Infinity Book Box (January)


Yesterday I got Infinity Book Box where you can get at least one book and bookish stuff, so in this post I am going to show you what I got! For photos and more text, translate on your language and see/read it below.ˇ
_______
Juče je poštar odlučio da me poseti i donese jedan paket. Još pomalo u snu, došetala sam do vrata i preuzela paket, pitajući se šta je unutra jer sam zaboravila da treba nešto da mi stigne. Dok sam ga preuzimala, krajičkom oka sam primetila natpis i shvatila da mi je Infinity Book Box stigao na vrata, što mi je instant popravilo raspoloženje!

Šta je Infinity Book Box? 
"Infinity Book Box jeste poklon kutija za Vas ili nekoga Vama bitnog koja izlazi jednom mesečnom. U sebi sadrži obavezno minimum jednu knjigu i nekoliko "knjigastih" predmeta iznenađenja." - Ema, kreatorka Infinity Book Boxa

Kao što ste gore mogli pročitati, u Infinity Book Boxu se dobija barem jedna knjiga i nekoliko stvari vezanih za knjige. Možete je naručivati mesečno preko formulara na Bookmarks by Ema fejsbuk stranici. Košta 650 dinara + poštarina. U osmišljavanju ovomesečnog paketa su, pored Eme, učestvovali i Tašnarija i Grnčarija o Kojoj se Priča, a tema paketa je 'dodir dva sveta u nama - sveta odraslih u kom živimo, i deteta duboko u nama koje smo zaboravili'.

Knjiga koju sam dobila nosi naziv 'Sledbenik morskih zvezda' od Borisa Vukova. Na prvo listanje mi se dopala i dobila sam utisak da je veoma poučna i napisana na foru kao 'Mali princ'. Jedva čekam da krenem sa čitanjem, a utiske možete pratiti na @TheFashionSpell instagramu ili pod TFSCaffe heštagom (#TFSCaffe).

Sledeće je neseser ili pismo tašnica od Tašnarije. Mnogo sam se oduševila kada sam ga videla jer mi je neseser baš trebao. Došao je kao naručen, haha. Print je dobar, ali druga strana je još bolja. Videćete u jednom od narednih postova.

Ostale stvari koje su propratile Infinity Book Box su magnet za frižider (Reading Book Makes You Better), privezak sa citatom koji obožavam (If You Can Dream It, You Can Do It) i, naravno, obeleživači, a tu je i čokoladica da zasladim čitanje. Za neke od ovih stvari je zaslužena Grnčarija o Kojoj se Priča. Što se tiče mog celokupnog utiska, ja sam zadovoljna i najverovatnije je da ću je naručiti i sledećeg meseca.

Kakvi su vaši utisci što se tiče Infinity Book Boxa? Da li ćete je naručiti?
_______

16 коментара:

  1. hey, you run a great blog
    I really like it here is amazing!
    You can agree on follow for follow on gfc?
    I would be happy, I like to be in touch
    with great blog :)
    kisses from Poland :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Odlian post draga <3
    Ako zelis uclani se na moj blog, pa se javi u komentar da uzvratim <3
    amnafashdiary.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  3. Nice necklace :)
    BLOG M&MFASHIONBITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/
    Maria V.

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post!Predivno pišeš!Prvi put sam na tvome blogu I izgleda fantastično.

    http://ameliabelieveme.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...