Summer Beauty Favorites 2015


Ah, kako je lepo pisati beauty favorite dok se oni nalaze ispred tebe i taaako divno mirišu! Čista inspiracija preko savršenih mirisa. Za ovu nedelju pišem Summer postove i počinjem sa beauty favoritima. Proizvode koje ćete videti u nastavku preporučujem svima jer su zaista fenomenalni, a i mirišu rajski što smo da sada utvrdili pa ne moram više to da ponavljam.

Za razliku od prošlih favorita koji su bili favoriti marta, ovde i sada ih ima 7 dok ih je tamo bilo 10. Međutim, svi ti favoriti iz marta su mi i dalje favoriti i htela sam da ih ubacim i ovde, ali nisam kako se ne bi ponavljali. Logično, ne?

Inače, pre nego što krenem sa ovim postom želim da kažem da imate 10% popusta na Women Fashion i Kawaii Cute sajtove sa kupon kodovima. Za WF sajt kod je 'JasminaDi', a za KC sajt kod je 'KawaiiSpell'. Info o njima možete naći u ovom postu, a sada možemo krenuti na moje letnje beauty favorite.

1. Victoria's Secret sprej za telo
Ovo je nešto najneverovatnije što postoji! Ovaj sprej je od vanile i oseća se dosta dugo posle nanošenja. Miris vanile je tako fenomenalan da sam jednom čak pomislila da se to osećaju neki kolači. Oh, kako obožavam vanilu. Ovaj proizvod je naručen preko Victoria's Secret Beauty Srb instagram stranice.
2. Batiste suvi šampon 
Sigurna sam da do sada svi znate za ovaj proizvod jer nema žive osobe koja ga nije ubacila u favorite. To je suvi šampon za pranje kose koji problem rešava u nekoliko sekundi. Poprskate ga i umasirate i on vam vraća volumen i čini da vam kosa izgleda čisto. 
3. Garnier micelarna voda za čišćenje
Ova micelarna voda služi za skidanje šminke i poprilično je dobra. Sa ovime ne morate da se mučite oko šminke jer je ona skida kao magnet. Pored toga, ona još umiruje kožu lica i odgovara svim tipovima kože. Da, čak deluje i protiv mojih problema sa maskarom.


4. Golden Rose Paris lak za nokte
Svi znate da je ovaj lak iz GlamBoxa i da me je njegova boja poprilično oduševila, pa nije ni čudo što se nalazi u favoritima. Nosila sam ga skoro celo leto i dosta dugo je trajao. Još o ovome laku možete videti u ovom postu i u ovom videu.  
5. Dior Hypnotic Poison parfem
Ovaj parfem mi je najomiljeniji i toliko uspomena mi se vrati kada ga osetim. Ima predivan miris i bočica je prelepa, a i oseća se dosta dugo. Istražila sam od čega je napravljen i njegove gornje note su biber sa Jamajke, kajsija, šljiva i kokos.
6. Labello Fruity Shine 
Ovo labelo sam skoro počela da koristim i stvarno me je oduševilo. Hidrira usne i ostavlja blagu boju breskve, a tog je i mirisa koji predivno miriše. Svakako preporučujem.
7. Essence dvostrana četkica
Poslednji favorit je ova četkica za obrve koja se dvostrana. Jedna strana služi za češljanje, a druga za popunjavanje obrva. Ukoliko vam treba četkica za obrve onda je ova prava za vas. 

Šta kažete za favorite? Dopada li vam se neki? Da li neki već koristite?
Do sledećih jesenjih favorita ili neke recenzije za Beauty kategoriju.
PS: Ne zaboravite da posetite sajtove! 
x
_______
Instagram | Twitter | Bloglovin' | Youtube | Facebook | Tumblr

46 коментара:

  1. Lovely favourites:) I like everything:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Odlicni favoriti, mnogo mi se dopada ovaj lak, moracu da ga isprobam!
    Slike su savrsene :)
    Giveaway u toku:http://geeklychiconmyway.blogspot.com/2015/08/giveaway.html

