The Fashion Spell na Bloger Festu 2017.



Dragi moji, dan da blogeri najzad zasijaju je stigao. To je dan koji će prštati od pozitivne energije, inspiracije i ljubavi prema pisanju. To je dan kada će se blogeri i njihovi divni čitatelji naći oči u oči i porazgovarati i podeliti svoja mišljenja uživo. To je dan koji će obeležiti blogosferu i dati joj novu dimenziju. Jednom rečenicom, taj dan je Balkan Bloger Fest!

Balkan Bloger Fest je festival na kome će se aprila 2017. u Beogradu okupiti mnogi blogeri i sa vama iza malih ekrana zabaviti i doživeti nezaboravno iskustvo na velikoj sceni. Imaćete šansu da vidite i upoznate vaše omiljene blogere, da popričate sa njima i da se, naravno, fenomenalno provedete. Da li možete da zamislite da umesto čitanja slušate post? Svi znamo da to zvuči predivno, a sada je to, verovali ili ne, i moguće.

Ja sam mnogo oduševljena što se BF realizuje i što imam priliku da učestvujem, mada se učesnici još uvek ne znaju jer će biti glasanje na njihovom sajtu (www.blogerfest.com) i to ko će učestvovati je u vašim rukama. Ako vam se dopada moj blog i moji postovi, ako mislite da zaslužujem mesto kao učesnik i ako želite da osetite TFS čaroliju uživo, glasajte za mene. Ako želite i vi da budete učesnik ili da dođete kao posetilac, kliknite ovde i prijavite se.

Ovo što se dešava je stvarno neverovatno jer imam priliku da ostvarim delić svog sna i da mi se sav trud oko bloga i svi ti dani i noći kuckajući postove isplate. Raditi ovo je pravo uživanje, to su male stvari, a velike radosti za srce i dušu i saznanje za BF me čini još srećnijom. Bilo da idem kao učesnik ili posetilac, znam da će ovo biti sjajno i zato sve pohvale organizatorima.
_______

12 коментара:

  1. I ja mislim da je konačno vrijeme za blogere došlo. Nažalost, ne mogu doći kao posjetilac jer ne živim blizu Beograda, pa zapravo čak ni blizu. Vjerujem da će ovo biti početak ulaska blogera u svijet medija. :)

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš šteta što ne možeš doći, ali možda ćeš neke od narednih godina. Uvek ima nade. ♥

      Избриши
  2. Zaista je odlično što je konačno oživela ta ideja o Bloger Festu. :)
    Vreme je da i mi dobijemo naših 5 minuta. :)

    NEW POST -----> LITTLE BOX OF HAPPINESS <-----
    FOLLOW ME ON INSTAGRAM

    ОдговориИзбриши
  3. This sounds like so much fun. Such a cool idea and organization. I love it.
    I just followed your lovely blog. Please follow me back. Stay in touch :)

    www.fashionradi.com

    ОдговориИзбриши
  4. https://magicworldofpanda.blogspot.hr follow her she will follow u

    ОдговориИзбриши
  5. Super post. Prijavila sam se kao posetilac i nadam se odlasku i upoznavanju svih vas

    ОдговориИзбриши

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...