Snapchat Life #1: dm shopping!


U utorak (03.11) sam snepovala na BloggersBalkan snepu i te snepove možete videti upravo u ovom postu ukoliko ste ih propustili. Nadam se da će vam biti zabavni ovi postovi jer dođu kao dnevni photo vlogovi. Dana kada sam snepovala trebala sam da idem na Kalemegdansku kulu, ali nisam otišla. Umesto toga sam ponovo završila u Aviv parku i šopingovala. Uskoro će biti i haul post mada to šta sam kupila možete videti i ovde. Ovo je drugi dan kako snepujem, a postavila bih vam i prvi da nisam izgubila fon kao i sve slike u njemu. *crying* U ovom postu takođe možete videti još neke sneak peakove šta će se naći na blogu.

Da li vi imate snapchat?
_______

15 коментара:

  1. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post kao i slike! Pratim te, ako želiš poseti moj blog!♥
    http://marijasworldblogaddres.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Odlična kupovina:)
    https://mysweetescapemasha.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post. Slike su odlične. Imam snapchat, ali ga ne koristim jer nemam telefon. Poseti moj blog i ostavi utiske o njemu.

    lifeinmystyle311.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. To nije Minnie, već Hello kitty.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da znaš da si u pravu. :o Zato se meni nešto nije uklapalo kada sam pisala Minnie. Hvala što si mi razjasnila likove, dešava se da se pobrkaju kada ih ne vidiš neko duže vreme, haha. :)

      Избриши
  6. Draga, dugo nisam ulazila na blogger, a samim tim ni posecivala tvoj blog, sad kad sam usla... odusevljenja sam! Sve mi se svidja, od izgleda do sadrzaja postova. Savrseno, kao i uvek! ♥

    girl-hashtag.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Odličan post! Prelepe slike, takođe sam skoro kupila essence senku. <3 <3

    http://mirjanafashion.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...