Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Fancy Summer Looks: Orange Bodycon & Velvet Red Dress | Zaful


Leto se odvija u svom sjaju, a da blistate potrebni su vam fensi outfiti. Zaful sajt preporučuje Velvet Red i Orange Bodycon haljine, a ja izdvajam po tri najbolja modela iz tih kategorija koja možete videti u nastavku. Pored toga, posebne predloge Zaful sajta za fensi outfite možete videti OVDE, a uz to daje i kod (ZFEN) koji možete iskoristiti kako bi dobili popust. Uglavnom, haljine u narandžastoj boji bih preporučila za nošenje preko dana, a haljine u boji vina za večernje izlaske. 

Want to be the more fancy in this summer? Just do it!
Discover their newest summer arrivals!

Surprise code: ZFEN

1 | 2 | 3

1 | 2 | 3

Koji model haljine vam se najviše dopada?
_______

22 коментара:

  1. Prva velvet red haljina mi je perfektna. I ostale su okej, ali prva... <3

    Ana's blogger life

    ОдговориИзбриши
  2. Love these dresses- the orange would be especially perfect for the day and the red velvet perfect for the cooler evenings! ^^
    Would you like to follow each other on Google+ and GFC? Let me know! ^^ X

    Simplee Nikkie
    ----------------------
    I'd love to follow each other! :)
    Bloglovin'

    ОдговориИзбриши
  3. Haljinice su predivne, posebno 3. I ove od tila su savršene, ali nisam ljubitelj tog materijala tako da...
    Želim ti lijep dan, draga.

    ОдговориИзбриши
  4. Haljine su predivne! Pogotovo prva velvet!

    Novi post je na mom blogu-> morskasirenaa.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Prva haljina u drugom redu je prepredobra!
    Ostale mi se također sviđaju, ali ova je top :)

    MMara

    ОдговориИзбриши
  6. Crvene haljine su mi vrh vrhova! *-----------* Odličan izbor, draga! :D

    INTERNACIONALNI GIVEAWAY -> https://innisall.blogspot.com/2017/07/international-giveaway.html

    ОдговориИзбриши
  7. Haljine su fenomenalne, sjajan odabir! :D

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  8. Great post :D

    http://catherinehere.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  9. Predivan izbor haljjina. :)
    Uzvratila sam praćenje. :)

    ОдговориИзбриши

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...