiče ove kombinacije, možete videti da ih ima više. Tu su baletanke, wedges, a i starke. Kombinacija se izrazito menja kako se kombinuje sa obućom, ali ipak ostaje elegantna i jednostavna. (Mislim da skoro svaku kombinaciju opisujem tako). Ako želite ležernu varijantu onda obujte starke, sa baletankama je opuštena i klasična, a ako želite za provod, onda wedges. Torbu takođe možete izabrati po ukusu. Onda tu su i aksesoari koji su apsolutno predivni, pogotovo prsten koji ima jedno krilo.

Ying Yang

Ne sećam se kada sam napravila ovaj outfit, ali kada sam ga videla - oduševio me je. Ovo je jedan ležeran outfit koji većina može da obuče. Budući da je majica top, stavila sam i ovaj džemperić koji bi mnogo dobro izgledao sa kombinacijom. Ukoliko ne volite da nosite topove, možete obući koju god majicu želite jer će se savršeno uklopiti. Samo pazite da bude crna ili bela kako bi dobili ying-yang outfit. Zatim, tu su bele baletanke, crni šešir, narukvice i naravno ying-yang ogrlica. Ceo outfit se i bazirao na njoj. ☺

Dramatic School Girl

Ovaj outfit bi mogao da prođe i kao jesenji zbog jakna, ali kakvo je vreme napolju trenutno mislim da može da prođe i sada. Dakle, imamo top haljinu sa braon kaišem, tri izbora što se tiče obuće i dva izbora što se tiče jakni. Sa ovom sportskom jaknom me baš podseća na školski outfit jer momci u Americi nose takve jakne po školama. Tu je torba da upotpuni outfit, kao i ogrlica i prsten. Što se tiče frizure, mislim da bi najbolje stajala podignuta messy punđa. Za dramatičan look stavite ovakav makeup, a nokti su u redu. Totalno se uklapaju sa haljinom. Baš je neverovatno.
_______
Instagram | Twitter | Bloglovin' | Youtube | Facebook | Tumblr

18 коментара:

  1. Jako mi se sviđa ovaj post i ja sam ga radila. Druga odjevna kombinacija mi se najviše dopada :)

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican post, dopada mi se jako.Pogledajte novi post na mom blogu i ujedno i novu rubriku na istom.----> http://thewhiteandgold.blogspot.com/2015/07/street-styleny.html

    ОдговориИзбриши
  3. Super post. :D Prva mi je kombinacija najljepša. :)

    http://troiscorner.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. hello there! Thanks for stopping by on my blog dear, you make my day on your sweet comment. ;) Follow you back babe...

    lovelots,
    Cassie Thriftier

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. followed you on lookbook, and instagram too! hope you can check mine if you have time. ;)

      Избриши
    2. Of course! Im definitely going to follow you! :)

      Избриши
  5. Ja biram prvi outfit, prelep je :) Mada, ne zaostaje ni treći, i on mi se jako dopada ♥

    ОдговориИзбриши
  6. Odličan post i odlični outfiti ! Prvi outfit mi je nekako najljepši , pa bih izabrala njega . ♥ Svaka čast na odabiru !

    Novi post ----------> allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Odličan post, super kombinacije, obožavam ovakve suknjice kao na prvoj slici, ovaj autfit mi je ujedeno i najlepši! <3


    smoothieglam.blogspot.com Čitalac sam tvog bloga, pogledaj i moj, ako ti se dopada, učlani se. :)

    ОдговориИзбриши
  8. Outfiti su ti predobri, ali moja favorit je krvi outfit.. Valjda zato što ima te neke vesele boje, prave letnje :)
    Inače ko želi neka poseti naš blog, danas smo objavile dva nova posta :)

    ОдговориИзбриши
  9. rozi deo je potpuno za mene, divni autfiti :)
    Isidora
    http://highheelpoodl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Super post, kao i blog!
    http://ninasandmirjanasdiary.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  11. Mnogo mi se dopadaju sva tri outfita, ali prvi je presavrsen! Divan post. :) ♥

    P.S. GIVEAWAY je u toku na mom blogu, mozete se prijaviti ovde. ♥

    ОдговориИзбриши

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...