New In: Chokers via Choker.Ogrlice


Choker lovers, this is your happy day! I found and made a collaboration with insta page who sells chokers and I must admit they all look freaking amazing! Unfortunately, they are shipping only to Serbia and Montenegro, but you still can enjoy this beauty.
_______
Sve o choker ogrlicama sam vam rekla u ovom postu, a sada vam predstavljam insta stranicu Choker.Ogrlice koja nudi neverovatne i raznovrsne choker ogrlice. Aplauz za njih, molim vas, jer sada konačno možemo da pravimo kolekcije, a da to ne budu samo tattoo choker ogrlice. U njihovoj ponudi možete naći chokere sa privescima, sa čipkom, sa dve trake, itd. Ja sam zaista oduševljena i drago mi je što konačno možemo da proširimo naše vidike što se tiče ovih ogrlica.
Be Younique,
Jasmina Di, x.



U saradnji sa njima izabrala sam dve ogrlice, a to su choker sa cvetićima i sa priveskom krune. Možete da birate da li će biti dve trake ili čipka, kao što možete videti, ja sam izabrala dve trake. Pored krune, tu su privesci krila, ključa, novčića, a sigurna sam da će biti još dosta njih u buduće vreme. Što se tiče druge ogrlice, ona je malo nežnije varijante jer je sa cvetićima, ali opet ima svoju edgy dozu. Nema ni mesec dana od kako su počeli sa radom, a već ima dosta zadovoljnih osoba koje su oduševljene ogrlicama, zato ne zaboravite da zapratite Choker.Ogrlice, a ni da nabavite svoju choker ogrlicu jer sam sigurna da će se svi pitati odakle vam. Svaku kombinaciju začine i daju neku posebnu notu jer su tu da pokažu da imate stav, a u isto vreme i stil.


 *collab post with Choker.Ogrlice
_______
Instagram | Twitter | Bloglovin' | Youtube | Facebook | Tumblr

16 коментара:

  1. Obe ogrlice su prelepe!Super post!!
    beautyqueen000.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Super su oglice. Druga mi se posebno sviđa. :)
    Učlanite se na moj blog, uzvraćam-----> Fashion, Beauty and Style

    ОдговориИзбриши
  3. Ogrlice su predivne, steta sto ne salju i u BiH... x

    -> http://e-s-wonderland.blogspot.ba/2016/05/school-trip-to-jajce-photos-from-jajce.html

    ОдговориИзбриши
  4. Ogrlice su divne, odmah ću da uđem i pogledam još! :)

    novi post je objavljen, ko želi može da ga pročita i učlani se:
    introvertna-holanđanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Beautiful post my dear! I will be very glad if you will come to me! Kisses )) SUMMER LOVE http://blondelafemme.blogspot.ru/2016/05/summer-love.html SONG IN MY HEART http://blondelafemme.blogspot.ru/2016/05/song-in-my-heart.html

    ОдговориИзбриши
  6. Just followed you back! You're rocking those two chokers!
    xx

    KayleeㅣJK's Dawn

    ОдговориИзбриши
  7. Ogrlice su predivne. :)

    http://mojasvastaricams.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  8. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and instagram @djonovic_milica? If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    https://threesoul.blogspot.com/

    kisses

    ОдговориИзбриши
  9. Hi Jasmina lovely post and choker. i am back i launched my new blog would love it if you could check it out and follow me
    www.mssparkleandglow.com
    Have a great day

    ОдговориИзбриши
  10. U posljednjih par dana sam postala neki fan ovih ogrlica, moram si apsolutno nabaviti par.
    Divna si. ☺

    ОдговориИзбриши
  11. Divan post i hvala ti na ovom linku,obozavam ove ogrlice imam vec 5-6 takvih <3

    http://sweetkokoo.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  12. Volim ovakve ogrlice u poslednje vreme, možda nabavim neku. :)


    http://couturecase.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Ja obožavam choker ogrlice, a ove koje ti imaš su preprelijepe *_*

    NOVI POST: kreativanblog.blogspot.com ♥

    ОдговориИзбриши
  14. Izgledaju tako dobro +_+
    💎 forever-blogm.blogspot.com 💎 - new post :)

    ОдговориИзбриши
  15. Prelepe su ogrlice. Ne volim baš ove obične choker ogrlice, ali tvoje mi se sviđaju.

    miaswoorld.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...