Review: #OMG Perfumed Hand Cream | Summer&Spice


Sa blogovanjem kasnim skoro tri meseca, ali polako popunjavam rupe jer su svi datumi za isplanirane postove već rezervisani. Jedino što preostaje jeste da ugledaju svetlost dana kada budu bili spremni za to, a nadam se da će to biti uskoro. Za danas imam recenziju parfemske kreme za ruke #OMG od Summer&Spice-a koju ste mogli da vidite u junskoj Glam kutiji

Summer&Spice kaže: Raskošna parfemska krema za mekane ruke koja satima širi neodoljive mirisne note oko tebe. Ne masti ruke i odmah si spremna za akciju. Za sanjare, avanturiste, velike ideje, poljupce pod zvezdama, izdvajanje iz mase... Za onaj glas u glavi koji ti govori jednom se živi... Beskrajno ispirisan činjenicom da su devojke jednostavno bolje.


Izgled
Bočica je bele boje sa rozom nalepnicom na kojoj su zvezdice. Na prednjoj strani piše Summer&Spice kao i ime kreme, a to je #OMG. Krema se nanosi preko pumpice, a ima i zaštitni poklopac. Bočicu bih opisala sa girly, a posebno dreamy. Ako bolje pogledate, primetićete da kao #OMG nešto misli, a kada se sve pročita (i prevede) ispada: "Oh moj Bože. Sviđa mi se. Šta je to?" Odgovor? To je parfemska krema #OMG.


Miris i tekstura
Mirisna note ove parfemske kreme je prozračan i beskrajno zavodljiv jasmin sa uljem od semenki grožda. Ne znam zašto, ali meni lično i nije baš neki miris i to je jedina mana i jedini minus u ovoj recenziji. Posle nanošenja se dosta dugo oseća što je odlično, a što se tiče teksture, ona je bele boje i posle prvog nanošenja možete odmah videti rezultate, a to su meke, baršunaste i mirišljave ruke. 


Utisak:
Iako je bočica neverovatno fantastična, a formula sjajna, moram da kažem da me miris nije osvojio, ali ono što je bitno jeste da vremenom polako nestaje i da postaje okej. Ukoliko ne volite kombinaciju mirisa od jasmina i grožđa onda vam ovu parfemsku kremu ne preporučujem, ali ako želite preslatko pakovanje i učinkovitu kremu onda vam je definitivno preporučujem. Kao večiti ljubitelj vanile, mnogo bih volela da isprobam #LOL za koju sam sigurna da bi me oduvala. Sve u svemu, mnogo mi je drago što na bočici mogu da pročitam Made in Serbia, a moja konačna ocena su četiri zvezdice od pet. Kako se vama čini ovaj proizvod?

INFO
Proizvođač:  Alchemy (Summer & Spice)
Cena: 249 dinara 
Količina: 75ml

OCENA
★★★★
_______

12 коментара:

  1. #LOL ce ti se sigurno svideti! Ja sam kupila u lilly radnji letos i od tada mi ne izlazi iz tasne.
    Ja licno volim jasmin, pa volim i #OMG. Preslatke fotke!

    ОдговориИзбриши
  2. Ja ceo zivot vucaram neke kremice pogotovo zimi zbog osetljive koze ruku. Preko dana koristim malo slabije kreme a uvece jace. Meni kreme ne traju duze od 20 dana. Odlicna i detaljna recenzija. Svaka cast. ❤ :)

    Novi post
    Mirjanasite.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  3. Wonderful review!
    Have a nice weekend!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    ОдговориИзбриши
  4. Nisam nikad vidjela ovo ni probala, ali pakiranje je preslatko! :)

    ОдговориИзбриши
  5. Baš preslatko izgleda! :)
    Odlična recenzija. :)
    A ono što mene interesuje je, da li naručuješ knjige negde sa neta ili ih kupuješ? Konkretno mislim na ove u pozadini. Zato što sam zapazila ovaj logo sa leve strane, a nigde nisam videla da ih ima na ovim knjigama koje ja imam i odakle poručujem i kupujem. :/
    Pa ako možeš da mi otkriješ tajnu. :)

    www.littleboxofhappiness.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Te knjige što imaju logo za koji pitaš su iz edicije outlet. Sve su kupljene i koštale su po 250 din. :)

      Избриши
  6. Lovely post! Following...


    http://modernastrega.blogspot.com.ar/

    ОдговориИзбриши
  7. lovely post
    follow for follow???
    https://imiblog25.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. such a cool post !

    lets follow each other :)

    19th century OOTD Post - read more

    Check out my Insta and stay tuned ♥Instagram

    Stay Gold

    ОдговориИзбриши
  9. i followed u, now it's your turn
    https://imiblog25.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Hi dear
    Oh it seems a great product, a basic in our hands
    Thanks for sharing
    xoxo

    ОдговориИзбриши

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...