Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Snapchat Life #2: Wedding Day


Novi post iz serije #SnapchatLife je tu i možete videti sve što se propustili. Ovog puta vas vodim na venčanje koje se održalo na neverovatnom mestu, ja sam oduševljena enterijerom (nadam se da ćete biti i vi), a u pitanju je svečana sala Nera u Beogradu. Pored bacanja bidermajera, divnih efekata i neon noktiju tu je i fenomenalna hrana zbog koje biste i prste polizali. Do sledećeg snepovanja, pratite me na shantyjass snepu, uživajte u postu i čitamo se u sledećem. Prošli post iz ove serije ➡ dm shopping




Da li volite venčanja?
_______

4 коментара:

  1. Sjajan post, baš sam uživala. Izgleda da ti je dan bio jako zanimljiv. ♥

    Poseti: Misseslandy

    ОдговориИзбриши
  2. A very interesting post !!!
    We'll be in touch!!!!Merry Christmas🌲🌲

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican post, slike su divne! :) :*

    New post: http://marinailes9.blogspot.rs/2016/12/ocher-shirt.html

    ОдговориИзбриши

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...