Cute Kawaii & Women Fashion Wishlists

Za ove sajtove sam saznala preko Ivane i njenog bloga Ivana's Fashion World i ono što sam videla na njima je ostavilo pozitivan utisak na mene, tako da sam odlučila da napravim svoju listu želja. 

Boje proizvoda su uglavnom bebi roze, pastelne candy boje, ali mnogo su slatki, lepi, girly i romantični. 
Na ovim sajtovima se vraćate u detinjstvo kada ste sanjali o Barbie odeći i jednostavno ne možete da ostanete ravnodušni. Ja sam oduševljena. Sajtovi su kao zemlja Čuda, a vi izgubljena Alisa.

Info: Šalju po celom svetu i stižu za 2-4 nedelje. Proizvodi su dobrog kvaliteta i pristupačnih cena.
UPDATE: Ako naručujete nešto sa Women Fashion sajta koristite 'JasminaDi' kupon kod,  a što se tiče Cute Kawaii sajta koristite 'KawaiiSpell' kod za 10% popusta na svaki njihov proizvod!
_______
Instagram | Twitter | Bloglovin' | Youtube | Facebook | Tumblr

13 коментара:

  1. Svidja mi se bas tvoja lista zelja! Super post, divno napisan. ☺♥

    ОдговориИзбриши
  2. Lista želja je odlična :)
    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican post <3
    novi post na mom blogu:

    tijanaqueenoffashion.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Sve je preslatko, boje su zaista prelepe, upravo one koje sam kao mala najviše volela. Mada ih volim i sada. :)

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Boje su stvarno predivne, svidja mi se tvoja lista zelja. Post je predobar! ♥
    Novi POST ---> http://miljana-saveti.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Odličan post! Ima toliko predivnih stvarčica! Ova stranica je vrh! Najviše mi se dojmila majica sa suncokretima, ali ostali odjevni predmeti također su predivnih nude boja.

    Posjeti i moj blog i učlani se ukoliko želiš. Uzvračam. Love yaa.

    http://mybeautyamazon.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...