Summer Holiday: Paralia & Katerini, Greece 2015 (Part I)


Dugo sam razmišljala da li da objavim ove slike ali sam na kraju ipak došla do odgovora koji glasi DA. Mislim, bila bi šteta da ove slike niko ne vidi, da ostanu zatrpane među ostalim slikama. Do sada ste mogli videti tri slike na @TheFashionSpell instagramu gde sam objavila doručak, jednu sliku sa plaže kao i sliku palma. Sada možete videti i ostale. Od 500+ slika izabrala sam nekoliko i podelila ih u dve grupe za dva posta.

Slike su slikane na moru od strane moje sestre dok je bila u Grčkoj i nije pristala na intervju, haha, tako da ne mogu da vam dam baš neke informacije, ali zato možete uživati u slikama i u mom tekstu izvučenom od njih.

Dakle, bila je u Grčkoj u mestu koje se zove Paralia i koje se nalazi u podnožju planine Olimp i koje je udaljeno 6km od Katerinija. Paralia je najpoznatije i najveće letovalište olimpske regije. U prevodu znači plaža i akcenat je na slovu I kada se izgovara. Nije korisna, ali je bitna činjenica. Budući da je i Katerini u blizini, svratila je i tamo.
Inače, ovo je prvi post za Visited Places podkategoriju.

Za dug put, obezbedila se kafom i milka jastukom.

Kada je stigla u hotel u kome odseda...
prvo što je morala da proveri jeste pogled sa terase.
Zatim je svratila do Mythosa na jedno pivo i giros...
pa je otišla da vidi plažu i ambijent Paralie.

Budući da je voda bila pretopla, palo je i kupanje. Zašto bi gubila vreme, hih.
Posle nekoliko sati kupanja i uživanja na suncu, krenula je u razgledanje Paralie kao pravi turista.
Došla je u posetu jednoj crkvi...

gde se održavalo venčanje i ovde na slici možete videti cvetnu dekoraciju.

Vreme za još jedan obrok, ovog puta jedan zdrav. Ukoliko vas zanima ovakav život i kako ga postići, to sve imate u mom Healthy Life in 4 Steps postu.
A onda je opet išla u posetu gradu, ali sada u Katerini... ... (Ova skluptura me tako oduševljava. Predivna je i  pozitivna energija može da se oseti iz nje.)
i u Solun gde je naišla na Starbucks.

Onda se opet našla na peščanoj plaži kako bi uživala u morskoj vodi i gde...

 se grickao čips, igrao Uno, slikale podvodne slike...
...a malo pio i frape.
Kasnije je išla u šetnju po plaži....
u blizini talasa...
gde je uskoro naišla i na...
kornjače u jednom kanalu. :)
Plažom se šetala sve do zalaska sunca...
i dok nije došla na kraj Paralie, a mi do kraja ovog posta.
Nadam se da su vam se svidele slike, kao i moja priča, hah! Da li ste bili ovde ili možda negde drugde u Grčkoj? 
Drugi deo stiže uskoro.
_______
Instagram | Twitter | Bloglovin' | Youtube | Facebook | Tumblr

31 коментар:

  1. Slike su prelepe *.* Bila sam tu, ali se dosta promenulo od kada sam ja bila :)

    allforgirls14.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znam. :) Pa, pretpostavljam da se promenilo, ali na bolje, nadam se, :)

      Избриши
  2. Jaoo divno si napisala,sve je divno i slike takodje <3
    tijanaqueenoffashion.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican post i slike, divno si sve napisala korak po korak :-) <3

    POGLEDAJTE POSLEDNJI POST KOD MENE :
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2015/08/batman.html

    ОдговориИзбриши
  4. Slike su predivne! ❤

    http://aleksandrasmagicalworld.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Great photos!

    Please click on the link on my post
    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/08/tropical-with-dressin.html

    ОдговориИзбриши
  6. Odličan post, slike su divnee ♥

    http://sarahmakeupp.blogspot.com/ - giveaway u toku!

    ОдговориИзбриши
  7. Kornjace su preslatke.sve slike su divne ^^


    Novi post na mom blogu-http://lepotaodaleks.blogspot.com/2015/08/school-haulmali-sneak-peak-giveawaya.html

    ОдговориИзбриши
  8. Fenomenalne slikee!

    http://ivafdiary.blogspot.com/#_=_

    ОдговориИзбриши
  9. Slike su vrh vrhova :))))

    http://asja91.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Odličan post kao i slike...Bila sam i u Parali i u Katerini...Zaita dva divna mesta :)
    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Po ovim slikama, mislim da mogu da se složim sa tobom. Zaista su divna mesta. Hvala. :)

      Избриши
  11. Oduševljena sam slikama, kao i svakom rečenicom koju si napisala ispod njih :) Divno mesto, čula sam za Paraliu, ali je nisam posetila, mada bih jako, jako volela :) ♥

    ОдговориИзбриши
  12. Divan post! Ja sam se oduševila slikama, stvarno su predobree. Vidi se da se ona sjajno provela! ♥

    Novi post ---------> allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Kako je ovo prelepo!
    Slike su fantastične!

    Flyovanje.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jooj, znam. Dođe ti da budeš tamo. Pogotovo kada vidim ovu sliku sa talasima i vodom, pa mi dođe da uskočim unutra. :D

      Избриши
  14. Odlican post i jako kvalitetne slike! Pogledaj i moj blog ak nije problem<3

    ОдговориИзбриши
  15. Great blog post , as usual my Dear ! :)

    PS: Please help me with collaboration and clickHere <3

    ОдговориИзбриши
  16. Tvoja sestra je prava sretnica! Slike su predivne kao i cijeli post! <3

    ОдговориИзбриши

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...