Kapege Challenge


You know that time when you sit down and write your resolutions for new year, but after some months you completely forget about them? Well, now it's time to remember them. I didn't forget my goal. It's one but a big goal and that's why I remember him. Past few days I didn't blog because of him, but we will talk about that some other day.

Now, Andrijana from Kapege blog challenged her readers to accomplish 5 or more goals to midnight on December 31st and here are mine which means that challenge is ACCEPTED and... I challenge you!
_______
Znate ono kada prođe slavlje uspešno završene godine, pa sednete, zadate sebi ciljeve za narednu godinu i obećate da ćete ih ispuniti, ali kako vreme odmiče, oni vam se nekako izgube iz misli? U toku godine, možda vam se slučajno reflektuju nazad i ostvarite ih, a možda čak i ponovo zaboravite na njih. Ja se savršeno sećam svog cilja za ovu godinu. Jedan je, a veliki, zato ga i pamtim. Prethodnih dana nisam blogovala baš zbog tog cilja, ali o njemu ću neki drugi dan.

Andrijana sa bloga Kapege je izazvala svoje čitaoce da napišu barem pet stvari koje obećavaju da će uraditi do ponoći 31. decembra, i evo, ja ih (iako nisu u komentaru) pišem i obećavam. Znači, IZAZOV PRIHVAĆEN!


My list of things I need to do by 31.12.2015. in 00.00 | Moja lista stvari koje moram da uradim do 31.12.2015. u 00.00
1. Accomplish the main goal for this year | Ostvari svoj glavni cilj za ovu godinu
2. Write posts regularly and for each categoryPiši redovno postove i za svaku kategoriju
3. Buy a gift for my parents silver anniversary | Kupi roditeljima poklon za srebrnu godišnjicu
4. Get 5kg more | Nabaci 5 kilograma
5. Buy books who are passionately eye catching to me | Kupi knjige koje su ti strastveno zapale za oko
6. Finish Peace Out project | Završi Peace Out projekat
7. Finish Summer Resolutions goals which I haven't finished | Uradi preostale Summer Resolutions stavke

Results I will write in 2016. year where we are going to celebrate The Fashion Spells 1st active birthday!
Rezultate javljam u 2016. godini gde ćemo zajedno proslaviti prvi aktivni rođendan The Fashion Spell bloga!
_______

31 коментар:

  1. Baš mi je drago da si ceo post posvetila mom izazovu! Nadam se da ćeš sve da ispuuuniš <3 :)
    Šaljem ti poljubaaac :***

    ОдговориИзбриши
  2. Great post!!thanks for your visit,now i follow you on gfc,instagram,bloglovin,google+ and tweeter i hope you follow me too!!!kiss

    ОдговориИзбриши
  3. Amazing post :)

    http://ordinaryblondie9.blogspot.hr/2015/11/balmain-for-h.html

    ОдговориИзбриши
  4. Ah ovo 4. i 5. u potpunosti! Zelim procitati jos toliko knjiga,no ne samo u ovoj godini nego i u sljedecoj i u onoj tamo hhh.... Takoder zelim nabaciti,ne skinuti,nego nabaciti par kila koje mi fale,tako da te u potpunosti razumijem. Super sto si podjelila sa nama tvoje zelje za ovu godinu :)


    Novi post kod mene pa posjeti i ako mozes uclani se ako vec nisi,bilo bi mi drago :)
    beautyshapes3.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  5. Odlican post i zaista zanimljiva tema ! Slazem se sa svime.

    Novi post - alijindnevnik.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Super post,zaista.Blog ti je veoma zanimljiv.
    Ako zelis poseti moj blog,pocetnik sam:)

    https://ilanna07.wordpress.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Srećnoo :) Odlična lista
    Svrati do mene ivinsvet.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Great goals for a new year!!!
    Congratulations, I hope you'll reach each one!
    http://laviecestchic.blogspot.it

    ОдговориИзбриши
  9. Post mi se mnogo sviđa. Srećno. :)

    http://saveti81.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  10. Odlican post! I sama bi se htjela malo udebljati s obzirom da sam bas bas mrsava i vec dugo vremena se mucim s tim. Takodjer si zelim kupiti neke knjige koje me vec dulje vrijeme zanimaju, pa se iskreno nadam da ce mi to i uspjeti ovog vikenda na sajmu knjiga u Zagrebu. Nadam se da ces ostvariti sve ciljeve, sretno!
    Novi post kod mene: beautybyshoppingholicgirl.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti! Ja se nadam da ćeš kupiti te knjige koje te zanimaju, a i dostići željenu težinu. :)

      Избриши
  11. Odlican post! I sama bi se htjela malo udebljati s obzirom da sam bas bas mrsava i vec dugo vremena se mucim s tim. Takodjer si zelim kupiti neke knjige koje me vec dulje vrijeme zanimaju, pa se iskreno nadam da ce mi to i uspjeti ovog vikenda na sajmu knjiga u Zagrebu. Nadam se da ces ostvariti sve ciljeve, sretno!
    Novi post kod mene: beautybyshoppingholicgirl.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  12. I followed your blog It's amazing ♥ Check out my blog and maybe follow back?
    http://glamorofglory.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  13. Srecno sa izazovima, samo veruj u sebe i uspeces :-)

    moj blog -> https://barbiegirl06.wordpress.com/

    ОдговориИзбриши
  14. I ja takodje sebi svake godine postavljam izazove. Nadam se da ces ti svaki svoj izazov da ispunis i da ces usput posetiti moj blog i da ce ti se dopasti. :) http://samiblogaddres.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...