Q&Pie Answers


Hej, društvo! Vratila sam se i to sam jedva dočekala! Ko bi rekao da će mi blogovanje, a i vi sami toliko nedostajati?! Tačno osećam kako mi se zadovoljstvo zbog kuckanja posta vraća u organizam, a osećam i kao da se vraćam na pravi put. Vreme bez bloga taaako sporo prolazi i čini se kao da je protraćeno vreme. Što se tiče današnjeg posta, odgovorila sam na Q&Pie pitanja, pa da ne dužim više...

Pitanja su postavili Tijana (Tijana Queen of Fashion), Jana (Geekly Chic), Saki (Just Girly Things), Vildana (Stalia is BAE), Tea (Just Be Who You Want To Be) i Branka (Fashion Awake).

Blog & YouTube
1. Zašto si odlučila da napraviš blog?
- Kako bih sve ono što me zanima mogla da nađem na jednom mestu. On mi dođe kao virtuelni dnevnik gde skupljam svoje uspomene i delim svoja interesovanja sa ostalima. Mada, ovaj blog je trebao da bude samo modni, ali kao što može da se vidi, umešale su se i druge stvari. Ne bih ja bila ja kada ne bih sve to izmiksovala i zapisala radi sećanja.

2. Zašto si odlučila da započneš youtube kanal?
- Nema neki poseban razlog, jednostavno me je privuklo i odlučila sam da se isprobam u tome. Ono što se ne zna jeste da mi je u početnom planu bio samo youtube, ali pošto nisam imala kameru, otvorila sam blog tj. izbrisala većinu starih postova i krenula ispočetka. 

3. Savet za početnike u blogovanju?
- Pišite o onome što Vas zanima i budite originalni. To je vaš blog i vi odlučujete šta i kako će biti na njemu. Samo dobro odlučite o čemu želite da pišete pre nego što ga otvorite, a onda pišite iz srca i neka vaš blog raste i razvija se zajedno sa vašim čitaocima jer vi zapravo i pišete za njih, kao i za sebe. Takođe bih rekla da neki komentari mogu da zvuče kao hejt, a u stvari je samo savet ili predlog kako bi Vaš blog postao bolji, tako da, ne trčite pred rudu.

4. Blogovi koje čitaš?
- Uh, čitam dosta blogova i to iz svih kategorija, pa ne bih nikog da izdvajam.

5. Link YT kanala?
- Zove se Jasmina Dimitri, klikni ovde

6. Kako si čula za blogere i njihove blogove?
- Koliko me pamćenje doseže, mislim da sam slučajno naletela na blogove i to na blogger.ba gde uglavnom pišu lifestyle blogove. Kasnije sam naišla na blogger.com, a prvi blog koji sam otkrila je Angelica i to 2011. godine. Slike njenih outfita su me taako oduševile jer svaki izgleda kao da je iz neke bajke, a ona nestvarno savršena osoba. Nadam se da ću jednog dana inspirisati nekog kao što ona inspiriše mene.

Lično
7. Koliko puniš godina?
- Napunila sam 21 godinu i postala punoletna u celom svetu, ejj! #WorldGetReadyCosJasminaIsComing

8. Čime se baviš sem bloga i youtube-a?
- Spremam se za OD i obuku čime ću se baviti. #GodHelpMeHere

9. Sajtovi za online kupovinu koje koristiš?
- Do sada sam naručivala samo sa GlamBoxa i nekih IG stranica sa kojima sam sarađivala. 

10. Da li treniraš nešto?
- Igram tenis.

11. Da li imaš neki hobi?
- Imam. Pišem Astru, usavršavam engleski i čitam knjige. Ti su hobiji najzastupljeniji.

12. Najveći blam?
- Ovo je teško pitanje za mene jer se nijednom nisam osetila neprijatno da bih pomislila da sam se izblamirala. Hm, možda onda kada sam izlazila iz auta i slušalice se zakačile za vrata, a auto krenuo pa sam morala da trčim za njim da stane. Na sreću, vozač je primetio, pa je stao i pre nego što je krenuo kako treba, haha.

13. Your fears?
- To die alone and spiders. They're so... ugh.

14. Your biggest dreams?
- To work my dream job, marry my crush and be happy.

15. Favorite 5 countries in Europe?
- France, Spain, England, Italy, Serbia and... the end.

16. Omiljeni glumac?
- Nemam baš omiljenog glumca, ali kada bih morala da biram, to bi onda bio Johnny Depp.

17. Omiljena glumica?
- Eiza Gonzalez. #ForeverEizatica

18. Mjesto iz tvojih snova?
- Dubai.

19. Omiljena boja laka?
- Ovog leta me je osvojio Paris Golden Rose plavi lak. Zaista je neverovatan!

20. Omiljeni pevač ili grupa?
- Omiljena grupa mi je OneRepublic, a nekada davno mi je bila The Pussycat Dolls sve dok se nije raspala. Nisam sigurna da li je znate, ali glavna pevačica je bila Nicole Scherzinger koja je i danas aktivna kao solista.

21. Omiljena youtuberka?
- Nema jutjuberke koja me je ono baš oduševila da ponese titulu omiljene jutjuberke kod mene, tako da još uvek tragam za njom. 
_______
Instagram | Twitter | Bloglovin' | Youtube | Facebook | Tumblr

9 коментара:

  1. Super post!
    pogledaj i ti moje postove.. <33

    http://thinkpinkpeoples.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Lovely, dear. Great. I really like it. I have new post also, and will be hape if you see also. Keep in touch, pls. Big kiss


    http://mylovelyfashionbih.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  3. Obožavam Eizu :) Gluma Nikki u Amores Verdaderos me oduševila ♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zaista je sjajna! Ja sam je tu prvi put videla i naprosto me je oduvala. Od tada mi je idol i odgledala sam sve gde je glumila osim Lole, ali doći će i to na red. Inače, drago mi je što ima još neko ko je voli. ♥♥

      Избриши
  4. Super , ja nisam znala da imaš YouTube kanal , sad sam se baš obradovala , odmah idem da pogledam sve videe ☺♥

    http://janacornerfashion.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...