Offline Life #3


New post for Offline Life series is here and that's where you can see what I'm doing in my free time when I disconnect from internet. Some of the things that I'm doing are reading books, listening to music and sometimes making a food, just to name a few. As for the other things, you would need to read a post to found out. Translate on your language, read it below and enjoy! ˇ
_______
Šta radimo kada pritisnemo log out dugme, ugasimo laptop i diskonektujemo se iz virtuelnog sveta? Šta radimo kada ignorišemo pozive iz spoljašnjeg sveta i ostajemo ušuškani u svom domu? Znate šta radimo? Podignemo sve četiri u vis, odvrnemo muziku do daske, pijemo koktele i opuštamo se. Opuštamo se tako što upadnemo u vrtlog životnih dešavanja nama omiljenih likova, tako što pravimo hranu sa stranice koju slučajno otvorimo, tako što padnemo na krevet i bacamo vajb ljubavi i smeha. Zaboravimo na sve obaveze, prisećamo se dobrih citata zašto je dobro živeti i radimo one stvari koje su samo za našu dušu. Zato živeli i uživajte!

Ovo je moj offline život! Dobrodošli!
Ne znam kako ovo da objasnim, ali u poslednje vreme jutjub me baš vuče prema sebi i prema snimanju videa. Toliko me vuče da razmišljam da ponovo postanem aktivna i evo me sada sedim, gledam svoje stare videe i pitam se zašto sam uopšte i prestala? Uglavnom, kao što sam i rekla, razmišljam da se vratim snimanju pa me zanima da li imate neke predloge šta bih mogla da snimam? Ja već imam nekoliko videa u planu, ali neki rezervni su uvek dobrodošli.

READING: Girl Online on Tour, Zoe Sugg (Zoella)
Mogu da se kladim da je svakom blogeru ova knjiga (ko ju je pročitao) zauzela posebno mesto u srcu i mislim da je pomalo za svakog blogera ova knjiga (kao i prvi deo) must-have za pročitati. Knjiga je divna, laka, teen, pomalo smešna i dosta poučna. Sve preporuke za nju. Za kraj moram da izdvojim citat iz prvog dela koji mi se mnogo svideo, a on je „Sanjam o tome da se sve tinejdžerke krišom osećaju kao ja i možda ćemo jednog dana, kad shvatimo da se sve osećamo isto, prestati da se pretvaramo kako smo nešto što nismo. To bi bilo sjajno, ali dotle ću iskreno govoriti o tome na ovom blogu i skrivaću to u „stvarnom životu.”

QUOTING: F.E.A.R. - Forget Everything And Run OR Face Everything And Rise
U životu postoji dosta izazova, neki su teški, neki su laki, ali ono što je bitno jeste da ih savladavamo, da idemo ravno na njih, da se borimo. Koliko god teško bilo ili koliko god se plašili znajte da je to samo tada, u tom trenutku i da treba da se suočite sa njima kako bi nastavili svoj put dalje. Ako odlažete, ako bežite od njih, ja mislim da je to skroz bespotrebno jer će oni ponovo doći do vas i staviti vas na isto - da se suočite ili da ponovo bežite. 

MAKING: Framed Rose
Oduševila sam se i ostala bez reči kad sam dobila ovu ružu usred knjižare dok sam razgledala knjige, zato sam odlučila da je uramim i da se zauvek sećam malog znaka pažnje od meni drage osobe. Mislim da će odlično izgledati, a mislim da je i bolje to nego da se baci. Želim toj osobi da se zahvalim i ovde jer sada zna link mog bloga. Hvala ti mnogo, bb! 

DOING: Tumblring
Poprilično dugo nisam bila aktivna na svom Dimitri Wings tumblr-u, ali sada sam ponovo počela da reblogujem druge i postavljam svoje slike (njih možete videti pod heštagom #mine). Obožavam tumblr jer su slike fenomenalne, veoma inspirativne i tako tumblr. Tamo jednostavno možete da ostanete satima vrteći stranice. Da li vi imate tumblr?

LOVING: My New Shoes
Verovali ili ne, ovog meseca sam kupila svoje prve cipele (potpetice) u boji i totalno sam oduševljena njima. One su teget-roze boje i imaju mašnu što ih čini veoma kjut. Na prvi pogled zaista deluju da je nemoguće hodati u njima jer su vrtoglave, ali na moje iznenađenje uopšte nisam imala poteškoća. Čini mi se kao da sam rođena u štiklama, ne postoji nemoguće, haha.

Kako je vama protekao mesec?
▶ Offline Life: #1 | #2
_______

11 коментара:

  1. wow! gorgeous stuff! =)

    xx
    the-not-so-girlygirl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Great post dear
    Kisses
    http://softcutie.blogspot.com.uy/

    ОдговориИзбриши
  3. Those pink heels look so cute. Lovely post <3

    xoxo Eva | www.evakindles.com

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post. Učlani se na moj blog, uzvratiti ću. Nova sam na blogu iii izašao je novi post. https://enotes10.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  5. Great post dear kiss

    http://denimakeup95.blogspot.it/

    ОдговориИзбриши
  6. Vrlo zanimljiv post. Iako sam svoj blog napravila iz razloga da prikupim sto vise beauty, make up i fashion saveta, rado citam ovakve postove. Po meni vodis vrlo zanimljiv zivot, imamo slicna interesovanja sto mi se jako svidja. U celokupnosti jako simpatican post i od sad te pratim.

    Posetite i moj blog: http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  7. Good Job
    Lovely post
    What do you think about follow each other?
    Kisses from
    Mayses Modamour

    ОдговориИзбриши
  8. Wooow! Ovo je predobar post,uživala sam čitajući ga!
    Novi post--> http://beautyshapes3.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...