Nude Lipstick Story: How To Choose The Right One & How To Wear It


Do you want to wear nude lipstick but somehow you don't know how? That is not a problem, because in this post you can found all the answers you are looking for. Welcome to my nude lipstick story and how to choose the right one and how to wear it guide. For more text, translate on your language and read it below.ˇ
_______
Na samom početku vam moram nešto priznati, a to je da obožavam šarene ženske magazine sa glatkim naslovnim stranicama koje uvek krase predivno našminkane i uspešne žene. Jednom prilikom spremajući se da počnem prelistavanje, razgledala sam naslovnu stranu i divila sa devojci koja je bila vrlo malo našminkana, a prosto je sijala. Shvatila sam da je to zbog nude karmina. On daje utisak da ste nenašminkani ali izgledate vrlo negovano.

Prvom prilikom sam ga kupila i sa ushićenjem stala ispred ogledala da ga isprobam. Ushićenje je brzo nestalo, zamenilo ga je potpuno razočarenje. Na usnama sam imala samo sitne šljokice, a kada bih stavila više slojeva, ruž bi počeo da se skuplja u crticama usana i to nije dobro izgledalo. Probala sam da ga stavim sa olovkom za usne, sa tankim slojem korektora kao i na razne druge načine. Stvarno sam se trudila, žao mi lepog ruža, ali nije išlo. 

Posle par meseci, razgledajući u jednoj Lilly drogeriji, primetila sam kolekciju Rimmel ruževa u saradnji sa Kate Moss i to na sniženju. Nisam odolela ni nude ruževima, ni sniženju. Izabrala sam nijansu 042 Apricot Nude (uskoro recenzija). Ovaj put kad sam ga isprobavala, strahovala sam kako će proći. Bila sam prijatno iznenađena jer mi je savršeno pristajao. U tom trenutku kao da mi se upalila lampica, shvatila sam da mi prošli ruž nije odgovarao jer je bio presvetao za mene, zato sad želim ovde da napišem neke osnovne stvari o nude ruževima.
TGIF,
Jasmina Di, x.
Šta znači reč nude?
Prevod reči nude znači 'u boji kože', a može značiti i golo tj. našminkani tako da izgleda kao da ste nenašminkani.

Kako znati koja nijansa karmina je za vas? 
Nijansa nude ruža se bira prema boji kože. Osnovno pravilo je da nijansa bude za nijansu svetlija ili tamnija od vaše kože. Ukoliko je boja slična vašoj koži rizikujete da ćete izgledati bledo, ispijeno. Generalno možemo napraviti tri grupe prema kojima biramo nijansu. U prvoj grupi su devojke izrazito svetlog tena koje treba da biraju najsvetlije nijanse nude karmina, sa roze tonovima, devojke srednje tamne puti treba za sebe da biraju breskvaste tonove, a one sa tamnim, maslinastim tenom, karamel boje. 

Kako nositi nude karmin?
Bilo bi dobro da usne iscrtate olovkom za usne, koja treba biti malo tamnija od samog ruža. Na ovaj način produžavate postojanost ruža i ističete prirodne linije usana koje se ponekad kod upotrebe ovih ruževa mogu izgubiti. Ono što takođe treba da znate je da ovi ruževi izgledaju drugačije na ruci i na usnama, tako da ne očekujte identičnu boju kao u pakovanju. Nude ruževi imaju sklonost da istaknu suve usne, stoga je važno dobro ih hidrirati. Za one koji imaju problem sa suvim usnama se preporučuje da biraju kremaste strukture koje ostavljaju diskretan sedefasti sjaj. 

Što se tiče rumenila, uvek je dobar izbor da uparite nijanse rumenila i ruža. Znači ako je ruž breskvaste nijanse izaberite takvo i rumenilo.

Kad nosite ovaj ruž, pravilo je da oči budu jače našminkane, tako da je savršen u kombinaciji sa smokey eyes očima. Uvek nešto istaknite jače kada koristite ovaj ruž ili ćete u suprotnom izgledati bledo, što ni vi, a ni ja ne želimo.

Koja je vaša nude lipstick priča?
_______
Instagram | Twitter | Bloglovin' | Youtube | Facebook | Tumblr

12 коментара:

  1. Okej, možda je razlog zašto mi se nude ruževi nikada nisu sviđali, baš taj što sam birala pogrešnu nijansu. Moja mama ih stalo koristi i ni jedan mi ne stoji, zapravo ne sviđa mi se kako mi stoje. Pokušaću da neđem neki sličniji mom tenu. Divan post i hvala na savetima!

    http://milicasdiary389.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. I always have trouble finding a nude that looks good on me. These are great tips!
    ~Lili
    www.thefashionsalt.com

    ОдговориИзбриши
  3. Post je odličan! Obožavam nude karmine i olovke za usne, sada sam baš u tom fazonu. ♥☺

    http://fashionholicyeahh.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Super je post! Nude karmini su stvarno divni. Samo da te podsetim da proveris e-mail 😉

    ОдговориИзбриши
  5. Odlican post i hvala ti na njemu. Veliki sam fan nude karmina, a sada znam i kako da pronadjem pravi :)
    https://barbiegirl06.wordpress.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Obozavam nude karmine. U mladjim godinama zive boje karmina lepo stoje na mladom licu. Sa starenjem intenzivne boje karmina privlace pogled prema usnama i pokazuju bore, zato su nude karmini moji verni pratioci imam ih u mnogim nijansama i bojama i od raznih brendova, drogerijskih, kataloskih pa do high-end

    ОдговориИзбриши
  7. Ja sam jos u potrazi za pravom nijansom i nekim kremastim ruzem sto mi ne isusuje usne.
    Ivona from www.thesmokedetector.net
    xoxo

    ОдговориИзбриши
  8. I love nude lipsticks
    kiss
    new post http://sarameirelesthesnowwhite.blogspot.pt/2016/01/whats-in-my-bag.html#more

    ОдговориИзбриши
  9. Nude lipstick really rocks but in my case i prefer the dark red wine hue hehehe say would you like to follow each other dear? just let me know in our blog http://anotsosecretlife2011.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Hi,thank you for visit me and nice comment. Great blog, I follow you. I love lipstic. Nude is beautyfull. Kisses from Poland!

    ОдговориИзбриши

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...