    ОдговориИзбриши
  3. Divni favoriti,sve mi se dopada...slajan post<3LY
    post i anketa na mom blogu:

    tijanaqueenoffashion.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Prekrasan post! Imam u planu kupiti ovaj body spray i definitivno nakon ovog posta hoću <3 :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ako ga kupiš, sigurno nećeš pogrešiti, zaista je neverovatan. :)

      Избриши
  5. Divno si napisala i uredila ovaj post! Stvarno je odličan.♥ Najviše mi se dopada body spray, moraću da ga nabavim. Obožavam miris vanile!☺

    pametnodete.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti mnogo jer se jesam malo namučila oko pozadine, hihi... :) Nećeš se pokajati. :) Ja takođe! ♥

      Избриши
  6. Obožavam miris vanile, pa bih volela da probam body sprej. Nisam videla da si napisala o kom IG profilu se radi, pa napiši ako možeš :) Slažem se da je Batiste šampon za suvo pranje sjajan, a parfem bih jako volela da probam :)

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja je takođe obožavam. :) Znam, tražim stranicu, dopisaću čim je nađem. :)

      Избриши
  7. Ovo labelo 'Fruity Shine' je predobro , ja trenutno koristim labelo ' Pearly Shine ' i jako sam zadovoljna , jer je prilagođeno čak i za školu , tj. nema previše napadnu boju i izgleda prirodno , a opet i vrlo lepo.

    http://janacornerfashion.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, slažem se. Skroz si u pravu, a još i lepo mirišu. :)

      Избриши
  8. Sjajan post! Koristila sam Garnier micelarnu vodu i suhi šampon, odlični su! :)♥

    http://sarahmakeupp.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Meni se definitivno sviđa sve!!!!

    Flyovanje.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Odličan post :) Lak je prelep :)
    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  11. I was looking for new blogs to read and stopped by yours.. It is really great blog! Beautiful pictures and interesting text! Do you want to follow each other? Let me know on my blog :)

    http://itsmeieva.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  12. Odličan post! Sviđa mi se nijansa laka.
    Poseti moj blog ako želiš i učlani se http://fashionstory00.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  13. Perfect! I love and i follow your blog, please follow me too
    http://alamodenatine.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  14. Super post! Imam isti plavi lak i sjajan je :)

    http://milicasdiary389.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  15. Post kao i ceo blog je divno uredjen.Svaka cast ;)
    Ako zelis pogledaj i ti moj blog. :)

    ОдговориИзбриши
  16. Odličan post, mnogo mi se dopada tvoj blog, imaš follow :) <3.

    ОдговориИзбриши
  17. ovaj plavi lak bi rado probala, a zainteresirala si me i za ovaj sprej za tijelo s mirisom vanilije. Odlični favoriti.

    ОдговориИзбриши
  18. Great post! I really want to try the graneir micellar water !

    x Arwa
    http://cremerose.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  19. Blog ti je odlican *_*...Najvise nam se svidja Victoria's Secret sprej za telo...^_^

    ОдговориИзбриши
  20. Prelep post. Imam isto labelo i zaista je predobro :)
    www.neramisic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  21. Sa Batistom sam prezadovoljna i ne moze ga zameniti nijedan drugi suvi sampon. Od Garnier micelarne vode me ne peku oci, sto se sa drugim micelarnim vodama desi. Labello Fruity Shine odlicno mirise i lepo hidrira usne, ja ga koristim vec godinama i zadovoljna sam.
    Inace odlicni favoriti <3 :)

    http://jfashionlover.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  22. Divne slike, divan blog i odlican post. Svidja mi se kako pises. Pratim te :)

    http://only-for-girls-fashion.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  23. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  24. Super su ti favoriti :)
    Garnier micelarnu vodu i ja koristim.

    Hvala ti na komentaru, volela bih i ja da pogledam crteze tvojih kreacija.. :*

    soniacreazzione.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  25. That's a good look! ;)
    Have a nice weekend :)

    Can you follow me back?
    If you comment my post, I will comment your five posts! :)
    http://www.sandrakopko.com/2015/08/red-lady.html

    ОдговориИзбриши

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...