School Life Hacks, Study Tips & Organization

Ovo je ipak poslednji post iz BTS serije postova. Htela sam da uradim DIY, ali mi se nije dalo, hih, a u planu sam imala još jedan post tj. video koji nisam mogla da sprovedem u delo jer, znate, padala je kiša u mom mestu i negde u blizini je udario grom (nije prvi put) i poremetio skoro svu tehnologiju u ulici. Međutim, nisam definitivno odustala od tog videa, tako da možda se i pojavi uskoro. 

Photo: pinterest.com
U ovom postu sam pisala o školskim trikovima, savetima za učenje i organizaciji jer su to osnove kako preživeti u školi i školsku godinu. Ostali postovi, ukoliko ste neki propustili ili ako neko slučajno zaluta ovde, su Back To School: Motivation i School Outfits Ideas: Warm Days.

Life Hacks
- Ustajanje iz kreveta. Navijte alarm i telefon stavite što dalje od kreveta ili skinite Spinny aplikaciju zbog koje morate da se okrenete tri puta u mestu kako bi se ugasila.
- Brzo buđenje. Popijte kafu, istuširajte se hladnom vodom ili pustite muziku koja vas tera na ples, a u isto vreme vam izaziva i osećaj sreće. Za mene je to 10 Minutes od Inne, a možda će biti i vama.
- Dolaženje na vreme. Ako često kasnite, onda pomerite sat nekoliko minuta unazad i uvek ćete dolaziti na vreme. Ako i tada budete kasnili, onda vam je u krvi da kasnite. Dobrodošli u klub.
- Outfiti. Isplanirajte odmah outfite za celu nedelju i nećete gubiti čitavo vreme na odeću kao ja. Možda bih mogla i ja ovo da primenim, ha.
- Raspored. Uslikajte vaš raspored i stavite ga kao početnu sliku na telefonu kako bi uvek znali koji čas imate i kako ne bi kasnili. ... Delovalo je za mene.
- Žvake. Gledajući YT, većina jutjubera je preporučila ovaj life hack, a to je da nosite dva pakovanja žvaka, gde će jedno biti prazno, a drugo puno. Kada vam neko zatraži žvaku, a ne želite da mu date, recite mu da nemate i kao dokaz mu pokažite prazno pakovanje. Čista genijalnost.
- Dobar početak. Pre časa (škole) pročitajte lekciju o kojoj treba da slušate na času kako bi dobili neki uvid o tome, a onda odgovarajte na pitanja koja profesor postavi ili još bolje -  dopunite ga, ali samo ako to ne bude smatrao prekidanjem. Nekad i profesorima treba malo vremena da se prisete nekih detalja.
- Čitanje knjiga. Ako niste ljubitelj čitanja knjiga, onda preporučujem audio knjige. Umesto da čitate, možete ih slušati.
- Snimanje i slikanje. Ne znam da li je pametno da ovo preporučujem, ali ako vas zaista mrzi da pišete kada profesor diktira, onda možete snimiti tu lekciju i kasnije je prepisati kući. Što se tiče slikanja (sa table), to je više za matematiku tj. zadatke. Ja sam često slikala zadatke iz matematike i ponekad ih koristila kao puškice, a takođe sam i dosta često snimala časove iz dosade, ups.
- Audio učenje. Pošto ste već snimili tu lekciju, nemojte je brisati. Možete je slušati iznova i iznova i ponavljati je tj. učiti. Što se tiče ostalih lekcija, njih možete snimiti tako što ćete ih vi čitati.
- Puškice. Tokom školovanja primenila sam dosta načina za puškice, ali jedan mi je bio dosta primenljiv. Naime, puškice su mi bile na papiru koji je bio test. Najvažnije stvari sam ispisala na njemu, a ono što je najbolje, profesori uopšte ne sumnjaju da su to puškice kada okrećem papir jer misle da proveravam pitanja i svoje odgovore. 
- Skretanje pažnje (kupovina vremenai došaptavanje. Kada odgovarate i ne možete da se setite nečeg, neka jedna vaša drugarica koja sedi na suprotnoj strani skreće pažnju profesoru dok vi ne pogledate odgovor ukoliko možete ili dok vam neko ne došapne. Takođe, dok oni tamo drže pažnju profesoru, vi imate više vremena da se prisetite odgovora.
- Prisećanje. Kao kada čujete neku pesmu i ona vam vrati neka sećanja, tako može biti i sa gradivom. Recimo, ukoliko žvaćete žvaku istog ukusa ili osećate isti miris, veće su šanse da ćete se prisetiti onog što ste mislili da ne znate.
- Nepoznate teške reči. Ukoliko treba da zapamtite neke teške reči, a koje su veoma važne, onda pred spavanje pročitajte jednu i ponovite je nekoliko puta. Ujutru kada se probudite, odmah pokušajte da je se setite i ako uspete, zapamtili ste je. Čestitam. Takođe ih možete zalepiti svuda po kući i tako ih čitati svaki put kada tuda prolazite.
- Lekcija kao post. Napišite lekciju kao post koji ne morate da objavite. Sigurno ćete je zapamtiti jer je kombinujete sa nečim što volite. #BloggerLifeHack

