Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Summer Fashion Trends | 2015

Summer Fashion Trends

Pošto je leto stiglo, vreme je da otvorim letnju sezonu postova, a otvaram je sa letnjim modnim trendovima. Vaš izbor je da li ćete ih propratiti, a ja mislim da hoćete (barem jedan). ☺ Pored trendova ovog leta koje ću da vam predstavim, moći ćete da vidite i kako ih modni blogeri kombinuju. Posle toga ćete i vi, a i ja da hvatamo olovku i papir (ili polyvore) i da pravimo wishliste, pa pravac shopping!

Ukoliko vas zanimaju još pet dodatnih trendova, njih možete pogledati ovde. Oni su bili prolećni trendovi, ali znamo da se prolećno-letnji trendovi poklapaju. U komentaru mi recite da li vam se sviđa neki trend i koji? Šta biste nosili, a šta ne?

1. HALJINE
vivaluxury.blogspot.com | notyourstandard.com | johannaeo.se

- Lepršave haljine: ove haljine sigurno svaka devojka obožava, tako da slobodno navalite na kupovinu ovakvih haljina jer su u trendu! Samo nemojte uzeti prekratku jer kad vetar krene da duva... znate i sami.
- Haljine na jedno rame: ovog leta posebno dominiraju haljine sa jednim ramenom i one što idu oko vrata. Meni se ovaj trend dopada jer je moja omiljena haljina na jedno rame, tako da... yeey!
- Teksas haljine: znamo da džins nikad ne izlazi iz mode, a sada su i teksas haljine ponovo aktuelne. Priznaću da meni i nisu baš nešto, ali ima kome se sviđa.

2. FARMERKE/PANTALONE
chicstreetstyle.me | kenzas.sedeardiary-fashion.com

- Bele farmerke: pored džinsa koji je uvek prisutan u modnom svetu, ni bele farmerke ne zaostaju. Slobodno ih kupite ako želite jer su one aktuelne skoro svake sezone, a i svi znamo da se bela boja odlično uklapa sa svim drugim nijansama. 
- Šareni print: pored cvetnog, sada je dospeo i šareni print u trendove. Ako volite šareno, ovo je za vas. Samo nemojte da se zaletite pa iskobinujete nekoliko printova koji će kombinaciju učiniti veoma lošom.
- Pruge: dizajneri ne ispuštaju pruge ni ove sezone tako da se i dalje nose. Farmerke, košulja ili suknja - sigurno nećete pogrešiti. 

3. PASTELNE TORBE
pinterest.com

- Na mnogim blogerkama sam primetila da nose ove pastelne torbice, tako da ne sumnjam da će biti pravi hit ukoliko već nisu. One mogu biti bilo koje boje, ali su nežne što se i može primetiti na slici. Pastelna torbica? Wishlista? Definitivno!

4. OBUĆA
pinterest.com

-  Plitke čizmice: veliki plus za ovaj trend! Obožavam da nosim plitke čizmice više nego bilo šta na svetu, tako da se baš radujem. Svako bi trebao da ima barem jedan par ovakvih čizmica.
- Apostolke: za njih se već manje radujem, ali se ipak radujem. Veoma su praktične, a i dobro dođu u ovim toplim danima. Mogu se kombinovati sa svime jer ima dosta različitih modela.

5. SUKNJE
voguehaus.comwalkinwonderland.commetallicpaws.com | angelfoodstyle.com

- Crvene suknje: ako se izdvojila neka boja suknji, to je onda crvena. Ako uzmete bilo koji model, a da je crven, nećete pogrešiti.
- Suknje sa printom: cvetni print se nastavlja i ove sezone, dok suknje sa emodžijima tek dobija svoje vreme. Pored njih, ja bih ubacila i ovaj print sa voćem/povrćem. Baš je kul i zanimljiv.
- Asimetrične suknje: ukoliko želite ženstveniji i elegantniji izgled, vaš odgovor je asimetrična suknja. One ističu vitke figure i deluju veoma interesantno.
- Karirane suknje: ako imate neku kariranu suknju, odmah je izvadite i nosite jer su u trendu. Kao košulje što su našle svoje mesto, tako će i ove suknje sigurno. 

Šta mislite o ovim trendovima? Poprilično su interesantni, ne? A ima ih još! Ja sam izdvojila one koji su na neki način jednostavni, a laki za kombinovanje. Inače. ako vas zanima koja boja vodi ove sezone i koja se najviše nosi, to je žuta. Da li volite žutu boju?

Pitanje za vas: Koji vam je najomiljeniji predmet koji posedujete, a da je žute boje?
_______
Instagram | Twitter | Bloglovin' | Youtube | Facebook | Tumblr

10 коментара:

  1. Meni se posebno sviđa trend za prugaste farmerice i pastelne torbe. A što se tiče žute boje, ona mi je omiljena haha, a najdraži predmet koji posjedujem je moj top.

    http://teenagegirlsdiarydiy.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Moj izbor su lepršave i teksas haljine, kao i suknje sa printom. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Meni se svidja trend,interesantne su torbe. ♥
    Tagovala sam te na mom blogu! http://forgirlsonly-ofg.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Super post. :)
    - ja najvise volim leprsave haljine. :D
    To je definitivno moja zuta majica. ^---^

    ОдговориИзбриши
  5. Waw such a cool post! Great inspiration :)
    My blog - > Check my last outfit HERE

    FOLOOW ME VIA GFC
    ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

    ОдговориИзбриши
  6. Meni se sve stvari veoma dopadaju i na divno čudo bih sve nosila. Pogotovo one farmerke koje imaju po jedan prorez na kolenima. Inače, ja ne nosim toliko žutu boju i imam samo jednu žutu majicu tako da mi je to omiljena žuta stvar. <33

    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Odličan post zaista! Volim pastelne torbe i lepršave floral haljine i uske suknje sa izrezom. :D

    ОдговориИзбриши
  8. Prekrasne stvari. Volim teksas i lepršave haljine i bijele farmerke ♥ To mi se nekako najviše dopalo.

    http://justbewhoyouwantbe.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Jako mi se dopada post a samim tim i ceo blog ti je super :)
    P.S bilo bi mi drago kada bi posetila moj blog i mozda ostavila koji komentar ,hvala unapred <3333

    http://emadimitrijevic3.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Jako mi se dopada post a samim tim i ceo blog ti je super :)
    P.S bilo bi mi drago kada bi posetila moj blog i mozda ostavila koji komentar ,hvala unapred <3333

    http://emadimitrijevic3.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...