Spring Wishlist 2016

Summer Wishlist 2016
Yes! Finally something just for my soul. Spring wishlist is here, ouh, look at all these pretty things. A little bit of Chiara, Stella, Coco, Beyonce... Wanna know everything about it? Then for more text, translate on your language and read it below. ˇ
_______
Vreme je za prolećnu listu želja, oh boy. Znači, imala sam samo tri, četiri stvari na spisku i mislila sam da neću imati šta da ubacim, kad ono kao što vidite završila sam sa dvadeset. Ima tu pomalo Chiare, Stelle, Coco, Beyonce, ali šta se tačno nalazi na mojoj listi želja pročitajte u nastavku. Neke već imam (dobro jednu), a druge tek treba da nabavim. Krenimo...
Let It Sparkle,
Jasmina Di, x.
FASHION
1. Bomber jakna: one su trenutno must-have, tako da mislim da ne moram ništa da kažem. Ali ipak,  više o njima ovde.
2. Teksas jakna: imam opsesiju sa teksas jaknama koje imaju printove pozadi, znači želim, želim, želim...
3. Kratka teksas jakna: obožavam ovakve modele jakni. Stara mi je postala mala, pa mi treba zamena. Toliko.
4. Košulja na pruge: s obzirom da pruge i dalje trenduju i da je ova košulja predivna, mislim da je zaslužila mesto na listi.
5. Pocepane džins farke: nemam nijedne na moju veliku iznenađenost, pa mislim da to treba da se menja, yup.
6. Kožni šorc: ima nešto u toj koži što me privlači, a i savršeno bi se uklopio sa košuljom iznad.

SHOES
7. Chiara Ferragni espadrile: imam veliku ljubav prema šljokicama, a ove su magično neodoljive. Vidite samo te detalje!
8. Nude cipele: um, da, još ih nisam nabavila. Still an obsession
9. Stella McCartney cipele: volim platforme i jedna je idealna, ali dve? To je vrhunac! To mora da se ima! Kraj.
10. Espadrile (slip on): ooh, njih sam već, kao što i znate, kupila. Sve o ovim bebama tačno ovde na ovom linku.

ACCESSORIES
11. Ivy Park triko: brend polako odjekuje svetom, a stigao je i do moje liste želja. Biće savršen za yogu i pilates, yass.
12. Ivy Park kačket: kakvo je to vežbanje bez kačketa? Pa nikakvo, hah. 
13. Bandana: idealna zamena za rajfove, a tako su kul i daju swag.
14. Kruna prsten: izgleda predivno i veoma je zanimljiv.
15. Roze naočare: da svet vidim ružičasto. 

BEAUTY
16. Naked2 senke. čisto da upotpunim Naked kolekciju. Šalim se, to je zbog kvaliteta.
17. Lady Million parfem: moram da ga imam jer sam opsednuta reklamama za njega!
18. Crni karmin: da furam edgy, dark i femme fatale izgled. All black, yaas!
19. Chanel Lux: nema priče, nema dileme. Lux je must.
20. Chanel Boy. onda tu je i chanel boy, još veći must. Sad ima dileme, ugh.

Šta vam se najviše dopada sa ove liste želja? Da li se nešto nalazi i na vašoj listi?
_______
Instagram | Twitter | Bloglovin' | Youtube | Facebook | Tumblr

10 коментара:

  1. AAAAH! I want that BADASS BABE jacket! Super cool <3

    Anyway, I'm following you now on GFC. Would you mind to follow me back? ;)
    Take care,
    Rizuna from A Well-dressed Nerd

    PS: don't forget to check this out >> Na-Ra Hayley

    ОдговориИзбриши
  2. Baš mi se dopadaju stvarčice sa tvoje liste! :)

    fashionholicyeahh.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Zanimljivih stvarčica ovde ima, a ja ti mogu preporučiti parfem Lady Million jer sam ga koristila i zaista je odličan :)
    Super post :)

    NEW POST -----> LITTLE BOX OF HAPPINESS <-----
    FOLLOW ME ON INSTAGRAM

    ОдговориИзбриши
  4. Uh odlicna lista zelja, bas mi se dopadaju stvari koje si izabrala :)

    http://mojasvastaricams.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Predivne stvarcice, narocito mi se svidja kozni sorc i naocare.

    https://dzaniica.blogspot.ba/ xx

    ОдговориИзбриши
  6. I love it!!! All.... fantastic. Xo xo Dear.
    Great post!!
    http://aquinosehabladecontabilidad.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши
  7. Super su stvarcice <3
    Ako zelis da se medjusobno pratimo javi mi :)
    vannja9.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. 2. I love it

    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. I want it all! Gorgeous selection!

    xo
    www.carinavardie.com

    ОдговориИзбриши
  10. Great!! Denim jackets are a top

    xx LL

    www.lalouuula.com

    ОдговориИзбриши

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...