Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Color Guide: White + Photo Inspiration


Bela. Boja čistote, nežnosti, savršenstva, svetlosti, jednostavnosti, nevinosti. Boja koja može da se kombinuje sa bilo kojom drugom bojom i koja će uvek sjajno izgledati. Bilo da je kombinujete u odevnoj kombinaciji ili u enterijeru, tu je da vas oraspoloži i pokaže svetlost. Boja koja predstavlja sve boje i s obzirom da reflektuje svu snagu spektra, teže je gledati u nju. Veruje se da bela donosi sreću i zato se venčava u odeći (venčanicama) te boje. Kao što znate, najbolja pozadina za fotografisanje je upravo bela što i praktikuje većina blogera. Negativna značenja ove boje su neplodnost, krhkost, hladnoća.

Kulturno i tradicionalno značenje:
Kina i Japan: boja za sahrane
Svet: bela zastava je simbol primirja
Indija: žene koje nose belo prizivaju muževljevu smrt
Azija: predstavlja decu, ljude od pomoći, brak, žaljenje, mir, čednost, putovanja

Shop White:

Volite li belu boju? Koja je vaša najomiljenija stvar bele boje?
Source: Bronzic, Pinterest
_______

3 коментара:

  1. Odličan post! Zaista se slažem sa svime što si rekla. Nešto što mi je najviše privuklo pažnju kod ovog posta je to tradicionalno značenje. Zaista sam uživala dok sam čitala post! Svaka čast, tema je savršena!

    leylaslifee.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Jako simpatičan post. Obožavam belu boju, iako sam u nekom dark i gotik stilu tako da sam uzivala u postu.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  3. Jako kreativan post. Uživala sam čitajući. Istina je sve sto si rekla, potpuno se slažem s tobom.

    https://stroongana.blogspot.hr/?m=1

    ОдговориИзбриши

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...