Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Q&A! + Statistics & Updates



Dobar dan, dragi moji. ♥ 

Čestitam Uskrs svima koji ga slave danas! :)
PS: Uskršnji post dolazi uskoro. ✌

Juče sam imala šuting specijalno za ovaj post na temu emoji-a i htela sam da postavim sve četiri (planirane) slike, ali na kraju sam se odlučila samo za ovu, jer i ova sama prelazi granice normalnosti, haha... ☺

Kao što znate, u ovom postu ste mi postavljali pitanja i evo sada odgovora. Ima 28 pitanja i ja sam ih podelila na tri kategorije: Blog, Lično i Drugo.

Možda ćete pomisliti da su odgovori šokantni na osnovu slike, ali nije tako. Priznajem, malo sam preterala sa slikom i možda je malo previše dramatična, ali meni se dopada. Mada, umesto zenice da mi se skupe, one su se raširile i kao što možete primetiti - ne gledam u kameru... ili gledam. Više nisam ni sama sigurna.☺
A takođe možete primetiti i moje raznolike nokte. Tako izgleda kada te inspiracija lakiranja noktiju u toku proleća udari.

Ali dosta o svemu tome sada. Mislim da bih mogla da krenem sa postom, jer mi je sledeća nedelja poprilično gusta i neko mora to sve organizovati, a taj neko sam ja. Uživajte! ♥


BLOG

1. Koliko dugo vodiš blog?
- Blog sam napravila 31. decembra, 2013. godine i  blogovala sam neko vreme, a onda sam prestala sve do 15. marta, 2015. kada sam opet počela. Ako računamo od 2013. godine, onda već godinu i tri meseca.

2. Da li voliš da gledaš vlogove?
- Obožavam! Mnogo mi je zanimljivo da gledam šta su radili, gde su bili, kako su se proveli i ostalo.

3. Šta najviše voliš kod blogovanja?
- Volim to što mogu da pišem o čemu želim, što upoznajem mnogo divne ljude, što mogu da sarađujem sa drugima, a najviše volim što na jednom mestu mogu naći sve što volim i što me zanima.

4. Tko te potaknuo na blogganje?
- Niko posebno. Oduvek sam volela da beležim svoje interese i mišljenja, šta mi se događa, šta volim, a šta ne. Sve to sam beležila u dnevnik (i  dalje to radim!), a onda sam jednog dana pomislila da bih mogla isto to sve da radim, ali samo na internetu kako bi i drugi videli i eto. 

5. Da li ti je ovo jedini blog?
- Zapravo nije. Imam jedan lični na kojem sam pisala kao dnevnik, ali sam prestala davne 2013. kada sam odmah zatim otvorila ovaj. Osim tog imam i blog Astra Akademija gde sam počela da pišem fan fikciju, ali sam prestala, takođe. Ali planiram da nastavim.

Lično

6. Omiljeni komad iz tvog ormana?
Crna Tally Weijl haljina sa cirkonima. 

7. Koji ti je omiljeni parfem?
Hypnotic Poison od Diora.

8. Ukoliko imaš kućnog ljubimca, šta je i kako se zove?
- Imam psa i mačka. Pas je zlatni retriver i zove se Una, a mačak Cinnamon Mau Coco. Da, dugačko ime za mačka.

9. Omiljeni i najsmorniji meseci u godini?
- Omiljeni mi je septembar jer sam tada rođena, jer je to mesec kada kreću nove stvari i jer mi temperatura u tom mesecu najviše odgovara. Najsmorniji mi je, paa... nemam.

10. Koliko imaš godina?
- Imam 20 godina.


11. Gde živiš?
- U Srbiji.


12. Zemlja/grad koje bi želela da posetiš?
Pre svega Dubai. ♥ To je grad snova, a onda Pariz, London i Los Anđeles. Ja, inače, želim da proputujem ceo svet i kako ne bih nabrajala, samo kažem "sva mesta iz monopola".


13. Kako zamišljaš svoje venčanje? ☺ 
Pa, svoje venčanje zamišljam okružena porodicom i prijateljima kako se provodimo puni smeha, sreće i veselja. Nisam nešto posebno razmišljala o ovome. Najbrža opcija je da odemo u Las Vegas. :D


14. Omiljeni Baby Lips?
Omiljeni Baby Lips mi je Pink Punch.


15. Tvoj najbolji dan ikada?
Najbolji dan ikada mi je kada sam upoznala najsavršeniju bebu - svog sestrića. 

16.Tvoj najgori dan ikada?
Najgori dan ikada mi je kada mi se pas otrovao i ja ga gledala kako umire, a nisam mogla ništa da učinim. 

17. Da li imaš brata ili sestru?
Imam sestru.

Drugo

18. Kada bi bila Taylor Swift za jedan dan, kako bi se provela?
- Verovatno kao nikad u životu, haha, ali radije bih bila Eiza na jedan dan.


