Offline Life | November 2016


New post for Offline Life series is here and that's where you can see what I'm doing in my free time when I disconnect from internet. Some of the things that I'm doing are reading books, listening to music and sometimes making a food, just to name a few. As for the other things, you would need to read a post to found out. Translate on your language, read it below and enjoy! ˇ
_______
Šta radimo kada pritisnemo log out dugme, ugasimo laptop i diskonektujemo se iz virtuelnog sveta? Šta radimo kada ignorišemo pozive iz spoljašnjeg sveta i ostajemo ušuškani u svom domu? Znate šta radimo? Podignemo sve četiri u vis, odvrnemo muziku do daske, pijemo koktele i opuštamo se. Opuštamo se tako što upadnemo u vrtlog životnih dešavanja nama omiljenih likova, tako što pravimo hranu sa stranice koju slučajno otvorimo, tako što padnemo na krevet i bacamo vajb ljubavi i smeha. Zaboravimo na sve obaveze, prisećamo se dobrih citata zašto je dobro živeti i radimo one stvari koje su samo za našu dušu. Zato živeli i uživajte!

Ovo je moj offline život! Dobrodošli!

WATCHING: Vojna Akademija
Ne znam tačno kada, ali u mom mestu se otvorio bioskop i sada svakog vikenda ima da se gleda nešto. S obzirom da je cena jako niska, a gledanje u bioskopu idealno za hladne dane nisam mogla da propustim priliku. Iskreno, nisam mnogo obraćala pažnju šta se izdaje (jer sam totalno zaboravila na bioskop), ali kada sam dobila poziv za gledanje trećeg dela filma Vojne Akademije to onda naravno da nisam mogla da odbijem. Film je sjajan, ali kraj je katastrofa. Totalno je nedovršen. 

LOVING: Pink Barbie Car
Kada sam videla ovaj auto odmah sam izvadila kameru kako bih ga uslikala jer je izazvao prijatno iznenađenje kod mene, mislim, koliko puta u životu naletite na preslatki barbie auto? Fića u ovo vreme i nije baš neki auto za koji bi se ljudi odlučili da kupe, ali kada izgleda ovako onda sam sigurna da bi mnoge devojke volele da ga poseduju. Da li ste vi jedna od njih?

READING: Vanilla Sky, Zorannah
Polica sa mojim knjiga se neprestano povećava, a spisak za čitanje raste. Ovog puta knjiga koja se našla u mojim rukama je knjiga naše srpske modne blogerke Zorane aka Zorannah. Glavna junakinja je Lana i već od samog početka me nervira jer je neverovatno razmažena. Nadam se da će mi se ova knjiga do kraja čitanja dopasti.

MAKING: Coffee Tradition
Dok sam smišljala i isprobavala razne načine kako da ostanem budna dok sam mrtva umorna, morala sam da priznam poraz i shvatim da je kafa jedina ta koja može da me razbudi dovoljno da obavim sve obaveze zadate za taj dan. Zato za sve vas kada budete imali problem da ostanete budni i odmorni nemojte piti energetska pića, nemojte spavati (to zapravo možete zbog obnove energije) već uzmite i popijte jednu šoljicu kafe koja će vas fest razbuditi. Sa ovim novim načinom života, odlučila sam da napravim tradiciju i zato uz svaku šoljicu kafe sebe počastim sa marshmallowima koje obožavam.

DOING: Searching for a new mobile phone
S bolnom činjenicom da mog telefona više nema došlo je vreme da krenem dalje i pogledam ponude i nabavim sebi neki novi telefon. Jedan mi je već zapao za oko, ali nekako me opet privlači moj stari fon i možda budem kupila isti što bi bilo super jer imam divnu maskicu za njega.

THROWING BACK: Caffe Bar Obeliks
Prošle godine u novembru sam vam predstavila svoj najomiljeniji kafić. Sada, godinu dana kasnije, mi je jako žao da kažem da se kafić promenio. Ne mislim na enterijer već na atmosferu. Pre je bio topao, veseo, pun pozitivnog vajba, a sada je sve kontra. Stvarno ne znam šta se desilo ali zaista sam volela da idem tamo i stvarno bih volela da povrati svoju staru atmosferu.

Da li imate vi neku svoju tradiciju?
▶ Offline Life: #1 | #2 | #3

PS: Postavljeno je glasanje za NAJ blogera (klik) zato glasajte! Računam na vaše glasove i hvala unapred.
_______

10 коментара:

  1. Interesting post ) Thanks for sharing )
    http://beyoutiful.com.ua

    ОдговориИзбриши
  2. Taj offline life u svim mogućim verzijama mi izgleda sve bolje i bolje što sam starija, a i po tvojim fotografijama u pastelnim tonovima usred zime isto izgleda bolje od virtuale. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Sometimes disconnect from internet is a very good idea. I thing I could not endure one month but it is good for a few days or hours. It is true, we spend much time on internet.

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. A few days or hours is enough since there is no way for people to be and live without internet. :)

      Избриши
  4. Autic je presladak i dosta upadljiv, sigurno bih ga i ja slikala, da ga vidim u prolazu :-)
    Odlican post <3

    VISIT MY BLOG PEOPLE :
    https://katycolorfulfreak.blogspot.com/2016/12/sweater-dress.htm

    ОдговориИзбриши

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...