Photo: pinterest.com
Study Tips
- Mesto. Prva i najvažnija stvar kod učenja jeste mesto gde učite. Nađite sebi mesto gde je tišina, gde se osećate prijatno i gde vas niko neće ometati, a onda ga pretvorite u vaš radni kutak i uvek, ali uvek učite tu. Tako ćete postizati motivaciju da učite čim pogledate u tom pravcu. 
- Tajming. Sećate se kako sam pričala da učite svoj organizam da se budi i da mu se prispava uvek u isto vreme? E, tako je i sa učenjem. Uvek učite u isto vreme tj. u ono kada najlakše pamtite. Koliko znam, najlakše se pamti ujutru, ali nismo svi isti, pa probajte i drugo vreme sve dok ne nađete ono pravo.
- Čitanje. Kada dođete kući, pročitajte još jednom lekciju koju ste radili u školi, pa se tek onda odmarajte, a onda kada krenete da učite, pročitajte je opet pa opet.
- Podvlačenje. Drugi put kada budete čitali lekciju pred učenje, podvlačite ono što je važno. Sada, možete lekciju podvući jednom istom bojom ili sa više njih npr. definicije plavom, formule žutom i tako dalje. Kada budete odgovarali i stvorili u glavi papir lekcije i setite se da je nešto bilo podvučeno žutom bojom, a ne znate tačno šta, onda ćete znati da je formula jer tom bojom podvlačite formule, ne?
- Papirići. Pored lekcija takođe možete lepiti samolepljive papiriće na kojima će pisati stvari kojih nema tu, a koje su važne. Ili jednostavno naslov lekcije, pa da se vidi sa strane kako ne bi morali da ih tražite po celoj knjizi ili po sadržaju.
- Crtanje. Još jedan metod u toku učenja koji možete iskoristiti jeste crtanje. Ali ne crtate sada bilo šta, već ono što ima veze sa lekcijom koje će vas asocirati na nju samu.
- Kviz. Pored grupnog učenja, možete proveriti svoje znanje i u kvizu gde će jedna osoba postavljati pitanja, a dve ili više grupa odgovarati. Prilično je zanimljivo, a možete neke stvari i zapamtiti.
Podsećanje. Učite nedelju dana pre testa kako bi sve došlo na svoje mesto, a onda svaki dan pročitajte ponovo to što ste naučili kako ne bi zaboravili i kako bi bolje utvrdili gradivo.
- Ponavljanje. Pred test pročitajte sve ponovo i ponovite. Ako znate onda znate i nema razloga za paniku. Opustite se i dišite.


Photo: pinterest.com

Organization
- Radni kutak. On treba da bude čist i uredan kako bi tačno znali gde vam šta stoji i kako ne bi gubili vreme tražeći neke stvari. Samim tim bi onda sav vaš školski pribor trebao i da stoji tu. 
- Držanje pažnje. Sklonite sve što bi moglo da vas odvuče od učenja, a posebno telefon. Njega stavite pod režimom leta aviona kako bi bili van dometa i kako vas niko ne bi ometao.
- Raspored. Najvažnija stvar u organizaciji jeste raspored. Napišite kada imate treninge, kada spavate, jedete, a onda napišite i kada ćete koji predmet da učite i koliko, kao i kada ćete izlaziti i provoditi vreme sa prijateljima. Ovo je najvažnija stvar kako bi uspeli sve da postignete, a što je najbolje, bićete organizovani i nećete moći zaboraviti važne testove, rođendane i ostale stvari.
Ukoliko vas mrzi da pravite raspored meseca, onda to sve možete zabeležiti u telefonu jer tamo već imate gotov kalendar, a uz to možete i naviti alarme da vas podsete, a takođe možete i skinuti gotov raspored sa interneta i samo dopisati svoje obaveze kao ja 2013. godine. Malo je drugačiji, inače... u slikama.

