Offline Life: Telelink via 2060 | January 2017



Dočekali smo januar 2017. i ja vam mogu reći da kada je nastupio da sam dobila neki predosećaj da će ovo biti loša godina. Januar mi je tako protekao, ali nisam ovde da prenosim loše vibracije, zato je tu moja prva tegla sa uspomenama da pišem i veselim se samo dobrim stvarima. Već se radujem otvaranju na kraju godine. Oh, sad sigurno mislite "Nova godina je na početku, a ona već misli o kraju." #FunFact: Ja uvek živim u budućnosti i u oblacima. Uživajte sada i čitamo se na kraju sledećeg meseca.
_______
Šta radimo kada pritisnemo log out dugme, ugasimo laptop i diskonektujemo se iz virtuelnog sveta? Šta radimo kada ignorišemo pozive iz spoljašnjeg sveta i ostajemo ušuškani u svom domu? Znate šta radimo? Podignemo sve četiri u vis, odvrnemo muziku do daske, pijemo koktele i opuštamo se. Opuštamo se tako što upadnemo u vrtlog životnih dešavanja nama omiljenih likova, tako što pravimo hranu sa stranice koju slučajno otvorimo, tako što padnemo na krevet i bacamo vajb ljubavi i smeha. Zaboravimo na sve obaveze, prisećamo se dobrih citata zašto je dobro živeti i radimo one stvari koje su samo za našu dušu. Zato živeli i uživajte!

Ovo je moj offline život! Dobrodošli!

WATCHING: Empire
Ukoliko ste u potrazi za nekom sjajnom serijom onda vam preporučujem Empire (Imperija) koja me je neverovatno oduševila. Već od prve epizode mogu reći da mi je postala jedna od najomiljenijih i da mogu bilo kad u bilo koje doba da je gledam. Pored super radnje, tu je i neverovatna muzika koju ne smete da propustite.

Radnja: Radi se o Lucious Lyonu koji vlada muzičkim tržištem, ali sve se menja kada otkrije da je bolestan. S tom činjenicom on mora da izabere naslednika između svoja tri sina koja će se međusobno boriti za tron, a uz to kao šlag na tortu stiže Cookie, Luciousova bivša žena, po svoj deo Imperije i to kada konačno posle 17. godina izađe iz zatvora koje je zbog njega provela zatvorena. ... Gleda li neko ovu seriju? Kakvi su vaši utisci? Ja sam odgledala sve epizode i jedva čekam nastavak!

LOVING: My New Phone
Kad sam konačno prežalila svoj stari telefon, bacila sam se u potragu za novim i konačno ga kupila. U pitanju je Huawei Honor 7 Lite i totalno sam oduševljena njime, a posebno kamerom. Možda vam uskoro predstavim i aplikacije koje se nalaze na njemu.

READING: Strast u smrti, Nora Roberts (Dž. D. Rob) | Ocena: 7.5
Opis: Naseljene planete u svemiru, telelinkovi, leteća vozila i komande po glasu su samo neke stvari koje se pojavljuju u ovoj knjizi po čemu je očigledno da se radnja odigrava u nekoj dalekoj budućnosti. Međutim, to nije toliko bitno. Bitno je da Iv Dalas, detektivka u policiji, uhvati brutalnog ubicu koji ubija ovlašćene pratilje i da konačno otvori svoje srce prema Rorkiju.

Utisak: Istraga ubistva je dosta interesantna, drži neizvesnost i tera vas da što brže okrećete stranice kako bi otkrili ubicu. Što se tiče veze između Iv i Rorkija, to je bilo dopadanje na prvi pogled, a zaljubljenost se desila neverovatno brzo što je meni malo nerealno. Uglavnom, više me je zanimala istraga ubistva, nego napredak njihove veze. Možda je to tako jer prvi put čitam knjigu ovakvog žanra i moram reći da mi se toliko dopala da sam umesto FoxLife kanala krenula da gledam FoxCrime

Info: Ukoliko se neko zainteresuje za ovu knjigu, moram da vas upozorim da ima 45 delova (18 prevedenih) da se ne šokirate kao ja i ne uzbudite toliko da poželite da ih kupite sve (što ne bi bilo loše). 

