Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belgrade Days: Shopping Fail, Balkan Tube Fest & Dino Merlin Concert

Najveći selfie ikada powered by Fanta.
I spent three days in Belgrade and those days were dizzy. Maybe because I'm not used to his tempo or whether simply everything was exaggerated to me because of the cold. Anyways, first day I was exploring the city and taking photos, but my battery died and guess what? I forgot charger to bring with me. Very smart, Jasmina. Do you see how trip from the start is sinking? Then, I decided to go to Ušće Shopping Center and I found some incredible clothes, but they didn't had my size. Do you see how day is sinking? Second day was way better, because I attended Balkan Tube Fest (which is similar to Vidcon) and met a lot of amazing people! I just can't wait for the next BTF! Perhaps I'm going to be a participant next year, aye. Third day I shot BTF oufit and I needed to go to book fair but I didn't. It doesn't matter because in the end you can see concert of Dino Merlin. He does have a song on english and if you enough interested to listen, you can do it here, it's called Love In Rewind.
_______
Tri dana sam provela u Beogradu i ti dani su bili veoma vrtoglavi. Možda zbog toga što nisam navikla na njegov tempo ili je meni jednostavno sve bilo preuveličano zbog prehlade. Uglavnom, prvi dan sam provela u pripremama za naredne dane i u obilasku grada gde sam, naravno, morala da slikam. Sve je bilo full i super dok se nije začuo zvuk. Zvuk prazne baterije. Nije to velika stvar, stavim ga na punjenje i gotovo. Jedini problem je taj što sam zaboravila punjač. Vidite kako put iz starta propada? Da bih popravila raspoloženje, sa drugaricom i sestrom sam otišla do Ušća. Znamo da šoping popravlja sve. Opuštajuća muzika, prijatna atmosfera i fenomenalna odeća. Našla sam nekoliko stvari koje su mi se mnogo dopale, ali, bam, nije bilo mojih brojeva! Vidite kako dan propada? Jedina uteha mi je ta što sam jela preukusnu hranu, a koliko je ukusna bila govori činjenica da sam jela čak i ono što ne volim da jedem.


Drugi dan je za razliku od prvog bio APSOLUTNO FENOMENALAN! Balkan Tube Fest, yaas! Održavao se u Sava Centru koji je zaista prevelik, toliko da vam treba pomoć obezbeđenja da vam pokaže put. Videla sam i upoznala nekoliko Vas kao i jutjubere i jutjuberke, što je zaista DIVNO i NEREALNO. Znači, bilo je toliko dobro da sam se zanela u sve i totalno zaboravila da slikam ambijent i sve ostalo, što mi je stvarno bezveze, ali imam slike sa nekima od Vas, što je neverovatno. Ovo je bio festival na kojem sam najduže ostala i totalno me je samleo, ali vredelo je. Na pitanje da li će Balkan Tube Fest biti i sledeće godine, odgovor je potvrdan. Možda sledeće čak budem bila i učesnik, aye. Pusta želja, ha.


Trećeg dana sam slikala BTF outfit jer Beograd nisam htela da napustim, a da to ne uradim. Slike će možda biti malo drugačije jer su slikane mobilnim telefonom, ali šta se može. Pored toga, htela sam da idem i na sajam knjiga, ali sam se predomislila, a nema ni veze jer je tu koncert Dina Merlina. Živa legenda! Da li ga slušate? Koja pesma vam je najbolja?

Šta je to sveto noćas i vječno živote sivi?
Sveto je ono pred čime drhtiš, a čemu se diviš.
_______
Instagram | Twitter | Bloglovin' | Youtube | Facebook | Tumblr

12 коментара:

  1. Ajaoo, svi pričaju o BTF-u, izgleda da samo ja nisam išlaaa. Volela bih da budeš učesnik sledeće godine. :))))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema veze, biće i sledeće godine, pa ćeš ići. :) Hvala ti. x

      Избриши
  2. Zadnje vrijeme samo citam o BTF-u i gledam BTF vlogove. Moram priznati da sam pomalo ljubomorna kad vidim kako su se svi divno proveli, nadam se da cu sljedeci put imati priliku otici i upoznati youtubere koje pratim. Bilo bi mi mnogo drago ako bi i ti ucestvovala. Iskreno zelim da uspijes u tome. Hoces li nam u nekom od narednih postova pokazati odjecu koju si kupila ? Mnogo me zanima.
    Novi post kod mene: beautybyshoppingholicgirl.blogspot.hr pa pogledaj ako zelis :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema brige, već sledeće godine ćeš moći da ih upoznaš. Jao, baš ti hvala. Eh, pa pokazala bih da sam kupila šta. Kao što sam u postu napisala, nisu imali brojevi od odeće koja mi se dopada, što je stvarno bezveze. :)

      Избриши
  3. Zadnje vrijeme samo citam o BTF-u i gledam BTF vlogove. Moram priznati da sam pomalo ljubomorna kad vidim kako su se svi divno proveli, nadam se da cu sljedeci put imati priliku otici i upoznati youtubere koje pratim. Bilo bi mi mnogo drago ako bi i ti ucestvovala. Iskreno zelim da uspijes u tome. Hoces li nam u nekom od narednih postova pokazati odjecu koju si kupila ? Mnogo me zanima.
    Novi post kod mene: beautybyshoppingholicgirl.blogspot.hr pa pogledaj ako zelis :)

    ОдговориИзбриши
  4. Great post, and amzing photos ! ♥ I have a request of that clicking in the most recent entry (dresslink) ? :) I will be very grateful :)
    Best, Malwina

    ♥ my blog ♥

    ОдговориИзбриши
  5. Awesome picts! Looks like you had lots of fun! :)

    Would you like to follow each other via Bloglovin or other social networks? That would be amazing! :)

    XX, Sara

    http://saritschka.blogspot.de

    ОдговориИзбриши

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...