Rain Essentials Check

Rain Essentials Check
Oh no, outside is raining! What now? Just go through this post to see do you have all rain essentials you need. It's rain essentials check time! See these essentials above. ^ For more text, translate on your language and read it below. ˇ
_______
S obzirom da se kiša vratila ovih dana, moram da vas upitam da li ste pripremljeni i da li imate sve neophodno za te dane? U ovom postu sam napravila spisak stvari i ultimativni vodič za kišne dane, pa mislim da bi bilo dobro da uradimo jedan brzinski check kako se ne bi desila neka katastrofa, a u čijoj bi priči glavni krivac bila kiša. Let's do thiss!


1. Kišna jakna ili mantil: mislim da je ovo i više nego očigledno, ne? 
2. Crne farke: ovo i nije toliko obavezno, ali mislim da je najbolji izbor u slučaju da vas poprska neki automobil (i to se dešava).
3. čizme ili cipele: obavezno one cipele koje ne propuštaju vodu (!) ili jednostavno Wellington čizme koje su specijalne za kišu.
4. Kapa ili grejači za uši: kiša u kombinaciji sa vetrom može biti ubitačna, zato kapu nosite, glavu čuvajte.
5. Šal: umm, grlo čuvajte?
6. Papirne/vlažne maramice: za brisanje cipela kada stignete na konačnu destinaciju.
7. Četka i ogledalo: kako bi sredili frizuru i popravili mejkap. 2u1. Savršeno.
8. Čarape: u slučaju da vam se stopala ipak pokvase.
9. Kišobran: poslednja, ali ipak najvažnija stvar za kišne dane jeste kišobran, logično.

Shop My Umbrella Choice:


Da li nosite nešto što nema na ovom spisku?
_______
Instagram | Twitter | Bloglovin' | Youtube | Facebook | Tumblr

19 коментара:

  1. Da, nosim par ovih stvari, kisobran je obavezan hahha. Cak i po vedrom vremenu nosim u rancu. Ko zna, mozda zatreba. Dopada mi se tvoj blog zaista, imas sve pohvale. Zao mi je sto nisi vise aktivna na you tubu, bas sam volela da te gledam. <3333

    tijanaqueenoffashion.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Oh, hvala ti mnogo. Planiram da se vratim, pa možeš uskoro očekivati neki novi video na toj platformi.
      Inače, i ja stalno nosim kišobran. x.

      Избриши
  2. Wow! Lovely picks and Love this boots and umbrella ^^ all is so cute :)

    Would you like to support each other by follow on GFC & G+?
    Please Let me know if you follow me and I’ll follow back asap!

    Love xx
    Official Seol ♥

    ОдговориИзбриши
  3. Super post ♥
    Pogledaj i uclani se u moj blog ako ti se dopadne ♥
    http://smallwomenscorner.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Fenomenalan post draga! Imaš divan blog i odmah sam se učlanila u njega! ♥

    Molim te, isčlani se i ponovo učlani u moj blog kako bi i dalje primala obavještenja (promijenila sam link) Mnogo bi mi značilo! ♥ -----------> innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Super post i izbor draga! Kišobrani su extra! Providni je moj favorit! :)
    Vesna - Home Chic Club
    http://vesna-kreativnostidrugesitnice.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Jao kapica sa slike je prelijepa, lijep post. :)
    pogledaj moj post i učlani se / uzvratit ću http://myblogmything1.blogspot.ba/2016/02/recenzija-planetspa-maslac-za-tijelo.html

    ОдговориИзбриши
  7. Odlican post, svidja mi se! Postala sam clan tvog bloga, pratim te preko GFC-a, nadam se da ces uzvratiti! :**

    New post: http://marinailes9.blogspot.rs/2016/02/leopard-turtleneck.html

    ОдговориИзбриши
  8. Divan post!
    Poseti moj blog i uclani se ako zelis a zatim mi ostavi komentra kako bih ti uzvratila :)

    girlsstuffblogg.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...