Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Offline Life | December 2016


New post for Offline Life series is here and that's where you can see what I'm doing in my free time when I disconnect from internet. Some of the things that I'm doing are reading books, listening to music and sometimes making a food, just to name a few. As for the other things, you would need to read a post to found out. Translate on your language, read it below and enjoy! ˇ
_______
Šta radimo kada pritisnemo log out dugme, ugasimo laptop i diskonektujemo se iz virtuelnog sveta? Šta radimo kada ignorišemo pozive iz spoljašnjeg sveta i ostajemo ušuškani u svom domu? Znate šta radimo? Podignemo sve četiri u vis, odvrnemo muziku do daske, pijemo koktele i opuštamo se. Opuštamo se tako što upadnemo u vrtlog životnih dešavanja nama omiljenih likova, tako što pravimo hranu sa stranice koju slučajno otvorimo, tako što padnemo na krevet i bacamo vajb ljubavi i smeha. Zaboravimo na sve obaveze, prisećamo se dobrih citata zašto je dobro živeti i radimo one stvari koje su samo za našu dušu. Zato živeli i uživajte!

Ovo je moj offline život! Dobrodošli!

WATCHING: Storks
Jedna činjenica o meni je ta da obožavam animirane filmove, tako da sam morala da odgledam Storks. ... "Make a plan, stick to the plan, always deliver!" 😊 Istina je ta da nijednom nisam čula za film, niti sam znala o čemu se radi. Samo sam videla poster i odlučila da ga pogledam i nisam se pokajala. Uopšte! Znači, film je toliko dobar da sam ga po nekoliko puta premotavala unazad.

LOVING: Christmas Decorations
Decembar je magičan mesec jer ga osvetljavaju razni ukrasi i lampice duž glavnih ulica i izloga. Razne dekoracije su one koje nam izazivaju sreću, radost i veselje i baš zato volim Božićnu i Novogodišnju dekoraciju. Da ne spominjem tek ukrašavanje jelke i svu tu porodičnu zabavu. 🎄

Prošlog meseca sam u ruke uzela knjigu Vanilla Sky od Zorane, a ovog meseca sam je završila. Period čitanja je dosta dug, ali morala sam da odlažem čitanje zbog raznih obaveza. Jedna od njih je teorijski ispit za auto školu koji sam položila, yaas. Što se tiče Zoranine knjige... na početku mi je Lana dosta išla na živce, a kasnije je postala bolja, sve do kraja dok me nije iznenadila. Zaista neverovatan kraj. Sledeća knjiga koju čitam je Strast u smrti od Nore Roberts (Dž. D. Rob)

MAKING: Goals for 2017.
S obzirom da je Nova godina već na pragu valjalo bi da se isplanira nešto za nju, a ja sam već i počelaCiljevi će, naravno, biti i na blogu. Od 2017. godine planiram da vodim i planer samo što to neće biti planer, barem ne onaj pravi. Sve te stvari vezane za njega ću pisati u dnevnik što je meni mnogo bolje. Ah, jedva čekam da krenem!

DOING: Listening WORLDWIDE Radio Stations
Slučajno sam otkrila ovaj sajt preko kojeg možete slušati bilo koju radio stanicu u bilo kojem delu sveta. Otkako sam ga otkrila ne silazim sa njega, a mislim da bi bio odličan za žurku kućne varijante ili za bilo koju proslavu u nekoj mirnijoj atmosferi. Ono čemu se posebno radujem je što sada mogu da slušam BBC radio, yeey!

THROWING BACK: Purse by Ana Šurdilović
Ne mogu da verujem da je vreme tako brzo preletelo od kada sam dobila svoju AŠ tašnu, a da nisam uslikala neki outfit sa njom. Mislim da samo čekam nešto savršeno kako bi je uklopila, a ne nešto random kako bi samo imala neki outfit sa njom. Moraću da poradim na tome da nađem nešto idealno i da je konačno vidim kako blista negde.

Da li vi volite animirane filmove?
PS: Prijavite se za Winter Spells GIVEAWAY!
▶ Offline Life: #1 | #2 | #3 | #4
_______

6 коментара:

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...