Nadam se da sam vam pomogla sa ovime jer sam napisala sve čega sam mogla da se setim, a ako sam slučajno nešto i zaboravila, mislim da nema veze jer je post ionako već predugačak.
Divan vikend želim!
_______
Instagram | Twitter | Bloglovin' | Youtube | Facebook | Tumblr

33 коментара:

  1. Odlican post, jako je inspirativan, nadam se da ce mi posluziti tvoji saveti.Kontaktiraj me na moj gmail maya28102013@gmail.com ukoliko si za collab post.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nadam se da hoće, ukoliko ti zatreba neki. :) Ja ne pišem collab postove, ali ukoliko se to promeni, javiću ti. Hvala ti. :)

      Избриши
  2. Odlican post, u njemu ima dosta motivacije, koja je potrebna kako bi se sve naucilo. Svidja mi se kako pises savete, nije bitno kakve su oni teme, pa ti preporucujem da ti oni budu glavni adut!
    geeklychiconmyway.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ah, poslušala bih tvoj predlog da mi moda nije prioritet, ali pisaću s vremena na vreme savet postove. Hvala ti mnogo, inače. Dobro je znati da moji saveti zapravo pomažu nekome. :)

      Избриши
  3. Odličan post, zaista, kao uostalom i prva dva iz Back To School serije. Baš mi se dopada kako si ih odradila :)

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post..Stvarno,svi saveti su veoma,veoma korisni..Hvala ti..Dosta si mi pomogla ovim savetima.. :)

    www.delilahinzivot.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To mi je i bio cilj. Drago mi je što sam ti pomogla, ako ti zatreba još nešto slobodno mi pošalji mejl. :)

      Избриши
  5. Organizacija je jako bitna tokom školovanja,barem meni.Sve je jako lepo objašnjeno,svaka čast. :-)
    http://natalijabeauty.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U potpunosti se slažem. Bez organizacije malo stvari može da se postigne, a uz to se još i glava gubi. Hvala ti. ♥

      Избриши
  6. Mnogo mi se dopadaju svi tvoji BTS postovi. Predivno su napisani, a saveti su odlični. Zagarantovano ću u ovoj školskoj godini koristiti tvoje savete!♥

    pametnodete.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš mi je drago i hvala ti. Želim ti sreću u novoj školskoj, mada se nadam da ti neće trebati. :D

      Избриши
  7. Odličan post,mnogo,mnogo mi se sviđa!♥♥♥
    Novi post: milicaandandjela.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Definitivno post koji me je najviše oduševio. Ovaj mi je post došao kao poručen. Hvala na ovom prelepom postu Jasmina. Savršeni saveti trikovi. Trebale su mi ideje za puškice :P. Odlično kao i uvek...

    www.alijindnevnik.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš mi je drago, hvala ti. :) Što se tiče puškica, potrudi se da ti ne trebaju. :P

      Избриши
  9. Odličan post :)
    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Odličan post, zanimljiv i jako koristan! :)♥

    učlanila sam se u tvoj blog, ako želiš i ti u moj: http://sarahmakeupp.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  11. Najbolji post do sada koji sam pročitala, stvarno je super i pola toga vec primjenjujem i zaista djeluje. :D

    http://catherinehere.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  12. Odličan post i mislim da će mi ovi tvoji savjeti pomoći da se organiziram i da sve napravim kako treba jer sam ja jedna od onih koji sve rade u zadnji tren,hahah. Učlanila sam se u tvoj blog i nadam se da ćeš i ti u moj. :)
    http://strujadreams.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala i nadam se da će ti pomoći. :) Već sam učlanjena. x

      Избриши
  13. Waw, I think your blog is just amazing!
    Maybe we can follow each other?
    Let me know, stay fabulous, dear!


    xoxoxo

    fashion-n-freckles.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. Odlican post! Dosta su mi pomogli tvoji savjeti !
    http://doubledamntrouble.blogspot.com/ moj blog, posjeti ga :D

    ОдговориИзбриши
  15. Zanimljiv post. Mnogo mi se sviđa ideja da zapišemo lekciju u obliku posta koji nećemo objaviti. To ću odmah da isprobam, čim mi se ukaže prilika. ☺

    mylifeasmilaxoxo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala. Drago mi je zbog toga. Eto, na kraju možeš i da odštampaš i da učiš odatle. :)

      Избриши
  16. Jako dobri savjeti za učenje, pisanje lekcije kao posta je jako zanimljiv koncept.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti. Valjda jeste, ali mora da se pazi da se ne desi kontra efekat. :P

      Избриши

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...