Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GlamBox | Jul 2015

Najzad je došao i taj dan da stigne GlamBox i to ni više ni manje nego baš na kućnu adresu što mi je preodlično! Ali, ne sviđa mi se što stiže krajem meseca. Kada sam ga preuzela, odmah sam ga sa sestrom otvorila i prelistala sve što ima u njemu. Neki proivodi su me oduševili, neki nisu, ali zadovoljna sam. Kutija je preslatka! U prošlom GlamBoxu su dobili flomastere i imali zadatak da dizajniraju kutiju, a pobedila je ta koju vidite na slici. 


Šta je GlamBox ?
"GLAMBOX je kutija koja se sastoji od 5 - 6 uzoraka luksuzne kozmetike i wellness proizvoda koje naši eksperti, prateći modne trendove u svetu, svakog meseca biraju specijalno samo za Vas. Ova kutija, dostavljena direktno do vrata Vašeg doma, otkiće Vam svet najbolje i najnovije kozmetike koju svet nudi, i pruža Vam priliku da lično probate i testirate ove proizvode, sve u udobnosti Vašeg doma, sami ili sa društvom. GLAMBOX kutija je savršen poklon Vama ili Vašim voljenima! Budite trendseter i idite korak ispred svih, jer je GLAMBOX najveći hit u svetu kozmetike." - GlamBox Portal



U nastavku posta vidite koji sve proizvodi su se našli u ovomesečnom GlamBoxu, kao i čemu služe.

Artdeco All in One Mascara
- omogućava savršeno oblikovanje trepavica. Ne samo da im pruža maksimalan volumen već ih i vuzuelno produžava i fantastično uvija. Dve četkice u jednoj maskari garantuju istovremeno više volumena i bolje razdvajanje. Vosak karnaube hrani trepavice i poboljšava njihovu fleksibilnost. Pogodna je za osobe sa osetljivim očima, a kompatibilnost sa kožom je dermatološki potvrđena.


Golden Rose Paris Summer Collection
- GR lak za nokte je savršenog kvaliteta. Stvara glamuroznu lepotu na vašim noktima sa ekstra sjajem i dugotrajnom formulom. Dostupan u bogatim i modernim bojama.


DR. Wolf Plantur 21 Šampon & Eliksir
- je efikasan tretman za jačanje kose i sprečavanje prevremenog opadanja. Sadrži mikrohranljive materije kao što su vitamini, minerali i drugi elementi neophodni za pravilno funkcionisanje organizma. One su između ostalog odgovorne i za nesmetano pokretanje metaboličkih procesa u organizmu.


Neostrata krema za negu vrata sa trostrukim efektom
- podiže opuštenu kožu vrata i vraća joj tonus i volumen. Sadži peptide i NeoCitriate koji pomažu stvaranje novog kolagena, kao i NeoGlucosamine koji poboljšava boju tenu i smanjuje diskoloracije, a matične ćelije jabuke štite kožu i daju joj mladalački i jedar izgled.



Trisa Perfect White Pasta za Zube
- efikasno uklanja plak i tragove mrlja zahvaljujući formuli kristala za beljenje. Nežno odstranjuje neujednačenost u boji zahvaljujući abrazivnom sredstvu srednje jačine, suzbija nove naslage plaka i kamenca, obezbeđuje efikasnu zaštitu od karijesa.

Collistar Talasso Anti Age Piling
- za telo baziran na morskim solima i auromatičnim biljnim esencijama i uljima citrusa sa Sicilije. Regeneriše kožna tkiva i vraća im energiju čineći kožu gipkom, baršunastom i ujednačene nijanse. Temeljno uklanja izumrle ćelije i zadebljanu kožu i ubrzava proces prirodnog obnavljanja ćelija. Za nežniji piling, proizvod nanesite na vlažnu, a za intenzivniji, na suvu kožu. Koža postaje mekana i glatka i ne zahteva upotrebu dodatnih proizvoda za hidriranje. Proizvod je preporučljivo koristiti 1-2 puta nedeljno. Idealan pre anticelulit tretmana, depilacije, kao i pre sunčanja.


Jedva čekam da isprobam neke od ovih proizvoda, a kao što znate (ili ne) GR lak za nokte sam već koristila i kao što sam rekla u videu, boja mi se mnogo dopada. Ukoliko želite da naručite vaš GlamBox to možete učiniti na glambox.rs. Da li vam je neki proizvod privukao pažnju?

_______
Instagram | Twitter | Bloglovin' | Youtube | Facebook | Tumblr

9 коментара:

  1. Do sada nisam bila preterano oduševljena proizvodima u Glam Box-u, ali ovoga puta mi se dopadaju. :) Mislim da je ova pasta za zube odlična, bar sam tako čula. :) A kutijica je neodoljiva! <3

    ОдговориИзбриши
  2. Kutija je predobro dizajnirana! Sviđaju mi se proizvodi u ovoj Glambox kutiji. ☺♥

    Giveaway - OVDE

    ОдговориИзбриши
  3. Kutija izgleda predivno i proizvodi su zaista dobri. Glam Box nikada nisam redovno uzimala ( ako me shvataš , pošto se uplaćuje valjda ), ali nikada ne prestaje da me oduševljava. Vidim da ga mnoge youtuberke dobijaju, pa možda počnem i ja, nikad se ne zna..

    Novi post ----------> allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja sam sada prvi put uzela. Može za svaki mesec pojedinačno da se plaća, a može i odjednom da se naruči za nekoliko meseci. :)

      Избриши
  4. Zanimljive stvarčice- i kutija sama izgleda super, odlično su uradili crtež :) xx Maja
    ☼ http://majasmuffin.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Mnogo mi se dopada izgled kutije, divna kreacija! Svi proizvodi mi se čine odličnim. Volela bih da mogu da isprobam ovu pastu za zube. <33

    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...