Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Versatile Blogger Award


Neki znaju koliko želim (koliko sam želela?) da uradim Versatile Blogger Award i konačno sam nominovana i samim tim mogu da ga uradim! Pre VBA želim da se zahvalim Dušanu iliti Lordu O Gaming na nominaciji. :)

Versatile Blogger Award se dodeljuje svim blogerima ili blogerkama koji na svom blogu imaju kvalitetan sadržaj i koji pritom imaju dobar stil pisanja. Svi nominovani moraju da napišu 7 činjenica o sebi i da nominuju 7 drugih blogera ili blogerka.


7 činjenica o meni:

  1. Dajem nadimke momcima koji mi se sviđaju jer sa najboljom  drugaricom mogu da pričam o njima, a da niko ne zna ko je to zapravo.
  2. Kad bih mogla da biram super moć, izabrala bih zaustavljanje vremena.
  3. Slušam klasičnu muziku i najomiljenija kompozicija mi je Fur Elise iliti Za Elizu od Betovena.
  4. Više volim slanu nego slatku hranu i više preferiram čips nego čokoladu.
  5. Svojoj prvoj barbici sam dala ime Milady Sonya Toxy, a tako se zove i moj glavni lik iz knjige koju sam pisala/pišem.
  6. Više volim da pijem razne čajeve od kafe/nesa/tople čokolade.
  7. Moj najomiljeniji i srećan broj je broj sedam. ♥ 
Ovo bi bio kraj VBA posta. Trudila sam se da nominujem one koji ga nisu skoro radili i one koji ga uopšte nisu radili. ali ne znam da li sam uspela u tome. :) Uglavnom, sutra objavljujem Uskršnji post, a do tada proverite What Does The Fox Say?  gde je Giveaway u toku. Prijavite se ukoliko već niste.

10 коментара:

  1. Lovely post and photos, dear. I follow you on g+, could you follow back, pls. Kiss and pls keep in touch ;).

    http://mylovelyfashionbih.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Super post. Citajuci ove cinjenice o tebi shvatila sam da si jako cool osoba. Svaka ti cast na hrabrosti sto se tice pisanje knjige. I ja inace vise volim slane grickalice nego nesto slatko. ♥
    Hvala ti puno na nominaciji ali vec sam odradila Versatile blogger award pre oko nedelju-dve. ♥

    P.S. Novi post na mom blogu:
    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na divnom komplimentu, Milice. :) Da, jedini problem je što sam prestala da pišem zbog nedostatka vremena, ali uskoro ću naći i nastaviti da je pišem. ♥♥

      Избриши
  3. Hvala ti mnogo. Eto vidis i tebe kao i Bojane se nisam setila... Ma ok , imace jos mnogo prilika. Sigurno cu te nominovati na nekim od sledecih postova. :) Inace tag je predobar.
    Novi post.; http://miljanadimitrijevic.blogspot.com/ ♥
    Par cinjenica o meni & nominovani blogovi. ♥

    ОдговориИзбриши

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...