Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Winter Must Haves

Winter Must Haves
1 | 2 | 3 | 4 | 5  | 6 | 7 | 8 | 9 | 10

Decembrrr... Hello and goodbye half december. I cannot believe it's already half of december. This time sure flies! Anyway, in this post I present 10 pieces which are a must-have this winter and with that I'm opening winter season of posts. It took me long, but I'm looking forward to future winter, Christmas and New Year posts, yaay! See these 10 must-have pieces above. ^ For more text, translate on your language and read it below. ˇ
_______
Decembrrrr... Zdravo i doviđenja pola decembru. Ne verujem da je prošlo već pola decembra. Ovo vreme baš leti! Inače, u ovom postu vam predstavljam 10 komada koji su must-have ove zime, a njime i otvaram zimsku sezonu postova. Dugo mi je trebalo, ali veoma se radujem budućim zimskim, Božićnim i Novogodišnjim postovima!
Hello Winter,
Jasmina Di, x.

1. Rolka
Nešto što će vas sigurno ugrejati i štititi vrat od hladnoće jeste rolka. Baš sam primetila da svaka druga osoba nosi rolku i pomislila 'šta im je, što svi odjednom nose rolke? Poslednju osobu tako obučenu sam videla pre jedno dve godine', a onda mi je sinulo da mora da je trend. I eto ga. Trend.
2. Cozy Sweater
Jedan lep, mekan i udoban džemper je nešto što vam treba ove zime. Oni su svake godine must-have, nisu li? Ako nemate neki, ja zaista ne znam šta čekate, mislim, svi znate za #SweaterWeatherTime?
3. Pončo
Naravno da je pončo neizostavan ove zimske sezone. Savršeni su i laki za sklapanje outfita, a uz to još izgledate trendi i veoma cozy. Ispunjenje snova za sve one koji su pomislili da izađu napolje sa ćebetom jer je hladno.
4. Krzeni prsluk
Još jedan cozy komad. Kao pončo i on je lak za kombinovanje. Savršen je detalj svakoj kombinaciji, a da ne spominjem to mekano lepo krzno... veštačko, naravno.
5. Nude kaput
Ova boja baš osvaja. Ima nešto u njoj da kada je vidite želite da je opišete, ali ne možete jer ostanete bez reči. Jednostavno je divna i zato bi kaput u toj boji bio idealan. Neka ljudi ostaju bez reči na svakom vašem koraku.
6. Krznena bundica
Celog života sam oduvek bila fascinirana krznenim bundicama. Jednostavno su viši level u oblačenju i ne zna svaka devojka da ih ponese na pravi način, ali svaka trendseterka mora da je ima. Za mene predstavlja nezavisnost, samopouzdanost i moć, a upravo tako se i osećate kada je nosite.
7. Šal od kašmira
Najpopularniji šal morate imati u svom garderoberu jer ako već kupujete neki, zašto da ne bude takav i još uz to i najmekši i najtopliji? 
8. Kapa sa kićankom
Kape koje su se izdvojile su kape sa kićankama. Prilično su interesantne, ali ja se ipak držim ovih iz moje zimske wishliste.
9. Kanađanke
One su prave i idealne za sneg i snežno vreme. Nema klizanja, nema padanja, a i lepo izgledaju, pogotovo boja. Dobro je to što se mogu upariti i sa muškim, pa nek' idu zajedno u duetu.
10. Thigh High čizme
Opsesija, ha. Sigurna sam da svi znate da su duboke čizme koje idu preko kolena trend i must-have. Kao i krznenim bundicama, tako sam i ovim fascinirana i oduvek sam htela da ih imam. Ove čizme nisu za svaku osobu jer idu preko kolena pa može biti nezgodno dok se sedi, zato dobro razmislite pre kupovine... ili samo gde idete dok ih nosite.
_______


20 коментара:

  1. I love the boots in item no.9!
    thisblogbelongstosabi.blogspot.com
    Walking Freckle

    ОдговориИзбриши
  2. Super post! Ja sam rolke oduvek volela da nosim, ali nešto ih ne nosim u poslednje vreme. Volim ih jer mi pokriju ceo gornji deo tela, a meni ako to nije pokriveno- bole me ramena. Džempere redovno nosim, kao i kanađanke. Duboke čizme koje idu preko kolena mislim da nikada neću obuti jer sam niska i jer mi to ne stoji. Bar se meni ne sviđa.



    http://milicasdiary389.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, ... I want all, I love this kind of post... Really, Great Post!!
    Thanks for you comment on my blog. I would like us to follow us, I follow you from today.
    Un besito Guapa!!

    ОдговориИзбриши
  4. Do you like adventure with fashion?
    Feel free to visit my blog:

    http://chicporadnik.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Hi, great blog I love it :)
    can agree on follow4follow?
    I like to be in contact with the great blog :)
    Greetings from Poland!
    ayuna-chan.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. So many must haves, that's for sure (: Great blog btw
    Have a great day,
    Madalena

    www.maadalenaaa.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. odličan blog, većina ove wish liste mi je divna,
    ako zelis posjeti imoj blog: http://recenzije11.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. So many beautiful thinks I would love to have in my wardrobe!:)
    xxM
    http://sunstreetbymonica.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. wow divan post draga!
    Novi post kod mene: https://ilanna07.wordpress.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Odlican izbor! Posebno mi se dopala bundica, jako chic :)
    Cmok
    http://bambolai.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Hey, lovely blog!
    Wanna follow each other??

    Blog: http://missunderstoodstyle.blogspot.com/
    Facebook: https://www.facebook.com/pages/Miss-Understood-Style/1404591476502298?ref=hl

    Waiting for you darling!!
    xxx

    ОдговориИзбриши
  12. Hi Jasmina just discovered your blog wanna follow each other? And on social medias
    tweetykel.blogspot.com
    Facebook: facebook.comSimplylovebeingme
    Will search for you on the others and start following would love it if you could follow Back
    Have a great evening

    ОдговориИзбриши
  13. great list! For me the best are 1, 3,5, 7 and 10!
    Thx you for visit my blog. I will follow you right and wait for you:)

    blog minimalissmo

    ОдговориИзбриши
  14. Over the knee boots have definitely been an essential of mine this season. Great post! Thanks for stopping by my blog! Just followed! :)
    ~Moll

    www.mollymac13.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  15. Great post! Bad that in Brazil 's hot :( Let's follow each other?
    http://16primaverasblog.blogspot.com.br/

    ОдговориИзбриши
  16. Awesome post!
    Following :)
    http://universodamarta.blogspot.pt

    ОдговориИзбриши

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...