MAKING: Memory Jar
Tegla sa uspomenama i redovno ubacivanje papirića mi se nalazi kao cilj za 2017. i mogu reći da sam ovo počela polako, ali sigurno da ostvarujem. Naime, papiriće sam počela da ubacujem, ali teglu nisam još do kraja dekorisala. Možda budem objavila ceo post o tome kada je budem završila i bila zadovoljna rezultatom.

DOING: Photos
Kada se godina završi i krene nova, onda obavezno te slike iz prošle godine narežem na cd-e kako bih obezbedila svoje uspomene i oslobodila nešto malo mesta sa memorije. Ove godine sam odlučila da umesto cd-a uzmem usb i prebacim sve slike na njega što je mnogo bolja opcija s obzirom da imam 8.112 slika što mojih, što za blog. PS: Brojka iz 2015. godine je mnogo veća, lol.

S činjenicom da se blogosfera redovno povećava sa novim blogerima, ovom prilikom želim da povratim post u kojem sam pisala o 5 osnovnih saveta za blogere kako bi im bilo što lakše da se prilagode ovom svetu. Nadam se da će pomoći nekome i naravno ako želite još neke dodatne savete napišite u komentaru hešteg: #NewbieUpdated.

Kako ste Vi proveli januar? Šta planirate za februar?
▶ Offline Life
_______

12 коментара:

  1. Predivan post,fotke su bas kuul ❤❤!Super si napisala ovo bas mi se svidja ❤❤!

    ОдговориИзбриши
  2. Predivan post. Dala si nam predivne savjete iz sopstvenog života. A što se tiče mog januara protekao je izuzetno dobro i nevjerovatno što želim i tebu da doživiš u februaru pa da zaboraviš na januar. No, znam kako je biti sanjar tako da ne sumnjam da ćeš brzo ostavit i januar iza sebe :D. Nema ništa ljepše nego pobjeći u svoj svijet "savršenstva". Svašta se pronađe :). :*

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
  3. Joooj baš mi se sviđa staklenka sa uspomenama, baš ću probati :)

    ОдговориИзбриши
  4. Meni je januar protekao veoma dobro a i bio mi je rodjendan 26.01 i bio je stvarno bolji nego prosle godine.Na mom blogu sam za samo 2 meseca 1.000 pregleda a za 5-6 dana cu verovatno stici 2.000.Za obu godinu mi je cilj da dostignem makar 7.000 pregleda i 100 clanova.

    andjelaslifestyle.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Thank you so much Jasmina!! I'm so happy that you liked my outfit with the green camouflage dress :) Sure I agree on following, I'm now following you, I'll wait for you ;) Have a wonderful day! Kss

    ♥ ★ ♥ GINGER COLLAGE ♥ ★ ♥

    ОдговориИзбриши
  6. Predivan post.Moram priznati da me je dosta motivisao,i baš si lijepo sve napisala i dosta se potrudila!
    Usput odličan blog,zapratila sam te!♥

    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  7. Predivan post.Moram priznati da me je dosta motivisao,i baš si lijepo sve napisala i dosta se potrudila!
    Usput odličan blog,zapratila sam te!♥

    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  8. Dobar post,takodje mi se svideo dizajn bloga,prelepp je. Zapratila sam te :)

    The Boho Diary

    ОдговориИзбриши
  9. Odlican post, svidja mi se, sve pohvale :)

    new post
    https://www.instagram.com/ilijac/
    http://mensfashionobsession.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  10. Sjajan post. Mnogo mi se dopadaju slike. Svaka čast, sve si lijepo napisala☺

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  11. Oduševljena sam idejom za post! Dosad nisam videla ni jedan sličan post na nekom blogu, tako da me je ovaj zadivio svojom originalnošću. Takođe sam imala jak preosećaj da će 2017. godina biti jedna od lošijih mada sada taj osećaj polako bledi. Odličan post ♥

    Die with memories,not dreams

    ОдговориИзбриши
  12. Odličan post. Zaista drugaciji od svih ostalih. Moram priznati da me sam naslov jako privukao da počnem čitati ovaj post. Jako si orginalna i kreativna. Slike su jako kvalitetne i super su!

    Posjeti moj blog bilo bi mi drago: http://stroongana.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...