19. Mišljenje o mom blogu? :)
- Odličan je! Pratim te i jedva čekam drugi deo romana. :)

20. Koje boje si ti videla na haljini?
- Prvo sam videla da je crno-plave, a onda zlatno-bele boje.


21. Da li bi želela da sarađujes sa mnom?
- U kom smislu? Ako želiš da pišem o Simsu i da usmerujem ljude na tvoj blog, može. :) Šta ti nudiš zauzvrat?

22. Koliko ti treba vremena da se spremiš za školu?
- Trebalo mi je oko sat vremena za sve.

23. Da li i dalje gledaš neki crtani film?
Sunđer Boba i Pingvine sa Madagaskara ponekad. ✌

24. Koju pesmu si poslednju odslušala?
- Under Control od Ellie Goulding. Slušam je već tri, četiri dana i definitivno ide na aprilsku plejlistu.


25. Da li imaš jednu ili više BFF?
- Više. Da budem preciznija - tri BFF.


26. Koju modnu blogerku najviše pratiš?
- Fie Laursen. Devojka me tako inspiriše. 

27. Kada bi imala magiju, šta bi uradila?
Učinila bih da ljudi uopšte ne osećaju glad. Koliko sjajno bi to bilo?

28. Omiljena (ili omiljene) serija(-e)?
Ja sam veliki fanatik serija i imam ih dosta omiljenih, ali sada ću reći samo Slatke Male Lažljivice (PLL).


Pa, to bi bili odgovori na postavljena pitanja, a sada želim da pričam malo o statistici bloga i novim dodacima.

Statistics & Updates

- Imam 26 čitaoca. 4.000+ pregleda. 114 objavljenih komentara. I u prošlom mesecu skoro 1.000 pregleda. I sviđa mi se kako ovo napreduje i to je samo zbog vas. Hvala vam! ♥ 
- Među tim pregledima, primetila sam da moj blog posećuju (između ostalih) i osobe iz SAD-a (US) i odlučila sam da ponovo pišem na engleskom, samo što ću za njih pisati skraćeno o čemu se radi.
- Ako ste išli do dna bloga, mogli ste primetiti novu mapu koju sam skoro postavila. Ona mi pokazuje ko posećuje moj blog, a obeležava tako što postavlja srce. Mnogo mi se dopada.
- Promenila sam podešavanja kod komentara. Od sad će se objavljivati samo oni koje odobrim.
- Kao što znate, strelica može da se promeni i radim na tome da je promenim. 
Da li imate neki predlog? 
_______
Instagram | Twitter | Bloglovin' | Youtube | Facebook | Tumblr

20 коментара:

  1. Jao boze plakala sam zbog tvog psa koji se otrovao i umirao :(


    lepotaodaleks.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Stvarno bih voleo da saradjujemo !! Ukoliko zelis , javi mi se na mejlu : lordgtv@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  3. Aa meni se baš sviđa nazovi uvodna slika. Super odgovori ! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš mi je drago. Imala sam sreće, jer je uspela iz prve. Hvala mnogo! :)

      Избриши
  4. Nice blog. Follow to follow. Let us follow eachother? Come and leave a comment on my blog:)

    http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr/

    ОдговориИзбриши
  5. Zanimljiv post, i meni su PLL i Greys Anatomy definitivno omiljene serije! Htela sam da te pitam nesto u vezi bloga, da li bi mogla da mi das tvoj email? :) xx

    wildflowerforest.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala. Te dve su ubedljivo najbolje! :)
      Naravno, mada ima gore email, ne znam da li si ga videla. :/
      Email: jassshanty@gmail.com

      Избриши
  6. Stvarno mi se dopada tvoj blog, tačnije tvoj način pisanja. :) Od sada sam tvoj čitalac i radujem se nekim narednim postovima. Lepo je što si se ponovo vratila blogovanju!

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Sjajan post. Hvala ti što si odgovorila na moja pitanja. Mnogo mi se sviđaju svi odgovori. I drago mi je da ti je blog tako uspešan , apsolutno to zaslužuješ. <3

    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala. Nego šta nego da ću da odgovorim! :D Mislila sam da će biti malo pitanja, a na kraju ih je bilo dosta. Hvala tebi što si ih postavila i hvala za blog. Sve je to vaša zasluga, osobe koje me čitaju.

      Избриши
  8. Odličan post. Baš su Vam zanimljivi odgovori. :-) Ja sam razmišlajala da za Uskršnji raspust pogledam Pretty little liars, ali me zanima Vaše mišljenje da li je pogodna za tinejdzere? :-)

    Ako želite pogledaj te moj novi post---> http://pozelitemisrecu.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne moraš da mi persiraš, haha... :D Zavisi koliko godina imaš. PLL je pomalo zastrašujuća serija. Ako imaš 14 ili više godina - slobodno gledaj. Ako imaš manje, predlažem ti da nađeš neku drugu seriju. :)
      Pogledaću tvoj novi post. :)

      Избриши

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...