Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Urban Decay: Naked 3 Brushes


Yayy! Urban Decay brushes are finally mine and after reviewing some of them I recommend them to you all. They're soft, but really so soft and they look incredible. You know what they say? "You can never have enough brushes" and that's so true. For photos and more text, translate on your language and see/read it below.ˇ
_______
Bili amater ili guru u šminkanju, neophodno je imati četkice za šminkanje kako bi se što bolje našminkali (naravno, ukoliko ne želite da se šminkate prstima kao što sam ja činila u teen danima). Sada kada pokušavam da se prisetim, zaista ne znam kako sam izlazila na kraj sa šminkanjem s obzirom da sam imala samo jednu do dve četkice. Mogu da lupam glavom koliko hoću, ali zaista ne mogu da se setim. Sada kada se moja kolekcija šminke povećava, shvatila sam da mi treba još četkica jer kako kažu "njih nikad dosta", zato sam kupila famozne Urban Decay četkice. U nastavku pročitajte moje utiske i koje četkice sadrže ovaj set.
Be Urban,
Jasmina Di, x.


Dakle, u pakovanju se nalazi 12 četkica koje su napravljene od 100% prirodne dlake. Sa sigurnošću mogu da kažem da su neverovatno meke i da uživate dok se šminkate, toliko da se zanesete i samo prelazite četkicom preko lica uživajući u neverovatno magičnom dodiru. Nisam ih sve isprobala jer ne koristim šminku za koju su zadužene pojedine četkice, ali jedva čekam sve da ih testiram. Četkice dolaze u kutiji koju vidite na slikama, a ja posebno moram da pohvalim dršku koja se presijava i ferulu koja je zlatne boje. Čista desetka za izgled. Čista desetka za kvalitet.


U setu se nalazi:
1 četkica za rumenilo
1 četkica za tečni puder
1 četkica za puder u prahu
3 četkice za senke
2 četkice za usne
1 eyeliner četkica
1 aplikator za senke
1 četkica za trepavice
1 četkica za obrve

Kako vam izgledaju ove četkice?
PS: Uskoro očekujte haul u kojem se nalazi još nešto od ovog brenda. Da li neko može da pogodi šta je u pitanju?
_______
Instagram | Twitter | Bloglovin' | Youtube | Facebook | Tumblr

15 коментара:

  1. Lepo izgledaju cetkice. Sledece su verovatno paletice od istog brenda? :D
    Fashion Lover

    ОдговориИзбриши
  2. Cetkice su predivne! Slijedece cu vjerovatno sjene? :)

    http://dzannica.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  3. Četkice izgledaju jako kvalitetno i verujem da uživaš šminkajući se njima :)
    Odličan post i fotografije :)

    NEW POST -----> LITTLE BOX OF HAPPINESS <-----
    FOLLOW ME ON INSTAGRAM

    ОдговориИзбриши
  4. Četkice izgledaju baš kvalitetno i lijepo. Možeš posjetiti moj blog ako želiš. :) http://mimicaa27.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Izgledaju oooodlično, baš bih volela da ih nabavim. Ja sam od onih koji nikad nemaju četkice jer kako mi koja drugarica dodje pokupi i odnese uz rečenicu... ''Ma opušteno javiće ti se opet Kinezi, pa onda sebi poruči'' :')
    Baš me zanima koja je sledeća stvar :))

    Moj blog: Kapege life moments :)

    ОдговориИзбриши
  6. Odlican post. Imam ove cetkice i zaista kao sto ti kazes, odlicne su, jako mekane, ma predivne. :)

    http://mojasvastaricams.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Odlicno izgledaju, super ce ti koristiti, u to ne sumnjam :-) :-*

    VISIT & FOLLOW MY BLOG PEOPLE, I ALWAYS FOLLOW BACK :-)
    https://katycolorfulfreak.blogspot.com/2016/05/basics.html

    ОдговориИзбриши
  8. Cool! ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Evo uhvatila sam sebe,kako buljim u ove četkice,dobrih pet minuta. Tako suu odlične. Tvoje mi preporuke jako puno znače,pa ću možda naručiti ovakve četkice :)


    alijidnevnik.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Četkice cu bas divne, i meni je potrebna jedna ovakva kolekcija :D

    BebaGottel
    Instagram
    Facebook

    ОдговориИзбриши
  11. Odličan post i smatram da su ove četkice svima neophodne za šminkanje, ja sam imala slične ranije i zaista su sjajne x
    http://fearlesskingdombyvalentina.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  12. Kistovi izgledaju prelijepo I profesionalno! Odličan post!

    - kreativanblog.blogspot.com - novi post ♥

    ОдговориИзбриши
  13. Hi, dear!
    Great post! Would you like to follow each other? Let me know in the comment and i will follow you back!

    xoxo
    Zapraszam! :)

    ОдговориИзбриши
  14. Odlican post, iako se u ja to uopste ne razumem, ali vidim da izgleda super i da pomaze.
    Novi post http://schoolboy00.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  15. Great pictures and Interesting post! Thanks for sharing this :)

    Best Wishes From Ashon
    http://ashonfashionary.com/boyfriend-shirt-day/

    ОдговориИзбриши

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...