Daphne Blunt: New York Fashion Week Was Like Being a Little Kid at Disneyland

Connect with Daphne

A few days ago ended the entire Fashion Week and all of that you could follow on @TheFashionSpell instagram. Now you can read an experience by Daphne Blunt, young fashion blogger from California, who attended New York Fashion Week and agreed to give an interview for TFS. Fashion shows she liked the most, moment she will always remember, her style, why she launched her blog To Style, With Love and so much more! Enjoy! Read english version of interview here.
_______
Pre nekoliko dana se završila celokupna Nedelja Mode i sve to ste mogli ispratiti na @TheFashionSpell instagramu. Međutim, ono što stvara totalno drugačiju sliku jeste prisustvovanje. Daphne Blunt, mlada modna blogerka iz Kalifornije, je prisustvovala Nedelji Mode u Njujorku i pristala je da da intervju za TFS na tu temu. Revije koje su joj se najviše dopale, trenutak koji će zauvek pamtiti, njen stil, zašto je otvorila svoj blog To Style, With Love i još mnogo toga uključujući i ono pitanje koje sve modne blogere zanima 'kako dobiti pozivnicu' možete naći u ovom TFS ekskluzivu!


1. Možeš li mi za početak reći nešto o sebi?
Moje ime je Daphne Blunt, živim u Los Anđelesu, Kalifonija. Blog sam pokrenula u oktobru 2014. godine baš u vreme oko mog 17. rođendana. Htela sam da ga pokrenem više od godinu dana ranije kada sam bila potpuno opsednuta uličnom modom (čitaj: street style) i ličnim stilom blogera kao što su, pomenuću samo neke, The Blonde Salad, Man Repeller i FashionToast. Najzad sam stisnula zube i lansirala To Style, With Love. Ako želite da vam otkrijem tajnu koja se krije iza imena mog bloga, to je igra reči To Sir, With Love po imenu britanskog igranog filma iz 1967. U kratkim crtama, ja sam staromodna duša sa zavisnošću od šopinga i skupljanja kolekcije pečata u pasošu sa previše pari cipela. Razlog pokretanja mog bloga je jednostavno da izrazim strast koju osećam prema svim stvarima u modi i nekoliko drugih zanimljivosti, takođe.

2. Dakle, Daphne, bila si na Nedelji Mode u Njujorku, zar ne? Da li je to bio tvoj prvi put da si prisustvovala?
Da! Ovo je bio moj prvi put da sam zvanično pozvana na Nedelju Mode u Njujorku i to lično. Nisam mogla biti više uzbuđena zbog prisustvovanja ovom događaju sa ljudima koji svi misle isto o jednoj od najlepših formi umetnosti. Bila sam na nekolika revija ranije, gde sam prisustvovala sa mamom zbog zabave jer obe delimo jednaku strast u vezi svih stvari koje se tiču stila i mode.

3. Kakvo je iskustvo? Koji trenutak ćeš zauvek pamtiti?             
To je neverovatno iskustvo! Iskreno, bila sam tako zaluđena i uzbuđena, ako ste kao ja i prosto obožavate modu, ako niste u tome možda vam pronalaženje prazne stolice na 10 revija u jednom danu deluje dosadno, ali za mene je to bilo kao da sam malo dete u Diznilendu. Trenutak koji ću zauvek pamtiti je bio tačno pred moju prvu reviju kada mi je prišao ulični fotograf i pitao da li može da me fotografiše. Kada je on krenuo sa fotografisanjem, prišli su i ostali ulični fotografi tako da su me slikali sa svih strana. Bila sam tako uzbuđena, maštala sam da će me slikati možda jedan fotograf na Njujorškoj Nedelji Mode, tako da sam bukvalno bila na mesecu zbog tolike pažnje prvog puta.

4. Koje revije su ti se najviše dopale i da li ti je neki komad zapao za oko?
Od revija na kojima sam lično prisustvovala moji favoriti su Alice + Olivia, Noon By Noor, Barcelona and Libertine. Oni su zasnovani uglavnom kao i moj lični stil i interesi, ali zaista ne mogu reći da mi se neka revija na kojoj sam prisustvovala nije svidela. Na svakoj reviji možete videti vreme, ljubav i detalje koji su uloženi u svaku kolekciju, morate da zapamtite da vi gledate u nečije srce i dušu! Bilo je potpuno neverovatnih vezenih ogrtača sa veštačkim dijamantima na Libertine reviji kojima sam potpuno opčinjena. Takođe su mi se svidela krzna na reviji Noon By Noor koja su se radila u saradnji sa Kopenhagen Fur i ne mogu zaboraviti predivnu kožnu jaknu koja na leđima ima iscrtano Loving You na reviji Alice + Olivia.

