Goals for 2017.


Ja prosto ne verujem da je 2016. godina već gotova. Mnogo brzo je preletela, a svaka godina kao da je sve kraća i kraća. Zaista ne znam šta se dešava. Uglavnom, 2017. godina je došla i vreme je da se odrede neki ciljevi. Ja nikad nisam pisala određene ciljeve i planove već sam sve držala u svojoj glavi i ispunjavala ih kada sam mislila da je vreme za njih. Ove godine sam odlučila da ih napišem i da na kraju godine vidim svoje rezultate. Nadam se da će mi ovo biti dobra motivacija s obzirom da je sada sve javno. 

Ove godine želim:
Dobiti vozačku dozvolu i kupiti auto;
Napraviti Memories Jar i redovno ubacivati papiriće;
Pisati članke redovnije za Famozu i biti redovnija na blogu;
Konačno stvarno pokrenuti jutjub kanal;
Praviti više lista kao što je ova i uraditi što više stvari sa Bucket liste;
Krenuti u teretanu i hraniti se zdravije;
Pročitati/pogledati minimalno 12 knjiga/filmova;

Koji su vaši ciljevi za 2017. godinu?
PS: Prijavite se za Winter Spells GIVEAWAY!
Photo: Tumblr
_______

21 коментар:

  1. Zelim ti puno srece da ostvarenjem svih ovih ciljeva! Neke stvari koje si navela i ja zelim :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti! Želim i ja tebi mnogo sreće u ostvarenju svojih ciljeva! :)

      Избриши
  2. Iskreno ti želim da ostvariš sve ciljeve i želje. Stvarno su sve želje divne, super post:D

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  3. Nikad nisam pisala bas ciljeve za novu godinu ali ove godine sam napisala par stvari koje želim postići tokom 2017g. Isto tako želim položiti vozački kao i ti. Želim ti da ti se svi ovi ciljevi ostvare! Puno sreće u daljnjem blogovanju!
    Pogledaj moj blog bilo bi mi drago: http://stroongana.blogspot.hr/?m=1

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Oh, onda nam srećno na polaganju. :D Hvala ti mnogo, želim i ja tebi mnogo sreće i uspeha u ostvarenju ciljeva, kao i u blogovanju. :D

      Избриши
  4. Zelim ti da sto vise stvari ispunis sa ove liste, inace imamo slicne zelje.:)♥

    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati:
    aleksandrascorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  5. Želim ti da ispuniš sve ciljeve na svojoj listi. Ja svoje još nisam napisala. :)

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti mnogo. Onda ti želim da ih ispišeš što pre i kreneš u ostvarenje tih ciljeva. :)

      Избриши
  6. Odličan post draga! :) Nadam se da ćeš ispuniti svoje ciljeve. ♥

    ОдговориИзбриши
  7. Draga, želim ti da ispuniš svaki cilj koji si zadala sebi. Pogotovo da položiž vožnju, to je najvažnije.
    Novi post je na mom blogu. Reč je o pregledu prošlog meseca, i obaveštavanju o izmenama u ovom mesecu: LifeInMyStyle

    ОдговориИзбриши
  8. Jasmina draga, jako zanimljiv post. Želim ti srećne praznike i da sve svoje ciljeve ostvariš. <3

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  9. Одговори
    1. Drago mi je i hvala što veruješ da ću ih sve ostvariti. :)

      Избриши
  10. Odlični ciljevi. Želim ti da ih sve ostvariš i zadaš sebi nove!

    Pogledaj moj blog i zaprati me ako ti se sviđa >> http://kathydelight.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nadam se da hoću, ako ne na pola godine onda barem do kraja. :D

      Избриши
  11. Zelim ti svu srecu u ovoj 2017 i nadam se da ces uspjeti da ostvaris sve ciljeve sa liste!

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...