CN Direct is my Valentine

Can you feel it? Spring is coming our way! For that ocassion I made three outfit combinations from CNDirect.com site which really have low prices but great clothing. Also, all pieces that you are going to see are on my wishlist. Oh and, CNDirect is my Valentine this year, who is yours? For photos and more text, translate on your language and see/read it below.ˇ
_______
Primetila sam da je dosta blogerki počelo da pravi outfit kombinacije sa samo jednog sajta, pa sam odlučila da im se pridružim. U ovom postu možete videti tri kombinacije koje sam napravila, a koje su, verujem, pogodne za nadolazeće proleće koje svi tako željno iščekujemo. Sva odeća koju ćete videti u kombinacijama je sa CNDirect.com sajta koji ima neverovatno niske cene, a ja sam se trudila da baš takve komade i ubacim u kombinacije. Takođe, sve što ćete videti u nastavku se nalazi i na mojoj listi želja.

Happy V-day,
Jasmina Di, x.

1 | 2 | 3 | 4 | 5 

Ova kombinacija je edgy, ali sa girly dozom koju daje haljina. Prošlog leta sam poprilično bila opsednuta sa ovakvim suknjama i drago mi je što sam pronašla haljinu u tom stilu na CN Direct sajtu. Što se tiče čizmica, one su totalno moj stil (zato se i nalaze na listi želja) i kad bih birala uvek bih izabrala takvu vrstu obuće. Jednostavno ih obožavam! Torbica sa cirkonima? Oh, yes, please. Savršen je spoj, a dobro bi se uklopila i sa mojom crnom haljinom koja je takođe sa cirkonima. Kožna jakna outfit čini edgy i veoma chic dok je ogrlica čist dodatak kako bi kombinacija bila potpuna.

1 | 2 | 3 | 4 |

Bomber jakne postaju pravi hit, osećam da će do proleća dostići svoj vrhunac i postati vodeći i must-have trend. Ova je zaista predivna i baš za proleće. Sa njom sam ukombinovala beli čipkani top koji je otvoren i ima mašnu na leđima. Čim je gornji deo kraći, onda donji mora biti duži, zato sam dodala strukirani crni šorc. Što se tiče obuće, sad sam odabrala ravno iako nisam neki veliki fan, ali morate priznati da ove izgledaju preslatko sa tim cvetom, a tu je i pufnasta torbica od veštačkog krzna.

1 | 2 | 3 | 4 | 5 

Ne mogu da verujem da sam napravila kombinaciju koja može da prođe kao komplet. Pomalo izgleda sportski, ali i elegantno. Pogledajte samo te detalje na rukavima od jakne. Poprilično interesantno, zar ne? A tek cipele... hm, ne znam kako bih opisala to. Stisnite ovde za još slika pa ćete videti šta pokušavam da vam kažem. Za majicu ne moram ništa da pišem, znam da ste svi odlepili za njom kao i ja kad sam je videla. Šta reći, CN Direct je moj Valentin.

Ko je vaš Valentin? Koja kombinacija vam se najviše dopada?
 _______

15 коментара:

  1. Prva kombinacija mi je mnoooogo dobra! XD

    ОдговориИзбриши
  2. haljina i ne ide bas sa koznom jaknom,msm ta suknja i majica kada se sastave izgledaju kao haljina,kako god:D
    <33 imas jako lijepu pozadinu <3

    ОдговориИзбриши
  3. To i jeste haljina. Meni se sviđa kombinacija lagane haljine i kožne jakne, eklektik je.

    ОдговориИзбриши
  4. Interesantne kombinacije, ali mislim da nijednu ne bih nosila. Kozna jakna je super!

    ОдговориИзбриши
  5. Svidja mi se cela Wishlist, mozes toliko dobrih outfita da iskombinujes. :)

    My new post is up, so please check it out
    http://missbabybluelove.blogspot.rs/2016/02/blue-top.html
    And I started following you so if you could return , it would be great! :)

    ОдговориИзбриши
  6. lovely choices! check my blog x
    http://therunwhy.blogspot.mx/

    ОдговориИзбриши
  7. Nice pick, I love the leather jacket. Would you like to follow each other? if you decided to follow me on BLOGLOVIN and Instagram please let me know so I can follow you back. Thank you.

    www.love-joice.com

    ОдговориИзбриши
  8. Nice pick, I love the leather jacket. Would you like to follow each other? if you decided to follow me on BLOGLOVIN and Instagram please let me know so I can follow you back. Thank you.

    www.love-joice.com

    ОдговориИзбриши
  9. Beautiful
    F#208

    Lovely post
    Following you. Hope you will follow my blog
    Will feel happy to see you on my blog.xx
    beautydrugs.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Druga kombinacija je top :)

    GIVEAWAY na mom blogu http://jfashionlover.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  11. Sjajan post :-) :-***

    POGLEDAJTE MOJ NOVI POST I UCLANITE SE ❤
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2016/02/coat.html

    ОдговориИзбриши
  12. lovely blog <3

    Would you like to follow each other on gfc? If you follow,let me know, i will follow back =))

    http://beautorgeousworld.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...