5. Tokom Nedelje Mode, najvažnija stvar za blogere su njihovi outfiti jer ulice postaju njihova pista. Na koji outfit si najponosnija koji si nosila i kako bi opisala svoj stil?
Uh, teško pitanje, potrošila sam mnogo vremena pokušavajući da isplaniram svoje outfite i da budem sigurna da sam srećna sa svim što sam ponela u Njujork, ali skoro svi moji outfiti su promenjeni barem malo u užarenim trenucima u Njujorku zbog vremena ili jer nije sve bilo sasvim usaglašeno za taj dan na osnovu mog raspoloženja. Omiljeni outfit koji sam nosila je Miu Miu haljina sa izvezenim veštačkim dijamantima od napred, koju sam uparila sa Miu Miu rozim, šljokičastim naočarima mačkastog oblika, crvenom Prada torbom prebačenom preko ramena i čizmama do kolena sa piton printom. Izgled je bio ekcentričan i definisan ali je uspeo! Osećala sam se kao prava Miu Miu princeza u tome.

Source: To Style, With Love
6: Kaži mi, kako je moguće dobiti pozivnicu?
Proces dobijanja pozivnice nije tako težak kao što misliš, ali je potrebno dosta vremena i posvećenosti. Sve se svodi oko povezivanja i stvaranja novih veza! Samo napred, dopri do brendova i PR agencija sa kojima si u vezi da vidiš da li imaju nešto oko predstojećih Nedelja Mode i daj im do znanja da bi bila počastvovana da prisustvuješ ukoliko je moguće. Samo napred, neka brendovi znaju kako mogu imati koristi od tvog pojavljivanja na njihovim događajima (kao što je naslovnica na tvom blogu i ostali socialno medijski delovi) i očigledno budi ljubazna i učtiva. Samo čekaj i videćeš, kladim se da ćeš dobiti bolji odgovor nego što očekuješ!

7. Ima li šanse da te vidimo tamo i sledeće godine?
Da, naravno! Naredne godine će dolaziti sve veće i bolje stvari za mene i moj blog! Imam dosta novih uzbudljivih projekata koji će doći ukuljučujući nove saradnje i lansiranje zvanične aplikacije To Style, With Love. Definitivno ćeš me videti i narednih godina na Nedeljama Mode!

8. I za kraj, imaš li nekih saveta za buduće blogere koji žele da iskuse magiju Nedelje Mode?
Samo ću reći budi čovek koji stvara i predaje se sebi kako bi ostvario zadate ciljeve! Radi sve što treba kako bi došao do onoga što želiš. Tako sam ja radila do sad i funkcioniše magično. xx

Hvala Daphne za intervju! Ne zaboravite da posetite njen blog i instagram jer ova devojka pršti od inspiracije!
_______

13 коментара:

  1. lovely post and outfits Jasmine
    tweetykel.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Great post dear! :)
    Vesna - Home Chic Club
    http://vesna-kreativnostidrugesitnice.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican post i super intervju! :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  4. So many pretty looks, I am glad you enjoyed New York!

    xx Kelly
    Sparkles and Shoes

    ОдговориИзбриши
  5. Great post dear! Thank you for sharing! Your outfits looks so beautiful!
    Hugs, Pisa ❤
    www.inlovewithmyclothes.com

    ОдговориИзбриши
  6. Great post dear! Thank you for sharing! Your outfits looks so beautiful!
    Hugs, Pisa ❤
    www.inlovewithmyclothes.com

    ОдговориИзбриши
  7. I'm so glad that you had a great time! :)

    Mallory // Perhaps Bananas

    ОдговориИзбриши
  8. Love the last outfit!
    Xx Nicoleta
    www.nicoletadan.it

    ОдговориИзбриши
  9. Amazing to read this! Very inspiring! Love reading about New York fashion

    Http://leftbankgirl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...