Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

What Does The Fox Say? + Giveaway


I made a collaboration with a person who makes brooches, necklaces, earrings, barrettes and other things and I'm very happy! Her products you can check out here, but you can't buy anything because she ships only for Serbia. Also, I organized giveaway but it's only for Serbia, too.
_______
Sećate li se posta gde sam vam predstavila Prolećne Modne Trendove? Pisala sam vam koji printovi su u trendu, koje boje će se nositi i ono najvažnije šta će se nositi. Sada vam donosim nešto što polako postaje glavni aksesoar u svetu mode, a kao glavni aksesoar, svako od nas mora da ga ima.
***
Kada sam se juče probudila, sačekala me je jedna koverta. Znala sam šta je unutra, pa sam požurila da je otvorim i vidim ono savršenstvo koje sam dobila. Dobila sam broš, aksesoar koji privlači sve veću pažnju blogera i uskoro će ga svako nositi. Naime, imala sam sreće da sklopim saradnju sa Lidijom, osobom koja vodi fejsbuk stranicu Štric-Filc Nakit i još po nešto i izaberem za sebe jedan njen proizvod. Izabrala sam broš, ali ne bilo kakav. To je broš u obliku lisice! Mislim da nema potrebe da vam objašnjam zašto lisica jer svi znate zašto. Ono što ne znate jeste da je to bila ljubav na prvi pogled. Lisica izgleda kao beba lisica i prosto ne mogu da prestanem da je gledam.

Pored broševa, u svoje slobodno vreme, Lidija se bavi i izradom ogrlica, minđuša, rajfova, šnalica i gumica i totalno uživa u tome! U njenim proizvodima dominiraju vesele boje koje vam automatski podižu raspoloženje i mame osmeh na lice! A kakvo je vreme napolju, to nam baš i treba.

Lidija je prijatna osoba i slobodno možete da je pitate sve što vas zanima. Što se tiče proizvoda, stižu veoma brzo. Moj je stigao za dan, a došao je iz Novog Sada. Sigurna sam da će svako od vas naći ponešto za sebe, zato ne gubite vreme već pogledajte njenu fejsbuk stranicu i pojavite se u školi sa najslađim aksesoarom!


Drugi deo posta je... Bubnjeve molim... ili nešto. 

Tam Ta Da Dam
GIVEAWAY

Budući da imam 30. čitaoca, odlučila sam da napravim giveaway samo za vas! Poklanjam vam belu traku za kosu sa cvetom, ljubičasti Miss Sporty lak za nokte sa šljokicama i u saradnji sa Lidijom broš sove koja je simbol mudrosti. Veruje se da donosi sreću, bogatstvo, zdravlje i ljubav. Zato ne gubite vreme, već se prijavite za giveaway, ali prvo prođite kroz pravila. ☺


Pravila za giveaway:
1. Učlanite se u moj blog. (obavezno) (ako ne znate kako, onda kliknite ovde)
2. Lajkujte Štric-Filc Nakit i još po nešto fejsbuk stranicu. (obavezno)
3. Lajkujte moju fejsbuk stranicu. (obavezno)
4. Zapratite me na instagramu. (ukoliko ga imate)
5. Zapratite me na tviteru. (ukoliko ga imate)
6. Napišite mi vaše ime u komentaru zajedno sa vašom email adresom ili fejsbuk korisničkim imenom.
7. Pobednika biram na random.org sajtu i mogu učestvovati samo oni na teritoriji Srbije.

Srećno svima!
_______
Instagram | Twitter | Bloglovin' | Youtube | Facebook | Tumblr

14 коментара:

  1. Uclanila sam se na tvoj blog,lajkovala obe stranice,zapratila te na instagramu ali nazalost tviter ne koristim.
    Pokloncici su bas slatkii :-) :-*
    http://everytteens.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zaboravila si email adresu ili fejsbuk korisničko ime. :/
      Hvala mnogo. :* ♥

      Избриши
    2. Jaooj da, bas za zaboravna :D
      popovicbojana626@gmail.com
      Bojana Popovic :D♥

      Избриши
  2. Uradila sve.
    Preslatki poklončići. ♥

    NOVI POST :
    http://fashionholicyeahh.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zaboravila si email adresu ili fejsbuk korisničko ime isto kao Bojana. :D
      Hvala. :) Želim ti sreću u osvajanju. ♥

      Избриши
  3. Učlanjena sam u blog, stranice sam lajkovala i zapratila sam te na Instagramu, Twitter ne koristim. :)
    Moja e-mail adresa: anjasaveti@gmail.com, a ime na Fejsbuku: Aња Савети :) :*
    Poklončići su prelepi. :)

    ОдговориИзбриши
  4. Super post. Oduševljena sam onime što si dobila prilikom saradnje. :)
    Sve sam odradila.
    E-mail: milicastanisicms@gmail.com
    FB: Milica Stanisic

    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, Milice. Ja sam oduševljena, takođe. :)
      Onda si u igri. :)

      Избриши
  5. Номиновао сам те за Versatile Blogger Award !

    http://ilordogaming.blogspot.com/2015/04/the-versatile-blogger-award.html

    ОдговориИзбриши
  6. Post je odličan, jos lepši su poklončići. ;-)

    marrylu1294.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja zaboravila da se prijavim za giveaway. :D

      Marina Đerfi
      marinadjerfi.94@gmail.com

      Избриши

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...