School Outfit Ideas: Cold Days

You need school outfit inspiration? I got ya, girl! Take a look at my three outfit ideas for cold days and get all cozy and stylish for long school days. For photos and more text, translate on your language and see/read it below.ˇ 
_______
Neki su mogli da naslute da će se ovaj post pojaviti na mom blogu kada zahladni na osnovu prošlih školskih outfit ideja jer sam pisala za tople dane, pa je logično da pišem i dam ideje i za hladne kada dođu i evo, došli su. Sad koliko su hladni zavisi. Kod mene je sada sneg, ali pre nekoliko dana je bilo toplo i sijalo je sunce. Vreme je tačno onako da čovek ne zna kako da se obuče, zato sam tu da vam pomognem... ako vam ikako pomažem, ha. Takođe, možda su neki od vas i krenuli u školu, a možda neki i nisu, u svakom slučaju, ideje su tu i da, treba mi insajder.
Happy Dolling Up,
Jasmina Di, x.

Pročitajte i ostale postove iz Back To School serije:

Put a Badge On It
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8
Ostajem verna svojim bojama tako da se u ovoj kombinaciji nalaze crna, bela i crvena. Ne znam šta bih tačno pisala, a da ne opisujem stvari koje i sami vidite. Reći ću samo da je na ovoj kombinaciji akcenat na bedževima. Dok sam išla u školu, bila je jedna devojka koja je nosila gomilu bedževa na svom rancu. Bilo je veoma interesantno razgledati šta je sve zakačila, a tako sam i dosta stvari mogla da saznam o njoj. Ako imate neki fensi ranac nemojte ga uništiti time već zakačite na blejzer (znam da je trend da se kači na teksas jaknu, ali šta fali i ovome?).


Holiday Spirit
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 
Za sve trendseterke, mislim da bi ovo bila idealna kombinacija za povratak u školu (ili na predavanja). Kombinacija je u duhu praznika, a sadrži i nekoliko must-have komada i predivnu Celine torbicu. Nažalost, i dalje mi se nalazi na listi želja. Inače, imate dva izbora što se tiče farmerki i oba se savršeno uklapaju.

Royal Pain

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7
Ovo je jedan sportski, a opet chic outfit. On je za one koji su prvenstveno za udobnost i opuštenost. Sigurno i dosta vas ima fizičko u rasporedu, pa je ovo savršen outfit kako da ispunite kriterijume, a da opet izgledate veoma stylish. Uz ovu kombinaciju sjajno bi išle starke, ali budući da je sneg napolju, neke druge patike su bolja opcija. PS: Neka ta bol bude kraljevska.

Koja outfit ideja vam se najviše sviđa? Koji ste razred? Godina fakulteta?
_______

17 коментара:

  1. Fantastic post dear!
    I like the outfit #3. Faux Fur Jacket - ❤ :)
    Hope you have a lovely day.

    My blog "Demilla". Welcome!

    ОдговориИзбриши
  2. Outfiti su preslatki!
    Ne mogu da se odlucim koji mi je omiljeni, sve zavisi od raspolozenja, nekad bih nosila sve crno, a nekad raznobojno i slatko :)

    ОдговориИзбриши
  3. Divne kombinacije! Najviše mi se dopada prva. Uzela bih te crne pantalone, belu majicu, kariranu jaknicu i one preeedivne cipele! I umesto ranca uzela bih neku crnu torbu :)

    ОдговориИзбриши
  4. Pretty sets!

    xo
    http://thepinkporcelaindoll.blogspot.it

    ОдговориИзбриши
  5. Odlican post, ovako nesto mi je bas trebalo da procitam :) Hvala ti na idejama!
    P.S. Prva godina srednje skole sam...
    https://barbiegirl06.wordpress.com/

    ОдговориИзбриши
  6. The first idea is my favourite one
    I love it
    kiss

    new post http://sarameirelesthesnowwhite.blogspot.pt/2016/01/4-ways-to-be-more-confident.html

    ОдговориИзбриши
  7. Divan post.
    Postala sam clan tvog bloga ako zelis uzvrati.
    http://aleksandrascorner.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  8. Nice blog! I love and i follow your blog, please follow me too
    http://alamodenatine.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. I loved the outfit "put a badge on it" looks so comfortable and perfect for school! x

    www.adaliascloset.blogspot.co.uk

    ОдговориИзбриши

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...