Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Banggood Wishlist

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7

Do sad sam vas upoznavala sa dosta online sajtova, ali nijednom nisam imala priliku da vam predstavim sajt pod imenom Banggood. Iako ima more online sajtova, sigurna sam da ste čuli za njega kao i to da nudi mnogo više od ostalih. Pored odeće, obuće i nakita možete pronaći i mejkap, elektroniku, stvari za kuću, baštu, kompjutere i još dosta raznih sitnica. S činjenicom da se prvi put pojavljuje na blogu napravila sam listu želja koja je ujedno deseta na blogu, a šta to želim možete videti u nastavku.

Banggood Site Link

Ne znam zašto, ali ova bluza me baš privlači. Nekako kao da mi govori da je to ono što čini moj stil i da moram da je imam, a kada vam odeća ˝govori˝ onda jednostavno morate da je imate.
Kako bih formirala outfit sa bluzom i štiklama koje vidite izabrala sam ovaj crni šorc od čipke. Savršen je za neki izlazak ili proslavu jer je elegantan i divan.
Kada sam videla ove štikle odmah sam znala da se moraju naći na listi želja i eto ih. Mnoge se ne bi odlučile za ovakve štikle, ali one jednostavno imaju ono nešto i svoj ˝stav˝ što ih čini unikatnim.
Ovo je jedna sjajna stvar kao dekoracija za kuću i dom i moralo je da se nađe na listi. Napravljeno je od drveta i ima ceo alfabet ukoliko neko želi da formira neku reč.
Otkad sam saznala za hvatače snova želela sam da imam jedan, a sada sam konačno i odlučila da ga nabavim. Ovaj je crno bele boje i mnogo mi se dopada jer formira yin-yang simbol.
Ova torba me oduševljava i volela bih da je posedujem. Ima je u tri boje, a to su crna, plava, roza i srebrna. Kao što vidite, u obliku je mačke što je čini veoma zanimljivom.
Kao must-have za jutjubere zašto ova LED svetla ne bi bila must-have i za blogere? Kako njima daju dobar vajb kao pozadina, tako i nama mogu davati dobar vajb na slikama. Iako je ovo poslednje na listi, sigurno je da će se naći prvo u korpi za kupovinu.

Kako se vama čini Banggood sajt? Da li ste naručivali sa njega?
_______

37 коментара:

  1. Torba je predivna, bas mi se dopada. :)
    Pratim te odavno. ♥
    www.limitededitionlady.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Sajt je predivan. Imala sam priliku kupovati i moram da ih pohvalim za brzinu dostave, kao i kvalitet robe.
    Jako lijepe stvari si izabrala.
    Želim ti ugodan vikend, draga!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti mnogo! :)

      Ja još uvek ništa nisam naručivala, ali se nadam da ću imati prilike.

      Избриши
  3. Nisam još uvijek poručivala sa njega, ali vidim da ima zaista lijpe stvarčice. Mnogo mi se dopadaju ❤❤❤

    Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  4. Very nice wishlist. :) I love this cat's handbag. <3
    Kisses. :*

    windowofmfashion.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Predivna lista. Sve mi se dopada posebno bluza i šorc :)
    Magični svet lepote

    ОдговориИзбриши
  6. Great post!
    I'm following you hope u follow me back :)
    http://goldbeautyyy.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. I like your wishlist)

    Do you want to follow each other? If yes, please follow me, write a comment and I follow you back :)
    Polina | Beauty Addicted

    ОдговориИзбриши
  8. Very beautiful stuff, I love it :) I agree to follow each other. I'm following you :) Now, your turn. Xoxo, charlizerose.blogspot.com :*

    ОдговориИзбриши
  9. Great wishlist! Beautiful blog :*
    I'm following you hope u follow me back :)
    allixaa.blogspot.com - klik

    ОдговориИзбриши
  10. Predivna wishlista,Banggood je odlicna trgovina sa pregrst stvarcica!

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  11. Wonderful website. Visiting you back! You are so beautiful.
    Greetings!
    https://chicporadnik.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. I really like you :)
    Happy weekend!

    Can you follow me? I follow you :)
    If you comment my post, I will comment your five posts! :)

    http://www.sandrakopko.com/2017/05/suede-spotkanie-podkarpackich-bloggerek.html

    ОдговориИзбриши
  13. Such a beautiful wishlist! Would you like to support each other by following on GFC? Let me know :)

    Asta | astadek.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. Great wishlist. Love the bag.
    I'm following you on gfc.
    Kisses!

    galerafashion.com

    ОдговориИзбриши
  15. Wonderful and perfect! I follow you blog, please follow me too. http://alamodenatine.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  16. Great stuff :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...