Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Fox, Red Lips & Hat | Facts&Updates&Giveaway


Guess who's back, back again? J.Di is back, tell a friend! To je rečenica/stih sa kojom se uvek vraćam kada nestanem na neko vreme. Da! Vratila sam se na jutjub, ayee, i odlučila da krenem ispočetka gde ću biti aktivna i redovno postavljati videe i... oh God, ne držite me za reč, ali zaista ću se potruditi. 

Novi video je Facts About Me gde sam vam rekla 20 činjenica o sebi, a uskoro spremam i Fall Room Decor. Okej, to sam vam rekla samo zato jer sam u planu imala da napravim lišće sa šljokicama, a sada sam videla da je i Beth to uradila, pa pitanje je... da li da ostavim to u planu za svoj video ili da ga izbacim? 


Drugo pitanje koje imam za vas jeste koji moji postovi vam se najviše dopadaju i o čemu bi želeli više da pišem? Da li o savetima ili o mestima koja želim da posetim ili bi voleli više outfit postova ili bi čak želeli neki novi intervju? Ovo poslednje definitivno ide. Želim vaša mišljenja!

Takođe, čitala sam svoje stare postove i shvatila da sam rekla da ću pisati o nekim, a uopšte se nisu pojavili na blogu. Razlozi tome su ti što sam odustala od njih (očigledno), što sam uvidela da se ne bi ukloplili u tematiku bloga (znate da sam dosta razmišljala o tome), što nisam htela da ih objavim jer je njihovo vreme prošlo i poslednji, iz privatnih razloga. Ono što želim da kažem jeste da mi je žao ako ste očekivali neki od tih postova, a oni jednostavno nisu izašli.


UPDATES
Što se tiče updatea, možda ste, a možda i niste primetili promene na blogu. Ukoliko jeste, primetili ste novi header, uklonjene neke aplikacije, a i onu najvažniju - promenu adrese. Sada vidite da sam vratila staru, ali posle ovog posta i za nekoliko dana adresa ovog bloga će biti jasminadimitri.blogspot.rs. 

Ne znam da li će se pojaviti ovaj problem, ali kada se promeni url, postovi prestanu da se pojavljuju na kontrolnoj tabli, a rešenje je to što morate da se iščlanite, pa ponovo učlanite u blog. Ja se iskreno nadam da se ovaj problem neće pojaviti. Ukoliko ste ovaj post dobili i čitate ovo, napišite mi to da znam. Thankyou. 

Drugo što me zanima jeste da li neko od vas ide na Balkan Tube Fest? Ja nisam još sigurna, ali ako idem, volela bih da se organizujemo i dogovorimo, pa da se upoznamo i tako to. Pišite mi na mejl jassshanty@gmail.com ili dole u komentaru. Ovde možete videti program.


Giveaway
I poslednje - giveaway! Prešla sam 100 čitalaca, a još malo pa će vas biti 150. Želim da znate da će on uskoro biti i da sam skupila poklone. Jedan od njih je i choker ogrlica koju sam kupila isti dan kad i sebi. Još tada sam ga planirala, ali nije se desio, pff. I da, sada možete pogledati moj novi video, dati mu lajk i prijaviti se na moj kanal ukoliko već niste.
_______
Instagram | Twitter | Bloglovin' | Youtube | Facebook | Tumblr

20 коментара:

  1. Cool video:)


    http://livinlikeaileen.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Super je video :)
    Jedva cekam drugi i giveaway :)
    Cestitam na skoro 150 pratilaca, to je odlicno!

    http://oonly4girlss.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Video je cool,također subscribe sam ti kanal :) i video lajkala :D

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post. Međutim, ja ti ne predlažem da menjaš ime bloga, jer svako ko promeni, postovi sa tog bloga koji je promenio ime ne izlaze na blogger naslovnici. :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam već promenila, samo mi još url ostao. :/ Nego, da li je ovaj post izašao?

      Избриши
  5. What a lovely video :)

    xoxo
    www.bellezzefelici.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Odličan post :)
    Meni izlazi tvoj blog na blogger naslovnici... :)
    Fashion Awake

    ОдговориИзбриши
  7. Very nice video!
    xxx
    S
    http://s-fashion-avenue.blogspot.it/

    ОдговориИзбриши
  8. Wonderful post! Have a nice day:)

    www.theprintedsea.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Wonderful pictures kiss

    http://denimakeup95.blogspot.it/

    ОдговориИзбриши
  10. thanks for your comment on my blog. Sure, I follow your blog whit pleasure. Now, please, follow me too!! kiss
    http://loryschannelmakeupandbeauty.blogspot.it/

    ОдговориИзбриши
  11. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  12. Novi video je super. Dopada mi se novi izgled bloga, ali, kao što je već Kaća rekla, mijenjanje imena i ostalog mogu, a i jesu zeznuti. :/ ♥

    Romwe wishlist -----> allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Thanks so much for visiting my blog and following! I’m now following you back on GFC :)
    <3
    katsfashionfix.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. Gorgeous!
    xo http://natbeesfashion.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...